quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef XL het volgende:Haal je wel de troep uit je buitenband als je die er terug opzet? Als ik 1x in de drie jaar een lekke band heb is het veel en ik fiets elke dag.
---edit
Goede tip, Veldmuis.
ik had eerst ook in 2 maanden tijd 4 banden versleten
![]()
band 1: buitenband was al rood en ja dus vernieuwd (Alleen buitenband dus)
band 2: Nieuwe buitenband lag erop. 2 dagen later rijd ik binnenband kapot op de heuvel in Tilburg. Waaraan was onbekend dus werd plakken. (was een antilekband)
Band 3: Tilburg zijn ze bij de spoorlaan aan het werken. Maar ik rijd er altijd gewoon. Kuil in de weg: BANG band kapot. Kon ik om 0:00 snachts met fiets aan de hand naar west lopen. Gelijk maar alles vernieuwd inclusief buitenband.
Band 4: Ook aan de spoorlaan. Dacht snel over te steken van heuvel naar spoorlaan. Stoplichten autos sprong op groen, dus ik denk ik schiet met mn mountainbike stoep op. En ja hoor, daar ging weer een band aan diggelen.
Dus ja, heel moeilijk is het niet
![]()
Maar het is en blijft een rot plekje. Koude schuren kun je verhelpen door band uit je fiets te wippen en gezellig binnen aan tafel of in de keuken ff maken. Vervolgens loop je naar buiten, bandje terug erin en klaar. (gaat het makkelijkste met een mountainbike vind ik
![]()
)
en nog een gouden tip: draai wel het sleuteltje vervolgens goed vast
![]()
reed 2 weken geleden bijna mn achterwiel eruit omdat ik niet goed had vastgedraaid
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig