het voegt in ieder geval iets toe aan toekomstige ontmoetingen met de desbetreffende manager, en ik ben er bijna zeker van dat het voor veel plezier zal zorgen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
Volgens mij geeft het gewoon een gevoel van macht. Neuqen op het bureau van zijn manager... En dat is nu net waar mannen van houden toch?
Vind het ook wel iets hebben
Omdat ie z'n webcam aan had laten staanquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef Byte_Me het volgende:
waarom vind die manager dat ook zo stoer? is ie blij dat zn bureau eindelijk ontmaagd is? ik zou er niks van moeten hebben. tip: secondelijm + punaises op je bureau
Webcam XP + elke webcam.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef T42 het volgende:
webcam op hangendie op beweging inschakeld
En die kerel zich maar afvragen waarom zijn jaarverlslag aan elkaar plakte..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:54 schreef minkuukel het volgende:
OT.
Heb ik ook een keer gedaan op het bureau van de financieel directeur.![]()
Lekker hoor.![]()
En spannend natuurlijk.![]()
Dat lijkt me wel een inkoppertje ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jij bent zeker een vrouw?
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef EricG het volgende:
Jij bent zeker een vrouw?
Nou, ik hoef ook geen seksende stellen op mijn bureau als je het niet heel erg vind.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een inkoppertje ja.
Alleen vrouwen zouden daar zo moeilijk over doen.
Misschien mag die manager de volgende keer meedoenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef Mustard_Man het volgende:
Waarom vindt die manager het ook grappig? die werknemer heeft op deze manier duidelijk laten blijken dat hij geen respect voor hem heeft.dat laat je toch niet op je zitten, zeker niet als manager.
Dank voor je begrip!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Ja dus, en dan?
[..]
Nou, ik hoef ook geen seksende stellen op mijn bureau als je het niet heel erg vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |