Ik ben redelijk bekend in de Gaywereld, vandaar mn vraag............... ik hoop het !!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken Palma van het forum maar lette nooit zo op haar draadjes omdat het van die trut draadjes waren maar ze kwam wel goed voor zichzelf op geloof ik. Maar ze heeft veel back up qua vrienden enzo die haar wel wat tips zullen geven...geloof me als ik daar had gewerkt was ik meteen over natasia's kinderen begonnen (zo zijn nichten, gelijk naar het zwakke punt)
Yvonne welquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Palma is vast een leuk mens, maar ze hadden haar eerst een cursus moeten geven want een hoofd huishouding is ze totaal niet!
ze heeft zelfs ontslag genomen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
De redactie van DGK zullen dit niet zomaar gedaan hebben, er zal meer achter steken dan zomaar iemand er in plaatsen.
mm ja ik wil nog wel wat meer aanvaringen zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:45 schreef zaadjuh het volgende:
ooo het word heerlijk ik voel ut hahaha...word weer niks doen hier ff snel stofzuigen en genieten van me vrije dag met de gouden kooi haha
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.quote:
Waar ga je altijd uit zusje? Ze werkte in de you2 en in de hotspot geloof ik. Ik ga meer in rdam enzo uit...vroeger altijd iT en roxy. Maar kwam haar in de you2 een keer tegen..long ago.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend in de Gaywereld, vandaar mn vraag............... ik hoop het !!!!
Dat probleem heb ik dus ook Gert, maar mijn klus moet vanmiddag bij de opdrachtgever zijn, dus ik ga zo echt, echt aan de slag..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.
Ik vind Zdngmw helemaal niet zo sterk hoor. Het m.i. een behoorlijk labiel persoon met een grote bek. Dan vond ik Nena veel sterker. Die heeft zich nooit door Zdngmw laten intimideren. Dan ging het of het ene oor in andere oor uit of Nena gaf haar een minstens even harde sneer terug. Als Palma koeltjes blijft bij zo'n tyrade van Zdngmw maakt ze haar helemaal gek...(hoe ging dat spreekwoord ook al weer? De wens is de vader van de gedachte?)quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF serieus: denk je dat ze het aankan ?
Psies. Syllie is (nog) de enige met stijl, klasse en niveau. go Syl!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Elounda het volgende:
En Syliva gezellig met haar kletsen, vind ik zo leuk aan haar. Is de enige die normale manieren hanteert.
In de reguliersdwarsstraat, soho...........feestjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Waar ga je altijd uit zusje? Ze werkte in de you2 en in de hotspot geloof ik. Ik ga meer in rdam enzo uit...vroeger altijd iT en roxy. Maar kwam haar in de you2 een keer tegen..long ago.
Succes!.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook Gert, maar mijn klus moet vanmiddag bij de opdrachtgever zijn, dus ik ga zo echt, echt aan de slag..
Ze zeggen niet Huub maar Ilonaquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
Over 5 minuten Huub op Talpa!!!
ik haat he ook zo verslavend kut programmaquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Succes!.
Ik ook.. Over een minuutje of 20 of zo.
Ik heb het gevoel dat Natasia het nodig vindt om Palma zo nog even flink "op haar plaats te zetten".
Verslavend kutprogramma.![]()
Dag, werk zequote:
Nou Ik ben niet blij hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:51 schreef rooie3 het volgende:
Zo iedereen is weer blij lees ik hier.
Effe nieuwe huishoudster erin en hoppa de streams zijn weer leuk.
ik ga effe Huub kijken.
Oh Ilona hoor ik.
Ik doe niet eens meer alsofquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.
Jij werkt? Je was toch al binnen? Ohnee, je bent al weer een tijdje buitenquote:
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Ik ben niet blij hoor.
heb wel wat meer nodig dan een klein akkefietje tussen een huishoudster en de zwarte bitch
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
op talpa tv zeiden ze ... huub mag misschien terug
WAT? op talpa? zeiden ze dat echt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Ja hoorde het.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
WAT? op talpa? zeiden ze dat echt?
Je werk verwaarlozen is fase 1.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef zaadjuh het volgende:
pff komt er zo visite ...kennen ze me niet met rust laten....
Ze houden in ieder geval de mogelijkheid open, dat blijkt hier wel uit...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoorde het.
Zal hij er daarom niet zijn.
Please laat het zo zijn.
Dan flippen ze allemaal.![]()
Ga es aan t werk johquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even PRECIES vertellen wié er wát zei over die terugkeer van Huub?
Er wordt 10x per dag een topic geopend (en weer gesloten) met dat gerucht, maar als het serieus is.... wat een klap in de smoelen van BBAN zou dat zijn.
Als ik huub was zou ik echt niet terugwillen naar dit gajes, ECHT NIET. En dan die windvaan van een amoebe er nog bij, die zou zomaar zijn 3e ondergang kunnen zijn, zo gevaarlijk dat loederquote:
Eens. Al zit Satanaël er niet meer in natuurlijk en dat was de katalysator van zijn agressie. Kan mij niet zo snel herinneren dat Huub zulke aanvaringen met andere bewoners heeft gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:06 schreef jacqjacq het volgende:
maar dan wel met een alcoholverbod, anders gooit hij zijn eigen glazen in
Geen zwemdiploma??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef jessie het volgende:
Amanda heeft een diploma
Een tennisdiploma
Ik ken iemand met een goudengids diplomaquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef jessie het volgende:
Amanda heeft een diploma
Een tennisdiploma
Waarlas je dat??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef AutumnTears het volgende:
ik las ook idd dat huub terug komt
Strikdiplomaquote:
Jahaaaaaaaaaaaaa.quote:
Nie nodig Ze drijft toch?quote:
Een van de presentatoren zei dat er sprake van was dat Huub misschien zou terugkeren en vroeg vervolgens aan Ilona wat zij van Huub vond....niets dan lof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even PRECIES vertellen wié er wát zei over die terugkeer van Huub?
Er wordt 10x per dag een topic geopend (en weer gesloten) met dat gerucht, maar als het serieus is.... wat een klap in de smoelen van BBAN zou dat zijn.
quote:
Maar als ze dat echt van plan zijn, zouden ze dat nu al verklappen dan? Ik zou denken dat ze er dan juist hun mond over zouden houdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Een van de presentatoren zei dat er sprake van was dat Huub misschien zou terugkeren en vroeg vervolgens aan Ilona wat zij van Huub vond....niets dan lof.
echt waar !!!!!!!!!!! waar staat dat ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef AutumnTears het volgende:
Huub komt terug in de Goudenkooi!
Als het aan de programmaleiding van De Gouden Kooi ligt keert Huub terug in de miljonairsvilla. Bestuderng van de beelden (zie filmpje) heeft namelijk aangetoond dat Huub niet geslagen of gschopt zou hebben! En dat betekent dat Huub van de 'bewakers'van de goede zeden in De Gouden Kooi zijn plekje onder de aspirant-miljonairs weer mag innemen. De vraag is nog slechts of Huub zelf wil terugkeren.
[..]
Hahaha, ik zei gister al dat volgens mij "Palma" vroeger gewoon Peter heette.... maar dat werd tegengesproken door de DGK-R die zei dat het een "gewone" hetero was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef schatje het volgende:
Ze heeft een omgebouwde stem.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
echt waar !!!!!!!!!!! waar staat dat ??
Of hij gaat vanavond op de redactie chatten en zegt om 21:30: "Let goed op de streams", om vervolgens het beeld en huis in te lopen...hehequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef Ning het volgende:
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers. Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site!!!
Woensdag 7 februari bijt Huub het spits af. Van 20.30 tot 21.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen.
Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 20.30 en 21.30 al jullie vragen te beantwoorden.
Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Bron Talpa
Als hij er vanavond ook niet is zegt dat genoeg toch. Hij zou ook vanmorgen in dat progamma zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |