Vergeet niet dat BB heeeel braaf is begonnen. Het stoerste wat wij deden was een weekopdracht verneuken om een toga-party te kunnen houden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee joost was ook een grijze muis. Die mag je schrappen en de laatste BB was werkelijk niets meer, weekopdrachten die 4 uur duurde. Natasiaaaaaa is iedereen zo vergeten.
Ja, maar als het iedereen kan overkomen, waarom zou Natasia om die reden dan een trut zijn? Ze is het wel (een trut), maar dat heeft heel andere redenenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik weet dat dát voorkomt hoor, alleen de gemiddelde leeftijd ligt toch nog altijd iets hoger..
Ik bedoelde trouwens om het tegen haar op te nemen! Te zieken en weg te jagen, pek en veren etc.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee joost was ook een grijze muis. Die mag je schrappen en de laatste BB was werkelijk niets meer, weekopdrachten die 4 uur duurde. Natasiaaaaaa is iedereen zo vergeten.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jouw favorieten vind ik een stelletje klaplopers![]()
Ben je ook van de fanclub van Amanda? Als ze daar ooit iets mee aankunnen (nu moet ze uitleg krijgen over de vaatwasser - eerste keer, kan geen kwaad) wordt het een soort 'My Fair Lady'-verhaal. Van uitschot naar uitzondering. oer
Zou ze dan toch Bartje hebben vastgebonden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:07 schreef Elounda het volgende:
Natasia's lichaam is van slag, menstruatie blijft weg.. ze denkt dat ze in de overgang is...
hahahaha wat een trut ze is 32...
Facials worden daarentegen bijna gratis weggegeven op www.pulu.nl....quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:05 schreef Carlaa het volgende:
Hahaha.. ok ok.. ik zal nooit om een golden shower vragen in dat geval
Ja, en dan zouden ze net zo'n saaie lul als Bart zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vergeet niet dat BB heeeel braaf is begonnen. Het stoerste wat wij deden was een weekopdracht verneuken om een toga-party te kunnen houden.
Huub deed het met drie hoeren tegelijk, dat zou ik echt nooit gedaan hebben. Ik hield de volgende vraag in mijn achterhoofd, bij alles wat ik deed of zei: "Zou mijn moeder hier trots op zijn?/ (Is dit in het landsbelang?)"
Zouden Huun danwel NL dat ook gedaan hebben, zouden ze er allebei nog zitten.
Oke dan zijn we het daar over eens. Ik zou dat mens zoooooooo graag eens wat willen aan doen. Zou haast de neiging krijgen mezelf op te geven voor de kooiquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde trouwens om het tegen haar op te nemen! Te zieken en weg te jagen, pek en veren etc.
Niet voor de amusementswaarde dus! Weg met dat wijf...
wie zijn dit en wat komen ze doenquote:
Hahaha, same here!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dan zijn we het daar over eens. Ik zou dat mens zoooooooo graag eens wat willen aan doen. Zou haast de neiging krijgen mezelf op te geven voor de kooi
Catwalk vrouwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wie zijn dit en wat komen ze doen
ze gaan aan het werk met Sylvia, maar wat precies weet ik ook niet (ff broodje gegeten)quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
wie zijn dit en wat komen ze doen
Van risico's nemen vallen soms niet de gevolgen te overzien...ik zou persoonlijk niet op TV met 3 hoeren aan de slag gaan, omdat je omgeving erop aangesproken kan worden....en nu kan je wel zeggen dat je niks te maken hebt met je omgeving...maar we blijven mensen hè....en mensen leven in meutequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ja, en dan zouden ze net zo'n saaie lul als Bart zijn.
Heel braaf hoor dat je volgens de regels van je moeder leeft, maar ik zie toch liever mensen die hun eigen gevoel volgen en risico's durven nemen (leef!) en zelf hun verantwoordelijkheid durven dragen.
Haha, wat ben je toch een ehh, een ehh.. MAN hequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:15 schreef Pulu het volgende:
[..]
Facials worden daarentegen bijna gratis weggegeven op www.pulu.nl....
Bijna gratis zeg je...ja bijna gratis....alleen een reiskostenvergoeding en je hebt hem morgen op je gezicht....ehhh in je huis bedoel ik
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:22 schreef Tissik het volgende:
Toch moet dat niet moeilijk zijn om Natasia dat huis uit te jagen. Verstoor iedere nacht haar nachtrust, eis alle aandacht op van Braajen (ok, dat is een soort van zelfkastijding, maar je moet er wat voor overhebben), vraag iedere dag hoe het nu met haar kinderen zal gaan, en vooral of Yairootje alweer naar het ziekenhuis is geweest, elke dag vragen hoe het met Wilgo gaat en of hij geen moeite heeft om zo lang zonder sex te kunnen, bij ieder lekker tussendoortje zeggen "neem maar niet, Natasia, daar word je nóg dikker van.", steek geen vinger uit in het huishouden en negeer Natasia zoveel als maar mogelijk is. Het lijkt zo makkelijk allemaal.
euh.. wat zijn dat?quote:
Klein en Blond ???quote:
Daarom was/is Huub ook tegendraadser en leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vergeet niet dat BB heeeel braaf is begonnen. Het stoerste wat wij deden was een weekopdracht verneuken om een toga-party te kunnen houden.
Huub deed het met drie hoeren tegelijk, dat zou ik echt nooit gedaan hebben. Ik hield de volgende vraag in mijn achterhoofd, bij alles wat ik deed of zei: "Zou mijn moeder hier trots op zijn?/ (Is dit in het landsbelang?)"
Zouden Huun danwel NL dat ook gedaan hebben, zouden ze er allebei nog zitten.
Natasia zorgt voor leuke tv maar is geen leuk mensquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond Joost ook erg okee![]()
Was wel een beetje 'Creatief met Kurk' Big Brother, dat wel, maar Joost snapte iig wat hij daar kwam doen. Joost, Huub, ikzelf, en:............................Natasiaaaaaa!
Wie biedt?
bovendien was BB1 dermate nieuw dat de kijkers het allemaal wel best vonden. het "kutkip"-moment destijds zou nu waarschijnlijk niet eens meer uitgezonden wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom was/is Huub ook tegendraadser en leuker om naar te kijken.
Maar BB is niet te vergelijken met dit soort RLS. BB is de info van buitenaf toch echt een stuk minder. Dat maakt het mi toch nog een stuk lastiger om te bepalen wat je doet hoe dat overkomt. Huub belde regelmatig met zijn broer om te vragen of het geen hij deed wel door de beugel kon. Die luxe was er in BB niet.
klein en blond is altijd prettigquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Klein en Blond ???
Ze gaan Sil leren te lopen over een catwalk, voor bv modeshows enzo![]()
Huub en drie hoeren.. was genieten toch?!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:21 schreef Pulu het volgende:
[..]
Van risico's nemen vallen soms niet de gevolgen te overzien...ik zou persoonlijk niet op TV met 3 hoeren aan de slag gaan, omdat je omgeving erop aangesproken kan worden....en nu kan je wel zeggen dat je niks te maken hebt met je omgeving...maar we blijven mensen hè....en mensen leven in meute![]()
ehm dan moeten we maar eens nader kennismaken !!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
klein en blond is altijd prettig![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm dan moeten we maar eens nader kennismaken !!!![]()
Juist. Daarom moest ik vooraf eigenlijk albedenken wat ik wel en wat ik niet wilde doen/zeggen. Hier werkt dat (gelukkig) anders. Ik had tussendoor ook wel even met mijn broer willen bellen voor advies. Vooral mbt Willen de Wolf was dat handig geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom was/is Huub ook tegendraadser en leuker om naar te kijken.
Maar BB is niet te vergelijken met dit soort RLS. BB is de info van buitenaf toch echt een stuk minder. Dat maakt het mi toch nog een stuk lastiger om te bepalen wat je doet hoe dat overkomt. Huub belde regelmatig met zijn broer om te vragen of het geen hij deed wel door de beugel kon. Die luxe was er in BB niet.
Vind je de streams ook zo saaaaaaaaaaaaai nu, ik zou haast wat nuttigs gaan doen. Ik durf alleen niet ik ben bang dat ik de binnenkomst van Huub ga missen.quote:
Ze zal zien hoe uitgekakt ze is als ze uit die villa stapt...kan ze aan de bedelstaf want geen werkgever zal haar willen aannemenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:28 schreef zaadjuh het volgende:
enne een hond heeft een baas...natasia moet dr smoel houwen
streams zijn vreselijk nu ja.. ben ik een keer een weekje ziek thuis, gebeurt er geen rukquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Vind je de streams ook zo saaaaaaaaaaaaai nu, ik zou haast wat nuttigs gaan doen. Ik durf alleen niet ik ben bang dat ik de binnenkomst van Huub ga missen.
Kelly zit bij webcamgirls.nl...........................quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zal zien hoe uitgekakt ze is als ze uit die villa stapt...kan ze aan de bedelstaf want geen werkgever zal haar willen aannemen
ze gaat toch met wilgo in suriname wonen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze zal zien hoe uitgekakt ze is als ze uit die villa stapt...kan ze aan de bedelstaf want geen werkgever zal haar willen aannemen
natasia bij dancing on ice..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kelly zit bij webcamgirls.nl...........................
Daar willen ze die takketrol niet hebben. Denk trouwens dat er niemand is die voor haar gaat betalen, dan moet je wel erg wanhopig zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik neem aan dat Suriname voor die tijd de toelatingseisen nog wel ff aanscherptquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ze gaat toch met wilgo in suriname wonen?
Doen we en shop ze. Au revoirquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:33 schreef dieenebart het volgende:
Doe Huub de groeten als hij terugkomt - ik ga weer boodschappen doen en een nieuw scheerapparaat kaufen. TschuB!
we betalen toch allemaal kijk- en luistergeld?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar willen ze die takketrol niet hebben. Denk trouwens dat er niemand is die voor haar gaat betalen, dan moet je wel erg wanhopig zijn.![]()
Over het algemeen zijn dat toch vrouwen met een mooi uiterlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik houd ook van de one-liners maar deze is helaas niet waarquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef Wireless het volgende:
[..]
Huub en drie hoeren.. was genieten toch?!
De meute reflecteert alleen naar jou terug wat je over jezelf denkt.
ja das dan ook weer waar. ships. Was ik ff vergeten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
we betalen toch allemaal kijk- en luistergeld?
en zelfs daar gaan ze Natasia echt niet willenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Suriname en met name Paramaribo is een groot dorp....daar zal ze helemaal met de grond gelijk worden gemaaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik neem aan dat Suriname voor die tijd de toelatingseisen nog wel ff aanscherpt
vlgs mij allang niet meer...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
we betalen toch allemaal kijk- en luistergeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |