Ik vind het gewoon kut werkquote:
Beter luisteren, ik pwn de waterbakken altijd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:40 schreef Remzz het volgende:
Ja maar 9 van de 10 keer is het z´n klein kut gaatje dat je niet hoort.
[..]
Ik vind het gewoon kut werk
Ze hebben tegenwoordig wel iets tegen lekke bandenquote:Overal hebben ze makkelijke oplossingen voor uitgevonden maar niet voor het plakken van banden
ik had eerst ook in 2 maanden tijd 4 banden versletenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef XL het volgende:
Haal je wel de troep uit je buitenband als je die er terug opzet? Als ik 1x in de drie jaar een lekke band heb is het veel en ik fiets elke dag.
---edit
Goede tip, Veldmuis.
Heb je net het lek in je binnen band gevonden en geplakt zit er nog een stuk glas in de buitenband.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Beter luisteren, ik pwn de waterbakken altijd.
Vergeet niet even je binnekant van je buitenband te checken natuurlijk.
Klopt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:24 schreef veldmuis het volgende:
Bakje water? Luisteren is the key!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
ook hebben ze nog geen makkelijke oplossing bedacht om het gat te vinden ook dat moet nog steeds met z'n primitief bakje water.
Hoe werkt zoeen ding?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hebben we al jaren dit ding voor hoor
[afbeelding]
De zogeheten "lekzoeker".
Bij iederen fietsenmaker te krijgen. Lekker droog
zitten gaatjes in dat apparaat en als daar dan lucht doorheen komt gaan die balletjes vliegenquote:
Ik zal wel moeten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:09 schreef Ladidadida het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die hun eigen banden plakken dan? Ik laat het m'n pa doen of breng em naar de fietsenmaker, is zo gebeurd!![]()
Dat is altijd het kutte, ik krijg bijna altijd een platte in de winter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
Bovendien staan fietsen in de schuur waar het in deze tijd van het jaar net zo koud als buiten is![]()
Dus dat ding moet je over de hele band schuiven?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
zitten gaatjes in dat apparaat en als daar dan lucht doorheen komt gaan die balletjes vliegen
Nee, je moet de band oppompen. Dan dat ding voor het ventiel houden en kijken hoe leuk de balletjes in dat ding bewegen door de lucht. Daarna gooi je dat ding weg. Dan nog een keer de band oppompen en vervolgens luisteren waar dat lek zit. Je bent niet voor niets een vent.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus dat ding moet je over de hele band schuiven?!
Dat is een beetje het idee ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus dat ding moet je over de hele band schuiven?!
Tof!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, je moet de band oppompen. Dan dat ding voor het ventiel houden en kijken hoe leuk de balletjes in dat ding bewegen door de lucht. Daarna gooi je dat ding weg. Dan nog een keer de band oppompen en vervolgens luisteren waar dat lek zit. Je bent niet voor niets een vent.
Tenslotte ben je klaar met je band plakken voor je handen uberhaupt koud kunnen worden. Je bent niet voor niets een vent.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:49 schreef Heremeteit het volgende:
Ik fiets gewoon helemaal niet meer omdat die dingen altijd kapot gaan, heb wel wat beters te doen dan prutsen aan zo'n gore fiets. Ga wel lopen of pak de auto, kost toch niks.
wat een kickquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:36 schreef Noodster het volgende:
band plakken moeilijk??
[url= http://www.band-plakken.nl]
http://www.band-plakken.nl [/url]
Inprincipe valt het wel mee heb al 2 jaar anti- lek banden vind het nou niet anders fietsen en heb sindsdien geen lekke banden meer gehad en rij er toch zo'n 15km per dag op.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Noodster het volgende:
Antilek banden zijn niet alles heb ik ook gehoord. Blijken duur te zijn en vaak minder comfortabel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |