Ik vind Zdngmw helemaal niet zo sterk hoor. Het m.i. een behoorlijk labiel persoon met een grote bek. Dan vond ik Nena veel sterker. Die heeft zich nooit door Zdngmw laten intimideren. Dan ging het of het ene oor in andere oor uit of Nena gaf haar een minstens even harde sneer terug. Als Palma koeltjes blijft bij zo'n tyrade van Zdngmw maakt ze haar helemaal gek...(hoe ging dat spreekwoord ook al weer? De wens is de vader van de gedachte?)quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF serieus: denk je dat ze het aankan ?
Psies. Syllie is (nog) de enige met stijl, klasse en niveau. go Syl!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Elounda het volgende:
En Syliva gezellig met haar kletsen, vind ik zo leuk aan haar. Is de enige die normale manieren hanteert.
In de reguliersdwarsstraat, soho...........feestjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Waar ga je altijd uit zusje? Ze werkte in de you2 en in de hotspot geloof ik. Ik ga meer in rdam enzo uit...vroeger altijd iT en roxy. Maar kwam haar in de you2 een keer tegen..long ago.
Succes!.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook Gert, maar mijn klus moet vanmiddag bij de opdrachtgever zijn, dus ik ga zo echt, echt aan de slag..
Ze zeggen niet Huub maar Ilonaquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
Over 5 minuten Huub op Talpa!!!
ik haat he ook zo verslavend kut programmaquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Succes!.
Ik ook.. Over een minuutje of 20 of zo.
Ik heb het gevoel dat Natasia het nodig vindt om Palma zo nog even flink "op haar plaats te zetten".
Verslavend kutprogramma.![]()
Dag, werk zequote:
Nou Ik ben niet blij hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:51 schreef rooie3 het volgende:
Zo iedereen is weer blij lees ik hier.
Effe nieuwe huishoudster erin en hoppa de streams zijn weer leuk.
ik ga effe Huub kijken.
Oh Ilona hoor ik.
Ik doe niet eens meer alsofquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |