Wie is er jou aan het oplichten hahahahahaha?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
we betalen toch allemaal kijk- en luistergeld?
Maarrrrrr we betalen wel voor internet en we kijken naar die takketrol dus eigenlijk heeft Bart wel een punt. We zijn echt stommmmmmmmm.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
[..]
nee hoor, is al jaren geleden afgeschaft..
Dat Brian je favoriete bewoners is zegt al genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:15 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Nee Amanda vind ik niet echt geweldig maar ze is in ieder geval wel bezig in huis en gaat gesprekken aan met anderen (op wat voor niveau dan ook). Daarom vind ik haar wel een goede vervanging voor bewoonster Nena.
En voor de duidelijkheid: mijn favorieten zijn al van begin af aan Bart en Brian. Dat ze op dit moment veel in beeld komen met Natasia en Amanda vind ik niet erg, ook al heb ik niet veel met hun persoontjes.
maar in het begin kwam brian nog redelijk normaal over hoor...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat Brian je favoriete bewoners is zegt al genoeg eigenlijk.
Bart was in het begin zeer ok. Brian is gewoon een in en in slecht mens met slechte zelfkennis. Mijn nichtje van 3 maakt nog mooiere gedichten, betere melodieen op de gitaar en is niet gefrusteerd.
Suc6quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff heeeeeeeeeel snel boodschappen doen, ik hoop dat jullie Huub tegenhouden en laat wachten tot ik weer terug ben.![]()
het is toch grappig hoe bang dat iedereen is dat ze iets missen, ik kan de woonkamer niet stofzuigen zonder minstens 2 keer F5 of de streams ff te kijken....hoezo verslaafd?quote:
Nouja niet zozeer bang om iets te missen (bij mij dan) maar meer hoeveel ik dan wel niet moet bijlezenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch grappig hoe bang dat iedereen is dat ze iets missen, ik kan de woonkamer niet stofzuigen zonder minstens 2 keer F5 of de streams ff te kijken....hoezo verslaafd?![]()
Maar dat siert je ook wel dat je je gewoon netjes hebt gedragen.Het was toen allemaal heel erg nieuw en spannend om naar mensen te kijken die in de tuin met de plantjes bezig waren Ik denk dat jouw overwinning vooral kwam omdat je in het begin een beetje de stoere vent was en door dat gedoe met Sabine een gevoeligere kant liet zien, ruwe bolster blanke pik enzo. Willem schakelde zichzelf uit en Ruud en zijn knuffelgedoe daar werden de mensen een beetje moe van en omdat de gretigheid om te winnen er bij hem ervan afdroop.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vergeet niet dat BB heeeel braaf is begonnen. Het stoerste wat wij deden was een weekopdracht verneuken om een toga-party te kunnen houden.
Huub deed het met drie hoeren tegelijk, dat zou ik echt nooit gedaan hebben. Ik hield de volgende vraag in mijn achterhoofd, bij alles wat ik deed of zei: "Zou mijn moeder hier trots op zijn?/ (Is dit in het landsbelang?)"
Zouden Huun danwel NL dat ook gedaan hebben, zouden ze er allebei nog zitten.
Ik heb het gisteren ook gevraagd en nog een paar anderen toen ze hier actief waren, maar deze vraag werd subtiel ontweken (helaas), mss mogen of kunnen ze er niets over zeggenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat niks hoor, die twee streams......
DGK-REDACTIE kunnen jullie gewoon ff die andere twee openzetten? Alleen die drie ja-knikkers op kantoor ben je gauw zat natuurlijk.....![]()
Zo zijn er dus ook mensen die zo over een Huub en een Sylvia of ieder andere bewoner denken.... Ik snap dat wel en heb daar geen problemen mee. Dat maakt het juist leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:43 schreef 2live het volgende:
[..]
maar in het begin kwam brian nog redelijk normaal over hoor...
Ik snap alleen niet dat er NU nog mensen zijn die hem leuk vinden, zelfs als je alleen tv kijkt dan kots je hem uit.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ruwe bolster blanke pik enzo.
Echt zwaar irritant. Wat hopen ze hiermee te bereiken... Minder kijkers??quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:48 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat niks hoor, die twee streams......
DGK-REDACTIE kunnen jullie gewoon ff die andere twee openzetten? Alleen die drie ja-knikkers op kantoor ben je gauw zat natuurlijk.....![]()
Ze was laatst bij martine en max...stond strak van de botox. Ik denk dat ze wel leuk is om mee uit te gaan, maar weet dat ze onder andere vertikte met mensen op de foto te gaan in een club in rotterdam. Zat zich klem te zuipen aan de bar, wilde niet met mensen op de foto terwijl ze daar voor betaald was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar willen ze die takketrol niet hebben. Denk trouwens dat er niemand is die voor haar gaat betalen, dan moet je wel erg wanhopig zijn.![]()
zeg ik iets verkeerds? hahaquote:
Of een langzame aanloop naar betaalstreams uiteindelijk (al is dat ZEKER niet te hopen), er kunnen zoveel redenen voor zijn, als ik de redactie weer zie posten vraag ik het meteen iigquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:53 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant. Wat hopen ze hiermee te bereiken... Minder kijkers??
Het viel me op dat S3+S4 rond 16:00 actief werd. Dat zou wel eens het tijdstip kunnen zijn dat de volgende ploeg start. Een gokje : Op dit moment hebben ze de vroege ploeg vrij gegeven, omdat er relatief weinig activiteit is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ook gevraagd en nog een paar anderen toen ze hier actief waren, maar deze vraag werd subtiel ontweken (helaas), mss mogen of kunnen ze er niets over zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |