quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:54 schreef petraa het volgende:
![]()
Op naar de volgende saaie huubloze dag
waar zie je dat staan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:00 schreef _-inge-_ het volgende:
Op de site staat dat je de streams deze ochtend goed in de gaten moet houden..... nieuwe bewoner?!?
Ik hoop wel dat ze dan 4 streams gebruiken, want met 2 is het allemaal niet goed te volgen!!
Bij een van de stukjes uit Villa Vandaag........quote:
ik heb op internet zitten kijken, maar staat niets over DGK alleen dat yolanthe lapdance deed voor jantje smit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef CARLAK het volgende:
Wie weet wat er op de voorpagina van De Telegraaf staat?
Idd, misschien wel het weerbericht.........quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
[..]
ik heb op internet zitten kijken, maar staat niets over DGK alleen dat yolanthe lapdance deed voor jantje smit.
Niet voorpagina, maar wel De Telegraaf :quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef CARLAK het volgende:
Wie weet wat er op de voorpagina van De Telegraaf staat?
quote:En toen waren er nog maar vijf
Ilona ook weg uit ’Gouden Kooi’
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Ilona heeft vannacht gewoon weer in de armen van haar vriend Michel geslapen. De 45-jarige aspirant-miljonaire heeft gisternacht als vierde in één week De Gouden Kooi verlaten. „Ik wilde niet meer met die kinderspeeltuin geassocieerd worden”, zei Ilona na haar vrijwillige vertrek. „Dat zou niet goed zijn geweest. Ik wil verder met mijn leven.”
Ilona woonde vanaf de start van het programma, september 2006, in de miljonairsvilla en heeft het dus vier maanden uitgehouden. „Ik vertrek omdat mijn emmer overliep”, vertelt ze. „Eerst scheurde ik mijn kuitspier, waardoor ik minder goed kon bewegen en dus de dingen die ik leuk vond om te leren, zoals tangoles, niet meer kon volgen. Vervolgens gooide Brian mijn beautycase met al mijn spullen in de tuin en toen was er het knietje van Nena en de vechtpartij tussen Huub en Nathanael. Dat laatste deed de deur dicht. Hier wil ik niet bijhoren, dacht ik.”
„Sylvia en ik, de twee saaiste bewoners van het huis, sliepen toen de vechtpartij losbarstte. Ik strompelde naar boven en heb Huub in het kantoor geduwd. Ik vond Huub geen kwade vent. Hij verdedigde mij tegen Natasia, die met haar vlijmscherpe tong aldoor de vreselijkste dingen tegen mij riep. ’Dat ik het strijkijzer moest gebruiken tegen mijn rimpels’, bijvoorbeeld.”
Ilona denkt dat ook zij uiteindelijk zo getergd zou kunnen worden, dat ze agressief was geworden. „Ik wilde niet wachten tot ik Natasia een keer naar de keel zou vliegen.”
Terugkijkend zegt Ilona toch blij te zijn met haar Gouden Kooi-ervaring: „We hebben heel veel cursussen gedaan. Van etiquette tot sushi maken. Ik heb veel geleerd.” Omdat ook Ilona haar eerste jaar in de Kooi niet heeft vol gemaakt, is zij haar 10.000 euro borg kwijt. Producente Debora Flens: „Dat wordt, net als de borgsommen van Nena, Nathanael en Huub, overgemaakt naar een goed doel.”
De productie zal de leeggevallen plaatsen in De Gouden Kooi allemaal opvullen. Op dit ogenblik wordt de miljoenenvilla bewoond door nog vier oudgedienden: Sylvia, Bart, Brian en Natasia plus nieuwkomer Amanda die haar beste vriendin, de blonde vamp Nena, verving.
Hoop het niet, weer een aanhangster van Natasia.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:20 schreef Zus_konijn het volgende:
Ze moeten ook echt allemaal aan de ontbijt tafel komen straks.
Ik denk dat Yvonne dus het huis in gaat
Ja....of het er allemaal leuker op word.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoop het niet, weer een aanhangster van Natasia.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:27 schreef Ning het volgende:
Dit is toch de nieuwe bewoonster?
Huishoudster.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
Goeiemorgen ... is dit de nieuwe miljonair?
raar he, na 5 minuten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:31 schreef blomst het volgende:
e loopt nog wat onwennig rond.
heej meneertje, is je huis al aan kant, want er schijnt straks iets te gebeuren hiero vlgs de redaktie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef dieenebart het volgende:
lijkt wel een vent! (vader van Kelly is het niet - die heb ik een keer ontmoet, fijne vent, dus geen flauwe grappen:)
Hehe ze doet het goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:02 schreef petraa het volgende:
Amandel had gister haar vriendje aan de telefoon en die vroeg of ze wat minder met haar borsten in beeld wilde gaan. Maar kijk vanochtend stond mevrouw er alweer.![]()
[afbeelding]
Mogge Bart, ik dacht de broer van Kellyquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef dieenebart het volgende:
lijkt wel een vent! (vader van Kelly is het niet - die heb ik een keer ontmoet, fijne vent, dus geen flauwe grappen:)
Hihi! Ja, het lijkt er op inmiddels.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
heej meneertje, is je huis al aan kant, want er schijnt straks iets te gebeuren hiero vlgs de redaktie.
Johquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:39 schreef Curious-PB het volgende:
Ja die Palma komt op mij over als een omgebouwde kerel![]()
Dat is ze ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
Tis echt net een omgebouwde vent.
een hermafrodietquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Bart: "Het is geen vrouw".
Natasia: "Wat dan?"
Das ook een bekende travastiet uit A'dam.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:43 schreef dieenebart het volgende:
MayDay?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:41 schreef schatje het volgende:
Bart: "Het is geen vrouw".
Natasia: "Wat dan?"
Snap er nou niks meer van...is het nou personeel of een nieuwe bewoner...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:35 schreef T-lex het volgende:
Ow..is dat de nieuwe....dacht dat het nieuw personeel was.(maarja dat krijgje met zo'n outfit)
En bedankt. Die koffie heb ik niet meer nodig.quote:
kzag maar 1 cap, deed me er gelijk aan denken. Postuur, leeftijd - maar dan nog, kzag maar 1 cap...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Das ook een bekende travastiet uit A'dam.
Nieuwe hoofd huishouding. Personeel, dus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:45 schreef T-lex het volgende:
Snap er nou niks meer van...is het nou personeel of een nieuwe bewoner...![]()
Personeel, ze vevangt Yvonne.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snap er nou niks meer van...is het nou personeel of een nieuwe bewoner...![]()
danku!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuwe hoofd huishouding. Personeel, dus.
wij lezen altijd ff bij, is ook leukquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:49 schreef itsme het volgende:
is dit alles?
Ze kan voor de ombouw aktief als man bezig zijn geweest, dus voor een een vader nu een moeder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is een vrouw. Ze heeft 2 kinderen, ze heeft alleen poliepen op haar stembanden.
en ze is NIET de nieuw bewoonster..dat word mythe van gay.nl wiens profiel al verwijderd is.
Dat kan lachen worden dan, als je zien hoe ze nu al op haar reageren. Dan wordt het verschrikkelijk als er straks een travo in komt. Ik benijd hem/haar niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is een vrouw. Ze heeft 2 kinderen, ze heeft alleen poliepen op haar stembanden.
en ze is NIET de nieuw bewoonster..dat word mythe van gay.nl wiens profiel al verwijderd is.
haha itsme en nuttig?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
zullen we ons maar weer nuttig gaan maken.
![]()
stttttt ik ook niet hoor, maar ja je moet soms net doen of je nuttig kan zijn.quote:
ik geloof je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Geloof me. Palma is een vrouw. Ze is al jaren actief op het forum van gay.nl waar ik haar draadjes saai vond maar ze is zeer bekend en geliefd in de gayscene. Maar ze is een echte vrouw en heeft 2 kinderen en dat haar stem zo gek klinkt is omdat ze poliepen op haar stem heeft..kan ze ook niks aan doen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet zeker dat Bart gelijk weg loopt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mythe (rechts, als zijn alter ego MissNaTRASHa.)
Die gaat het niveau wel eventjes naar een fiks hoger plan brengen...
Hoger plan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Read the sarcasm between the linesquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:57 schreef GoldenGuy het volgende:
Hoger plan?Wel meer aktie hopelijk!
![]()
Lekker dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien wil het wel boven bij Bart slapen...als Brian toch steeds beneden gaat liggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Bart gelijk weg loopt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Begin de dag met een glimlach, dansje..............................
![]()
![]()
![]()
![]()
He LP, verklap nou niet allesquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Geloof me. Palma is een vrouw....
Toch nog een mooie daad van Ilonaquote:
Ze zegt tegen Herma dat het niet de bedoeling is dat zij alles doet. "Jullie zijn met z'n tweetjes. Zij (Palma) moet ook met je meelopen."quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:10 schreef schizolientje het volgende:
Een deel van het doel is bereikt, Nasty is van haar padje
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:08 schreef mutsmonique het volgende:
ja natasia ilona kan het met een strijkijzer af jij moet een stoomwals laten komen
Je kent de kaders, leef je uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:26 schreef kleinzusje het volgende:
Gert mag ik even schelden ?
quote:
Geniaalquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:32 schreef blomst het volgende:
Toe natasia sla de nieuwe huishoudster, dan ben je zo van haar af.
Nou dat slikken ging nu al moelijk hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Van wat ik van een vriend weet die met Palma bevriend is is dat Palma zo'n opmerking in het begin even zal slikken maar daarna als het maar doorgaat mevrouw er even op zal wijzen dat ze nog echt geen miljonair is en gewoon normaal moet doen.
FF serieus: denk je dat ze het aankan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Van wat ik van een vriend weet die met Palma bevriend is is dat Palma zo'n opmerking in het begin even zal slikken maar daarna als het maar doorgaat mevrouw er even op zal wijzen dat ze nog echt geen miljonair is en gewoon normaal moet doen.
Ik hoop echt dat ze het aan kan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF serieus: denk je dat ze het aankan ?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef zaadjuh het volgende:
ik hoop dat natasia echt is op dr bek zal vallen wat een hoer
walgelijk wijf. Dit is geen mens meer maar een brul monsterquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef zaadjuh het volgende:
ik hoop dat natasia echt is op dr bek zal vallen wat een hoer
Weet ik niet. Ik ken Palma van het forum maar lette nooit zo op haar draadjes omdat het van die trut draadjes waren maar ze kwam wel goed voor zichzelf op geloof ik. Maar ze heeft veel back up qua vrienden enzo die haar wel wat tips zullen geven...geloof me als ik daar had gewerkt was ik meteen over natasia's kinderen begonnen (zo zijn nichten, gelijk naar het zwakke punt)quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goede vraag ja, dit is wel een méga-valse start.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend in de Gaywereld, vandaar mn vraag............... ik hoop het !!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken Palma van het forum maar lette nooit zo op haar draadjes omdat het van die trut draadjes waren maar ze kwam wel goed voor zichzelf op geloof ik. Maar ze heeft veel back up qua vrienden enzo die haar wel wat tips zullen geven...geloof me als ik daar had gewerkt was ik meteen over natasia's kinderen begonnen (zo zijn nichten, gelijk naar het zwakke punt)
Yvonne welquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Palma is vast een leuk mens, maar ze hadden haar eerst een cursus moeten geven want een hoofd huishouding is ze totaal niet!
ze heeft zelfs ontslag genomen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
De redactie van DGK zullen dit niet zomaar gedaan hebben, er zal meer achter steken dan zomaar iemand er in plaatsen.
mm ja ik wil nog wel wat meer aanvaringen zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:45 schreef zaadjuh het volgende:
ooo het word heerlijk ik voel ut hahaha...word weer niks doen hier ff snel stofzuigen en genieten van me vrije dag met de gouden kooi haha
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.quote:
Waar ga je altijd uit zusje? Ze werkte in de you2 en in de hotspot geloof ik. Ik ga meer in rdam enzo uit...vroeger altijd iT en roxy. Maar kwam haar in de you2 een keer tegen..long ago.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend in de Gaywereld, vandaar mn vraag............... ik hoop het !!!!
Dat probleem heb ik dus ook Gert, maar mijn klus moet vanmiddag bij de opdrachtgever zijn, dus ik ga zo echt, echt aan de slag..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.
Ik vind Zdngmw helemaal niet zo sterk hoor. Het m.i. een behoorlijk labiel persoon met een grote bek. Dan vond ik Nena veel sterker. Die heeft zich nooit door Zdngmw laten intimideren. Dan ging het of het ene oor in andere oor uit of Nena gaf haar een minstens even harde sneer terug. Als Palma koeltjes blijft bij zo'n tyrade van Zdngmw maakt ze haar helemaal gek...(hoe ging dat spreekwoord ook al weer? De wens is de vader van de gedachte?)quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Psies. Syllie is (nog) de enige met stijl, klasse en niveau. go Syl!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Elounda het volgende:
En Syliva gezellig met haar kletsen, vind ik zo leuk aan haar. Is de enige die normale manieren hanteert.
In de reguliersdwarsstraat, soho...........feestjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Waar ga je altijd uit zusje? Ze werkte in de you2 en in de hotspot geloof ik. Ik ga meer in rdam enzo uit...vroeger altijd iT en roxy. Maar kwam haar in de you2 een keer tegen..long ago.
Succes!.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook Gert, maar mijn klus moet vanmiddag bij de opdrachtgever zijn, dus ik ga zo echt, echt aan de slag..
Ze zeggen niet Huub maar Ilonaquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef itsme het volgende:
Over 5 minuten Huub op Talpa!!!
ik haat he ook zo verslavend kut programmaquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Succes!.
Ik ook.. Over een minuutje of 20 of zo.
Ik heb het gevoel dat Natasia het nodig vindt om Palma zo nog even flink "op haar plaats te zetten".
Verslavend kutprogramma.![]()
Dag, werk zequote:
Nou Ik ben niet blij hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:51 schreef rooie3 het volgende:
Zo iedereen is weer blij lees ik hier.
Effe nieuwe huishoudster erin en hoppa de streams zijn weer leuk.
ik ga effe Huub kijken.
Oh Ilona hoor ik.
Ik doe niet eens meer alsofquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.
Jij werkt? Je was toch al binnen? Ohnee, je bent al weer een tijdje buitenquote:
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Ik ben niet blij hoor.
heb wel wat meer nodig dan een klein akkefietje tussen een huishoudster en de zwarte bitch
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
op talpa tv zeiden ze ... huub mag misschien terug
WAT? op talpa? zeiden ze dat echt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Ja hoorde het.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
WAT? op talpa? zeiden ze dat echt?
Je werk verwaarlozen is fase 1.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef zaadjuh het volgende:
pff komt er zo visite ...kennen ze me niet met rust laten....
Ze houden in ieder geval de mogelijkheid open, dat blijkt hier wel uit...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoorde het.
Zal hij er daarom niet zijn.
Please laat het zo zijn.
Dan flippen ze allemaal.![]()
Ga es aan t werk johquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even PRECIES vertellen wié er wát zei over die terugkeer van Huub?
Er wordt 10x per dag een topic geopend (en weer gesloten) met dat gerucht, maar als het serieus is.... wat een klap in de smoelen van BBAN zou dat zijn.
Als ik huub was zou ik echt niet terugwillen naar dit gajes, ECHT NIET. En dan die windvaan van een amoebe er nog bij, die zou zomaar zijn 3e ondergang kunnen zijn, zo gevaarlijk dat loederquote:
Eens. Al zit Satanaël er niet meer in natuurlijk en dat was de katalysator van zijn agressie. Kan mij niet zo snel herinneren dat Huub zulke aanvaringen met andere bewoners heeft gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:06 schreef jacqjacq het volgende:
maar dan wel met een alcoholverbod, anders gooit hij zijn eigen glazen in
Geen zwemdiploma??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef jessie het volgende:
Amanda heeft een diploma
Een tennisdiploma
Ik ken iemand met een goudengids diplomaquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef jessie het volgende:
Amanda heeft een diploma
Een tennisdiploma
Waarlas je dat??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef AutumnTears het volgende:
ik las ook idd dat huub terug komt
Strikdiplomaquote:
Jahaaaaaaaaaaaaa.quote:
Nie nodig Ze drijft toch?quote:
Een van de presentatoren zei dat er sprake van was dat Huub misschien zou terugkeren en vroeg vervolgens aan Ilona wat zij van Huub vond....niets dan lof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even PRECIES vertellen wié er wát zei over die terugkeer van Huub?
Er wordt 10x per dag een topic geopend (en weer gesloten) met dat gerucht, maar als het serieus is.... wat een klap in de smoelen van BBAN zou dat zijn.
quote:
Maar als ze dat echt van plan zijn, zouden ze dat nu al verklappen dan? Ik zou denken dat ze er dan juist hun mond over zouden houdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Een van de presentatoren zei dat er sprake van was dat Huub misschien zou terugkeren en vroeg vervolgens aan Ilona wat zij van Huub vond....niets dan lof.
echt waar !!!!!!!!!!! waar staat dat ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef AutumnTears het volgende:
Huub komt terug in de Goudenkooi!
Als het aan de programmaleiding van De Gouden Kooi ligt keert Huub terug in de miljonairsvilla. Bestuderng van de beelden (zie filmpje) heeft namelijk aangetoond dat Huub niet geslagen of gschopt zou hebben! En dat betekent dat Huub van de 'bewakers'van de goede zeden in De Gouden Kooi zijn plekje onder de aspirant-miljonairs weer mag innemen. De vraag is nog slechts of Huub zelf wil terugkeren.
[..]
Hahaha, ik zei gister al dat volgens mij "Palma" vroeger gewoon Peter heette.... maar dat werd tegengesproken door de DGK-R die zei dat het een "gewone" hetero was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef schatje het volgende:
Ze heeft een omgebouwde stem.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
echt waar !!!!!!!!!!! waar staat dat ??
Of hij gaat vanavond op de redactie chatten en zegt om 21:30: "Let goed op de streams", om vervolgens het beeld en huis in te lopen...hehequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef Ning het volgende:
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers. Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site!!!
Woensdag 7 februari bijt Huub het spits af. Van 20.30 tot 21.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen.
Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 20.30 en 21.30 al jullie vragen te beantwoorden.
Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Bron Talpa
Als hij er vanavond ook niet is zegt dat genoeg toch. Hij zou ook vanmorgen in dat progamma zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |