Nee ik ben aan het verliezen. Ik heb sinds 1 feb maar 7 uur bf2 gespeeld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je je weddenschap aan het verliezen jongetje![]()
En sry dat ik gistern AFK was op xfire. Ik had gisteren een knallende hoofdpijn. Neem ik ipv een paracetamol een slaappilltje in van me paquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
Dat wordt naakt het volkslied zingen voor Viro
Im telling the truthquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
whehekom op zeg je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je er niet was, geen verplichtingen je weets
Alhoewel het verhaal wel geniaal is natuurlijk
anders moet je gewoon verliezen en het russische volkslied gaan zingen, dies echt heel erg mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef Viro het volgende:
Computerspellen zijn goed voor de ogen
Oke dan ga ik nu vaker BF2 spelen en die weddenschap winnen![]()
![]()
dat heb ik ook vaak. gooi ik nades, gebeurt er niets, gooi ik er nog een paar, gebeurt er nog niks, gaat de boel ineens vet laggen en rollen er 2 nades voor mn voeten en vliegt er 1 schots en scheef door de luchtquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel op de BOF server dat de granaten het niet doen in mijn handen en op eens zie je wat vallen of door de lucht vliegen zonder dat ik de arm zag bewegen. Gisteravond had ik dat ook al een paar keer.![]()
Rooie rakkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:04 schreef IJsmuts het volgende:
anders moet je gewoon verliezen en het russische volkslied gaan zingen, dies echt heel erg mooi![]()
Ow van muziek wel ja. We verdelen dat gewoon onder de bevolkingquote:
Ben je nou speciaal vroeg opgestaan omdat je bang was dat ik je TT zou inpikken??quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
KUT ZEG, ER HEEFT EEN GAST 90 EUROS GEBODEN OP MIJN C64![]()
als er dus al een BoF housewarming komt is het zonder C64![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben je nou speciaal vroeg opgestaan omdat je bang was dat ik je TT zou inpikken??
moet je niet verkopen man!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
KUT ZEG, ER HEEFT EEN GAST 90 EUROS GEBODEN OP MIJN C64![]()
als er dus al een BoF housewarming komt is het zonder C64![]()
Ga werken pauper!quote:
eigenlijk issie al helemaal niet meer leuk, jah 10 topics geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
Nog 27 posts maar goed dan verliest IJs z'n TT en dat zou zielig zijn![]()
10 topics is like 2 dagen ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:24 schreef IJsmuts het volgende:
eigenlijk issie al helemaal niet meer leuk, jah 10 topics geleden![]()
rot op met je katquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef Silver_Shark het volgende:
de kat krabt de krullen van de trap
jah gek he met chernobyl in de achtertuinquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
Het is hier overdag een graad of 13en de zon schijnt
Sneeuw maar lekker onder
had ik al een keer eerder gepost (maar dan van fok! zelf)quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef Viro het volgende:
Computerspellen zijn goed voor de ogen
Oke dan ga ik nu vaker BF2 spelen en die weddenschap winnen![]()
![]()
bedankt man! jouw prachtige bijdrages worden telkens weer bijzonder gewaardeerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:27 schreef dekkered het volgende:
ik help trouwens even om je topic vol te spammen
ik ben nog al goed bezig de laatste tijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bedankt man! jouw prachtige bijdrages worden telkens weer bijzonder gewaardeerd![]()
leg je dan ff een snowmore neer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef Silver_Shark het volgende:
Let it snow let it snow let it snow
SNEEUWBALLEN GEVECHT BIJ SCHOOL
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Silver_Shark het volgende:
aawww wat lieffff
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah gek he met chernobyl in de achtertuin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |