quote:
wij hadden een shuifpui die echt rot dicht ging, net op het moment dat ie dicht ging dacht een kat van ons: ik glip nog eff naar binnen:quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef Bizznitch het volgende:
Ik heb een keer de schuifpui dichtgeschoven toen ik mn poes vast hadstaart er perongeluk tussen...
Eindresultaat: Een bebloed gezicht, en de poes een knik in haar staart.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef conleche het volgende:
M'n zusje werd 's nacht wakker van hevig gebonk beneden. Bleek de kat een bevroren gans aan de haak te hebben geslagen en die wilde niet door het kattenluik.
Ik had ook zo'n vis! Wat een griezels zijn dat. En toen dat beest eindelijk dood was (ik had er écht een hekel aan) en ik hem uit de kom wilde halen om hem door te plee te spoelen viel er zo'n oog af ...*ril*quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik had vroeger zo'n zwarte vis met bolle ogen. Die was ik helemaal zat en toen ben ik gestopt met verschonen van de bak en ik gaf hem nog maar zelden eten. Op een gegeven moment was het water bijna net zo zwart als die vis. Heeft dat beest nog bijna een half jaar volgehouden.![]()
Ik had wel verwacht dat je het verhaal van de parkiet zou vertellen. Dan doe ik het maar:quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:38 schreef Muck het volgende:
ik heb om sommige dingen in dit topic echt hardop moeten lachen
sorry!![]()
![]()
M'n zusje werd 's nacht wakker van hevig gebonk beneden. Bleek de kat een bevroren gans aan de haak te hebben geslagen en die wilde niet door het kattenluik.
Uit de vriezer oid? Of van buiten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef conleche het volgende:
Ja, hij heeft die gans natuurlijk eerst uit de vriezer gehaald om em daarna mee naar buiten te nemenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:48 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Uit de vriezer oid? Of van buiten?
Zonde, voor 3 euro aan medicijnen red je ze.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Aneurism het volgende:
Ook eens vissies vermoord omdat ze stip hadden (vissenziekte).
van mij gekregen omdat zijn vorige vis dood wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:28 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n vis! Wat een griezels zijn dat. En toen dat beest eindelijk dood was (ik had er écht een hekel aan) en ik hem uit de kom wilde halen om hem door te plee te spoelen viel er zo'n oog af ...*ril*
ik wilde je sparenquote:[..]
Ik had wel verwacht dat je het verhaal van de parkiet zou vertellen.
het sneue is, dat ze me he pas een dag later vertelden... ik vond dat ie zo sneu in zijn kooitje zatquote:Dan doe ik het maar:
Muck had een witte parkiet met de wel heel originele naam Whitey. Wij hebben thuis ook witte plavuizen. Nou was dat beest al een beetje raar, hij leek wel hoogtevrees te hebben want hij liep heel veel over de grond. Affijn ik had dat beest nooit zien zitten en ben er vol op gaan staan. Vreemd genoeg is dat beest wel blijven leven. Dat beest was echt taai wan Muck heeft zelf na die tijd de kooi ook al twee keer omgegooid, ze wil dit echter nog steeds niet toegeven maar het is echt waar.
Het beest is later doodgegaan aan een gezwel aan zijn poot.
Ah arme beestjesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:04 schreef sjippen het volgende:
Bij een vriend heb ik het ooit weten gebeuren dat de vader in volle vaart de auto naar beneden in de garage wou parkeren. Alleen zat er een kat lekker te slapen op de mat.Splaatsjs en iiiieuw ging het en het beestje was dood.
![]()
Op het werk was er een collega met een echte jeep. Op een morgen vertrok hij op veldwerk en hij startte de motor en die maakte een vreemd geluid. Er zit namelijk een kat onder de motorkap en zijn staart was er afgerukt.Hij wou het beest verzorgen en naar de dierenarts brengen maar de kat was zo in paniek dat ie wild is weggestoven. Wschl een langzame dood...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |