abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46126431
Kruidvatluiers zijn geweldig. Tinka ligt ook de hele nacht op haar zij of buik maar trekt de hele nacht door (12 uur lang) met die dingen. Ben er zeer tevreden over. Ze zitten smorgens tot de randen toe vol maar ze lekken zelden tot nooit door. Ze zijn fantaaaaaaaaastisch (alsof ik aandelen van die dingen heb! )
pi_46130118
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 23:57 schreef Mammietje het volgende:
Kruidvatluiers zijn geweldig. Tinka ligt ook de hele nacht op haar zij of buik maar trekt de hele nacht door (12 uur lang) met die dingen. Ben er zeer tevreden over. Ze zitten smorgens tot de randen toe vol maar ze lekken zelden tot nooit door. Ze zijn fantaaaaaaaaastisch (alsof ik aandelen van die dingen heb! )

Vaak wanneer Kendahl in de box ligt, is het gras groener aan de overkant. M.a.w. als ik iets doe wat veel leuker is: boekje lezen, drinken uit mijn megagrote glas, eten etc. Hij wil ook meedoen. En ook zo leuk: heb ik net mijn tijdschrift weggelegd, pak ik hem op en wat doet hij? Tijdschrift pakken, hij wil weten wat ik zojuist aan het doen was!
Overigens, hij heeft een snotoog, al een paar dagen. Hij hoest ook een beetje af en toe. Wat doe ik ermee?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 08:35:16 #53
81992 Githa
pi_46130200
Snotoogje kun je schoonmaken met een gaasje/watje wat je in gekookt water, wat afgekoeld is, dept en dan van buiten naar binnen vegen over het oog.
Als je het goed wil doen moet je iedere keer als er wat snot op zit een nieuw gaasje of watje pakken ivm nieuwe besmetting en dit een paar keer per dag als je ziet dat het oog wat vies is.
pi_46130232
Als het hardnekkig is dan kan je ook kamillethee trekken, dit laten afkoelen en het gaasje/watje in die thee drenken en daarmee schoonmaken. Werkt erg goed.
pi_46130237
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:35 schreef Githa het volgende:
Snotoogje kun je schoonmaken met een gaasje/watje wat je in gekookt water, wat afgekoeld is, dept en dan van buiten naar binnen vegen over het oog.
Als je het goed wil doen moet je iedere keer als er wat snot op zit een nieuw gaasje of watje pakken ivm nieuwe besmetting en dit een paar keer per dag als je ziet dat het oog wat vies is.
Okidoki, dank!
edit: Kamillethee, hebben we geloof ik ook.
pi_46130444
Tussen Kruidvat en Etos luiers zit niet zoveel verschil. Beiden getest hier De reden dat ik nog steeds Etos luiers gebruik is dat ik ze persoonlijk wat soepeler en zachter vond. Maar beiden hebben die ideale elastiek.

Ik heb laatst ook die mileu vriendelijke luiers geprobeerd van Nature Babycare geprobeerd. Wat een ondingen zeg! Merlijn was elke luier ongeveer doorgelekt. Echt heel zonde, want het is een prima concept.

[ Bericht 4% gewijzigd door lcicle op 09-02-2007 10:36:30 (link gefixed) ]
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46130677
Nou, die dingen van de Digros zijn bij mij ook uit de smaak gevallen. Ik heb nog over, wie biedt?
pi_46132741
Aldi-luiers! Maar ik denk dat het per kindje (en vooral kontje ) verschilt... Ik vind die van Pampers niet zo fijn, en ik heb nog wel 3 pakken overgenomen van Icicle
Eva
pi_46133024
Ah wat jammer Linda..
Ik wilde dus perse Pampers proberen en heb nadat jij mijn te kleine luiers had overgenomen een grotere maat gekocht. Maar ik ben er ook niet zo tevreden over. Op zich zijn ze fijn dun en soepel, maar het lekt gewoon eerder. En als je ze niet in de aanbieding koopt zijn ze ook veel te duur.

Het zal ook wel verschil uitmaken of er een jongetje of een meisje in de luiers plast Maar ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46133148
hier ook kruidvat-luiers
huggies vond ik helemaal niks, wat een stugge dingen.

Sarah begint bovenin 2 tandjes te krijgen, maar volgens mij 1 voortand en 1 hoektand :S
ze heeft er wel last van, en wat erg irritant is, als ze met dr ondertandjes op de doorkomende boventand(en) gaat knarsen. wat een rotgeluid!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_46134683
Hier ook Kruidvat luiers en die bevallen prima en vangen alles op of het moet ook echt een broek van hier naar haar knietjes zijn maar het klokje rond zonder lekkage en niet zo stug en lekbaar als pampers. Pampers zijn stug en zorgen hier voor rode billetjes en bij de Kruidvatluiers geen rood plekje meer te bekennen. Wij voor de Kruidvat...

Heb overigens wel altijd zwitsalbillendoekjes want die van de Natusan en Kruidvat zelf zorgen wel voor plekjes! Gevoelig huidje maar dat hoor je vaker bij mixkindjes volgens het cb.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46135935
Vraagje: reisbedje? Wat doen jullie? Ik ga vandaag ff bij de prenatal kijken voor zo'n ding, want ik moet er niets van hebben om hem zomaar ergens in bed te leggen met zijn slaapzak.
editl: ik ga zo weg, dus ik lees het waarschijnlijk later pas. Mijn vader komt me ophalen en hij heeft haast, dus....
pi_46136138
hier worden nogsteeds kruidvatluiers gebruikt, wel een maatje kleiner omdat max wat afgevallen is rond zn middel

maar de aldi luiers zijn ook aan te raden, bijna hetzelfde eigenlijk als de kruidvat
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 9 februari 2007 @ 13:10:42 #64
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46136692
PV, ik heb deze week bij Prenatal een reisbedje gekocht in de aanbieding, met een reismatras.
Nog niet getest overigens, maar het fijne is dat je dit ook als box kunt gebruiken.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46137701
Oh Icicle, geen probeem hoor. 't Is niet dat Eva voortdurend aan het lekken is, doet ze bijna nooit, maar die van de Aldi lijken wat beter te passen....
Eva
pi_46141081
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef PM-girl het volgende:
PV, ik heb deze week bij Prenatal een reisbedje gekocht in de aanbieding, met een reismatras.
Nog niet getest overigens, maar het fijne is dat je dit ook als box kunt gebruiken.
Strak plan. Nou, dan ga ik ook zo naar Prenatal. (Ik zit nu even op de pc van mijn moeder...)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:29:29 #67
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46143747
Ik vind de kruidvat luiers niet gek, maar ik ben echt lyrisch van de DA luiers!!! Die zijn echt het allerbest volgens mij
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_46143949
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Neuk het volgende:
Ik vind de kruidvat luiers niet gek, maar ik ben echt lyrisch van de DA luiers!!! Die zijn echt het allerbest volgens mij
Variety is the spice of life
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:24:09 #69
108648 cattie
lieve moeder
pi_46147383
Nou, dat wordt een rondje kruidvat, DA en etos!
  zondag 11 februari 2007 @ 12:01:49 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46197329
Whhaaahhhhh!! Thies krijgt een tand!
En het kind is pas net 4 maanden....
Arme tietjes van mij.

Het zat er ook dik in, hij is al weken aan het zeveren, sabbelen op alles wat hij in zijn handen krijgt plus het is zo'n beetje genetisch bepaald van mijn kant uit dat je met 4 maanden 2 tanden hebt.... maar het had van mij best even langer mogen duren...

[ Bericht 1% gewijzigd door Moonah op 11-02-2007 12:34:08 (typo\'s) ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46197567
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:01 schreef Moonah het volgende:
Arme tietjes van mij.

Het zat er ook ik in, hij is al weken aan het zeveren, sabbelen op alles wat hij in zijn handen krijgt plus het is zo'n beetje genetisch bepaald van mijn kant uit dat je met 4 maanden 2 tanden hebt.... maar het ahd van mij best even langer mogen duren...
Thies! Snelle jongen!
Arme mama...
pi_46197608
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:01 schreef Moonah het volgende:
Arme tietjes van mij.

Het zat er ook ik in, hij is al weken aan het zeveren, sabbelen op alles wat hij in zijn handen krijgt plus het is zo'n beetje genetisch bepaald van mijn kant uit dat je met 4 maanden 2 tanden hebt.... maar het ahd van mij best even langer mogen duren...

en ik wilde nou net een frustratie-uit-post schrijven over hoe ik gister een stuk of twintig voedingen heb moeten doen omdat mevrouw elke keer weer beet. (na een waarschuwing en een keer kant wisselen is het afkoppelen als ze nog een keer bijt)

Maar serieus, het idee is denk ik het engst. Als ze al bijten is het over het algemeen per ongeluk en je herkent al heel snel de momenten waarop het zou kunnen gaan gebeuren (lachen en dus de tong weg trekken, een boer die dwars zit, etc.)
En ze leren zo snel! Het kostte maar een of twee keer streng nee zeggen voor Ronja door had dat bijten echt niet mag.

dat ze dan nu langzaam aan het principe kattenkwaad begint te kennen en dus per ongeluk bijt en dan na mijn 'boze reactie' met een brede grijns expres nog een keer bijt is iets anders.
  zondag 11 februari 2007 @ 12:21:40 #73
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46197757
Moonah, waaah, een tand! Simon sabbelt en zevert hier ook al weken, toch maar eens navragen wanneer onze familie tanden kreeg!
Succes ermee!

Van de week trouwens maar eens de DA aandoen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 11 februari 2007 @ 12:33:17 #74
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46198070
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:14 schreef owlet het volgende:
dat ze dan nu langzaam aan het principe kattenkwaad begint te kennen en dus per ongeluk bijt en dan na mijn 'boze reactie' met een brede grijns expres nog een keer bijt is iets anders.
Die Ronja!

Maar ik ben hem al een tijdje aan het opvoeden wat dat betreft, want ook bijten met dat tandenloze bekkie deed best wel eens een beetje zeer. Alleen luistert hij nog niet zo goed.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46201147
Tjonge, die Thies, nu al!
Ik vermoed bij Eva ook een komende tand. Zeveren, sabbelen, knagen op alles wat los en vast zit, schrale rode wangen, meer poepluiers, puntje in de kaak (maar boven, en dat is gek schijnt, want de eerste komen normaal altijd onder?)

ben stiekem wel een beetje blij dat niet ik, maar de Avent-speen de volle laag krijgt
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')