Laura eruit? WTF!!! Zij was 1 van mijn favorieten samen met Lisaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die Duitsers zijn echt dom of gewoon doof. Die Laura Martin is er uit en dat terwijl ze beter zingt ( en ook nog beter uitziet) dan laten we zeggen 5 andere kandidaten.
Echt een suf programma. Hoef ik dus ook niet meer te kijken.
Yup naar SHOquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:27 schreef m-materazzi het volgende:
Waar gaat dit topic verder als deze sectie gesloten word ?
Geen idee. Stond op RTL. Volgende aflevering 10 maart.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef AssyriskaFF het volgende:
Waarom is dat dan? Wat komt daar voor in de plaats?
Martin gaat Queen zingen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef m-materazzi het volgende:
Martin Stosch:
“She´s The One” - Robbie Williams
“Crazy Little Thing Called Love” - Queen
Max Buskohl:
“Suspicious Minds” - Elvis Presley
“I Was Made For Lovin’ You” - KISS
Mark Medlock:
“Three Times A Lady” - Lionel Richie / Commodores
“I heard it through the grapevine” – Marvin Gaye
Lauren Talbot:
“Fields Of Gold” - Sting / Eva Cassidy
“Secret” - Madonna
Lisa Bund:
“Flugzeuge im Bauch” - Herbert Grönemeyer
“Who Knew” - Pink
Langzaam maar zeker begint Max meer mijn favoriet te worden. Zijn hit the road jack was echt supercool. Voor morgen heeft hij zich meer 2 goede songs uitgezocht. Ik denk dat hij samen met Mark in de finale gaat komen.
Martin gaat Söhne Mannheims doenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef m-materazzi het volgende:
Max Buskohl:
Free - All Right Now
The Killers - When You Were Young
Lisa Bund:
The Weather Girls - It´s Raining Men
Silbermond - Das Beste
Martin Stosch:
The Real Thing - You To Me Are Everything
Söhne Mannheims - Und Wenn Ein Lied
Mark Medlock:
Barry White - You´re The First, The Last, My Everything
Ben E. King - Stand By Me
Wederom vind ik de keuze van Max het leukste. Eerst stond bij Mark wederom Marvin Gaye en Lionel Richie, ik ben wel blij dat hij een andere keuze heeft gemaakt, anders had ik wel voor hem gevreesd. Ik denk dat Martin er zaterdag uit zal vliegen. Zo veel duitstalig hoeft van mij trouwens ook niet.
Die op een homo lijkt met dat lelijke ringbaardje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Wie was ook al weer mark??? whahahaha ik heb het niet meer gevolgd
ow diequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die op een homo lijkt met dat lelijke ringbaardje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |