hoeft niet per see kuis, maar maak het alsjeblieft iets geloofwaardiger dan dit. ben je al klaar Frans? Niet alweer aan je broek afsmeren he?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We schrijven morgen wel weer een kuis script voor je![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou, nog eentje dan, dan motet ik echt gaan pitten. Morgen negen uur weer op mijn werk zijn..beetje cos bijlezen, dat dan weer welquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:35 schreef Carlaa het volgende:
zo, en nu een sigaretje
Godverdomme... en we dachten dat je het zou geloven. Morgen maar weer een beter script. We gaan zo wel weer tikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoeft niet per see kuis, maar maak het alsjeblieft iets geloofwaardiger dan dit. ben je al klaar Frans? Niet alweer aan je broek afsmeren he?
Ben je voor Bert of voor Ernie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar weer gewoon Sesamstraat ga kijken
Ja inderdaad... zijn blijkbaar toch nog een aantal idioten die hier ook nog naar kijken... incl mijzelfquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
De redactie denkt ook: ze zitten te klagen en te zeveren maar ze kijken mooi wel!![]()
Op dat toetsenbord zou ik niet willen tikkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Godverdomme... en we dachten dat je het zou geloven. Morgen maar weer een beter script. We gaan zo wel weer tikken.
Frans smeert m altijd af aan de gordijnen trouwens.![]()
Ik lees alleen maar! *klopt zichzelf op de borst*quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:42 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad... zijn blijkbaar toch nog een aantal idioten die hier ook nog naar kijken... incl mijzelf![]()
Ik merk wel dat ieder commentaar met eenquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
zelfs vanavond krijgen jullie weer niet voor elkaar wat je voor ogen had, chapeau. kundig, kundig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Godverdomme... en we dachten dat je het zou geloven. Morgen maar weer een beter script. We gaan zo wel weer tikken.
Frans smeert m altijd af aan de gordijnen trouwens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |