Ik ben ook maar een arme scholierquote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha ik ook niet gelukkig, alhoewel ik niet mag zeurenhet was tot nu toe altijd wat te duur voor mij
![]()
Whehe, is CS3 zoveel sneller van 2 dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik CS3 Beta, anders gaat het zo sloom
Nee maar draai het maar eens op een MB of MB pro...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, is CS3 zoveel sneller van 2 dan?
Ik kan CS2 toch niet echt retetraag vinden ofzo
Senseotje is snel klaarquote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar draai het maar eens op een MB of MB pro...
Dan kan je eerst nog een bak koffie zetten .... Dat is dan wel lichtelijk overdreven
kan dat niet in iMovie ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Svensational het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb vorige week gefilmd, en nu zijn die opnames gebrand op een DVD+R8X. Alleen, de opnames zijn nog onbewerkt, hoe krijg ik die DVD knip- en plakklaar?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
kan dat niet in iMovie ofzo?
Of Aperture![]()
Is er dan geen programma waarmee ik de DVD rip zodat ik 'm nog wel kan bewerkenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Dizer het volgende:
Niet
Het is geen DVD-RW dus dat gaat niet meer. Denk ik.
Je moet ze dus op je HDD zetten en daar op bewerken.
Ja zoiets dacht ik ook...quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Dizer het volgende:
Niet
Het is geen DVD-RW dus dat gaat niet meer. Denk ik.
Je moet ze dus op je HDD zetten en daar op bewerken.
Genoeg programma's. Kijk gewoon even op download.com of zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Is er dan geen programma waarmee ik de DVD rip zodat ik 'm nog wel kan bewerken?
Ik wil altijd de eerste zijn met de nieuwstequote:Op zondag 11 februari 2007 21:34 schreef mschol het volgende:
ik ben bij photoshop blijven hangen op versie 7, lekker rap met meer dan voldoende functie's
Hmmm, dat komt me vaag bekend voorquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil altijd de eerste zijn met de nieuwste![]()
Echt heel erg
dat komt me van vroeger bekend voor, toen wilde ik dat idd ook, maar heb al een tijd geleden ingezien dat het nutteloos is aangezien ik 90% v/d functie's niet gebruikquote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil altijd de eerste zijn met de nieuwste![]()
Echt heel erg
Klopt maar het ziet er mooier uitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt me van vroeger bekend voor, toen wilde ik dat idd ook, maar heb al een tijd geleden ingezien dat het nutteloos is aangezien ik 90% v/d functie's niet gebruik
Ik heb de DVD gewoon gekopieerd naar m'n harde schijf en de VOB-files hernoemd naar MPG, en het werkt gewoonquote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Genoeg programma's. Kijk gewoon even op download.com of zo.
Ik ken er maar een, en dat is dvd pinnacle of zo. Maar die kost geld.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb de DVD gewoon gekopieerd naar m'n harde schijf en de VOB-files hernoemd naar MPG, en het werkt gewoon![]()
!
ja inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik ook CS3 enkel voor de snelheid, de irritantste bug is nog wel dat de cursor verdwijnt zodra je inzoomed
Verbaasd me niks, DVD zijn nog steeds veredelde MPEG-2 files...quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb de DVD gewoon gekopieerd naar m'n harde schijf en de VOB-files hernoemd naar MPG, en het werkt gewoon![]()
!
Netter is enkel om de DVD bijvoorbeeld te kopieren met dvddecrypter; deze kan de eventuele regiocode uit de dvd slopen, zodat overal de dvd af te spelen isquote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verbaasd me niks, DVD zijn nog steeds veredelde MPEG-2 files...
quote:Op maandag 12 februari 2007 06:50 schreef slakkie het volgende:
Goedemorgen mensen! * SHERMAN slakkie to stagework.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |