abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:09:59 #101
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46145094
Ik heb nog wel een verhaal van mn moeder Ze had hier niet echt schuld aan maar zelfs vandaag nog is ze bang voor knaagdieren hierdoor

Vroeger moest ze bij de buren op de konijnen passen. Moeder konijn had pas kleine konijnen gekregen en de buurtkinderen mochten er daarom even niet bij.

Toen kwamen er wel een paar kinderen die mn moeder wegstuurde, en toen ze terug kwam was moeder konijn kleine konijntjes aan het opeten

Stomme beesten
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46145251
Waarschijnlijk uit stress..

Wel goor...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_46145379
Ik liep een keer met mijn paard langs een drukke weg (ik zat er niet op). Toen schrok hij van een sissende vrachtwagen en ik kon hem met geen mogelijkheid meer houden. Hij vloog de weg op, vlak voor een grote vrachtauto langs. Het scheelde echt een haartje. Nog nooit zó bang geweest. Gelukkig galoppeerde hij een parkje in en kon ik hem daar weer vangen.

Dochtertje van een vriendin liet de Rusissche dwergamster een keer pleuren. Dood.

Ik heb aardig wat door de kat meegebrachte muizen uit hun lijden verlost... Niet echt huisdieren natuurlijk, maar toch.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 17:24:15 #104
150152 Queen_Bee
pi_46145448
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarschijnlijk uit stress..

Wel goor...
Ja idd, om die dingen te "beschermen" Het ís een manier

Maar toch
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:21:18 #105
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46154777
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik liep een keer met mijn paard langs een drukke weg (ik zat er niet op). Toen schrok hij van een sissende vrachtwagen en ik kon hem met geen mogelijkheid meer houden. Hij vloog de weg op, vlak voor een grote vrachtauto langs. Het scheelde echt een haartje. Nog nooit zó bang geweest. Gelukkig galoppeerde hij een parkje in en kon ik hem daar weer vangen.
Zat jij op dat paard toen hij voor die vrachtwagen langs ging of niet?
A.F.C. Ajax
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:26:20 #106
150152 Queen_Bee
pi_46154989
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Er staat "Ik zat er niet op"
I'm super sonic man
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:58:20 #107
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_46156218
Toen ik klein was hadden we ook een goudvis in een kom.

Dus om dat beest aan mijn vriendjes te laten zien haalde ik hem uit de kom en liet hem aan al mijn vriendjes zien.

Het beestje heeft dat niet overleefd.
.
..
...
....
pi_46156605
Heb weleens een gewonde muis die de kat had meegebracht moeten doodmaken

En Oversight heeft op mijn poesje gestaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:22:06 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_46157133
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb een jaar of 12 geleden ooit Odol mondspray in de bek van mijn kat gespoten omdat ze zo uit d'r smoel stonk . Schuimbekken dat ze deed . . . .
Gelukkig heeft ze het nog 10 jaar uitgehouden en is die mondspray haar niet fataal geworden. Ik heb sindsdien ook nooit meer Odol mondspray aangeraakt.

Mijn katten krijgen vaak een elleboog of een knie ofzo tegen hun koppies van me. Per ongeluk uiteraard he. Daarentegen beschadigen ze mij meer dan ik hen.

[ Bericht 5% gewijzigd door tonja op 10-02-2007 12:00:48 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_46160323
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:21 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Niet dus. Ik liep al die tijd naast hem en toen hij schrok, kon ik hem niet meer houden. Maar eerlijk gezegd had ik het minder eng gevonden als ik op hem had gezeten, want dan had ik hem waarschijnlijk wel onder controle kunnen houden en was hij misschien niet de weg op gelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isegrim op 10-02-2007 10:44:59 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:26:50 #111
167723 sanni
Acima de seu
pi_46166964
Of ik een huisdier weleens heb vermoord of verwond? Nope tenzij je kippen ook
als huisdier rekent en dan is het antwoordt; Ja!.. en zelfs opgegeten.
slimme gasten weten wel waarom ik evt een kip heb vermoord en zelfs later opgegeten
pi_46167204
Oh, dat vergat ik bijna. Ik heb weleens een eigen konijn (giga Vlaamse reus) opgegeten, maar die had ik niet zelf geslacht.
pi_46167220
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef tonja het volgende:

[..]

Mijn katten krijgen vaak een elleboog of een knie ofzo tegen hun koppies van me. Per ongegeluk uiteraard he. Daarentegen beschadigen ze mij meer dan ik hen.

Vandaag in mijn slaap de kat een trap gegeven.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46167341
*mag weg*

[ Bericht 92% gewijzigd door Pinnenmutske op 11-02-2007 15:45:56 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_46167629
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:09 schreef Queen_Bee het volgende:

Toen kwamen er wel een paar kinderen die mn moeder wegstuurde, en toen ze terug kwam was moeder konijn kleine konijntjes aan het opeten
omg wat gruwelijk
pi_46167977
Als kind hadden we thuis de trots van vader: een groot aquarium met veel tropische vissen. Op een ochtend besloot ik dat ik best de vissen eten kon geven. (Ik was 4 ) Ik had 'm dat vaak genoeg zien doen: glas plaatje eraf, eten geven, glasplaatje erop.
Klein verschil was dat mijn vader een snufje eten gaf en ik de hele bus... Schijnbaar kunnen ze zich overeten, want daarna lagen alle vissen met hun buiken omhoog te zonnen in het licht. Ze hebben allemaal een zeemansgraf gehad.

Een aangevlogen tamme parkiet namen we op in ons huishouden, hartstikke geinig beest, wilde overal bij zijn, klom op mijn pen als ik mijn huiswerk deed.
Alleen toen hij ook perse op de kruimeldief wilde zitten ging het fout. Hij kwam met een teen in een lucht sleufje waar daar net onder de ventilator draaide.... Tsjak!
Een dag later dood... Het moment van aanvliegen en de kruimeldief heeft nog geene 10 dagen geduurd

Ook de hond had te leiden onder mij: Het beestje had zo'n krulstaart die op de rug lag. Hoe het kan weet ik nog niet maar zijn staart kwam tussen de deur. Pre-cies het topje (paar milimeter ofzo) Tsjak!... Kai Kai... en toe gelijk vrolijk kwispelen toen ik 'm troostte (Hij heeft het waarschijnlijk niet iets gevoeld... meer de schrik) Maar omdat er precies het topje miste, bloedde dat behoorlijk. In combinatie met vrolijk kwispelen leek het wel alsof er iemand vermoord was... De hal en de keuken zaten onder bloedspetters en ook de woonkamer had een mooi patroon En het erge? Het beest loopt vrolijk te spelen, denkt dat het een spelletje is en laat zich mooi nu niet vangen

Sta je daar als 10-jarige aan je ouders uit te leggen...
pi_46168524
Hoe reageerde je pa op die vissen?
pi_46168750
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Hoe reageerde je pa op die vissen?
Geen idee.... ik was te jong om me dat te kunnen herinneren. Ik denk niet zo... euh... luchtig...
pi_46170601
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:10 schreef jack4ya het volgende:

Ook de hond had te leiden onder mij: Het beestje had zo'n krulstaart die op de rug lag. Hoe het kan weet ik nog niet maar zijn staart kwam tussen de deur. Pre-cies het topje (paar milimeter ofzo) Tsjak!... Kai Kai... en toe gelijk vrolijk kwispelen toen ik 'm troostte (Hij heeft het waarschijnlijk niet iets gevoeld... meer de schrik) Maar omdat er precies het topje miste, bloedde dat behoorlijk. In combinatie met vrolijk kwispelen leek het wel alsof er iemand vermoord was... De hal en de keuken zaten onder bloedspetters en ook de woonkamer had een mooi patroon En het erge? Het beest loopt vrolijk te spelen, denkt dat het een spelletje is en laat zich mooi nu niet vangen

Sta je daar als 10-jarige aan je ouders uit te leggen...

Ik zie die hond al helemaal voor me
Patat Friet
pi_46172464
niet echt verwond volgens mij, toen ik heel klein was bij mijn oma wel eens op een kat gezeten die op de bank sliep, daar had ik eerder een kussen op gelegd als deken ofzo, en later vergeten dat die kat er nog onder zat toen ikzelf op die kussen ging zitten op de bank, vond de kat niet echt fijn

elf jaar geleden toen de kat hier zwanger was van een vijfling wel eens met mijn lompe schoenen tegen de zijkant van haar buik geschopt per ongeluk, dat was in de keuken dat toen nogal smal was met door al dat huishoudelijk apparatuur, en ik lette niet zo op dat de kat daar at, maar dat had geen gevolgen gehad voor de kleintjes die kwamen allemaal gezond ter wereld een maand later oid
pi_46176136
de kamer deur achter me dicht doen en vervolgens rent een kat tussen de deur
beest gaf geen klik gelukkig en leek ook niet verwond, maar is wel eff schrikke
pi_46180857
Ik was ooit eens met onze rottweiler aan het 'voetballen' en ik dacht eens flink uit te halen en trapte de bal met volle kracht zo in haar snuit. Die was wel een dagje duizelig. Verder het onvermijdelijke staan op de staart en de deur opengooien als de hond er voor staat.
pi_46205401
Ik heb een keer de schuifpui dichtgeschoven toen ik mn poes vast had staart er perongeluk tussen...

Eindresultaat: Een bebloed gezicht, en de poes een knik in haar staart .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_46205662
per ongeluk de kippen van m'n tante met een gieter koud water

wist ik veel dat die beesten daar niet tegen kunnen

voor de rest weet ik het niet

[ Bericht 47% gewijzigd door Pinnenmutske op 11-02-2007 15:46:51 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_46311147
Onze katten hadden samen 4 kindjes gekregen wat overigens niet zo netjes was, want ze waren broer en zus, maar dit terzijde.
3 van de 4 kleintjes deden het prima, maar eentje wilde niet zo goed eten. Van de dierenarts moest ik het hongerige kleintje bijvoeden met een pipetje met speciale melk. Het wilde niet drinken, dus ik een beetje geknepen in het pipetje, maar waarschijnlijk is de melk in de longetjes terecht gekomen want een paar seconden later was het dood.
Was helemaal van streek en heb er jaren nachtmerries van gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')