Ja...misbruik van een dronken meisje...altijd lachen he...quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Dit is toch mooie actie?![]()
Volgens mij gaat Brian die vriendin van Nena nog wel een keertje palen.![]()
nog een keertje? Hij had net al een hele dikkequote:Op woensdag 7 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zeikt iedereen nou?
Dit is toch mooie actie?![]()
Volgens mij gaat Brian die vriendin van Nena nog wel een keertje palen.![]()
Jep...quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
zit Frans zich nu achter de schermen af te trekken?
tadaaaa!quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:32 schreef Prospera het volgende:
Brian heeft nu een bijna hele dikke bij Amandel en amandel zegt dat ze weet dat hij een hele grote angst voelt.
mwa, dit is allemaal zo opgezet, voorbesproken - van verkrachting kun je dan niet spreken denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ja...misbruik van een dronken meisje...altijd lachen he...![]()
Tuurlijk !quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:34 schreef Gert het volgende:
Ik ben gek ook, dat ik hier mijn kostbare nachtrust nog aan besteed, orgenochtend gaat de wekker gewoon weer.![]()
Wil iemand van de nachtploeg evt jankbuien, verkrachtingen, driftsaanvallen van Natasia etc. in het update-topic plempen?![]()
Have fun.
Lijkt me inderdaad een uitgewoonde snolquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:20 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Gezien haar ruime ervaring ben ik bang dat het "gelul in de ruimte" wordt dat "kant nog wal" raakt
de zielige man - hij heeft wel door dat ie met dit soort scripts z'n eigen programma verkracht, toch?quote:
Wanneer Natasia er niet bij was geweest had die er waarschijnlijk al ingelegen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Binnen nu en een kwartier, of schat ik het nu te ruim in?
We schrijven morgen wel weer een kuis script voor jequote:Op woensdag 7 februari 2007 02:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
de zielige man - hij heeft wel door dat ie met dit soort scripts z'n eigen programma verkracht, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |