Moet ik de streams aanzetten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:17 schreef Gert het volgende:
Amanda: "Huub is naar huis Olee OLEEEE.:"
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:18 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat je er inderdaad makkelijker uitglijdt dan dat je em er in houdt...
Gezien haar ruime ervaring ben ik bang dat het "gelul in de ruimte" wordt dat "kant nog wal" raaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:18 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Heb zo'n gevoel dat je er inderdaad makkelijker uitglijdt dan dat je em er in houdt...
ja ..doe maar ...dit past wel bij jou geloof ik ....... kun je weer mee lullen over iets waar je totaal geen weet van hebt !!quote:
Mwahh..quote:
postnatale abortus... ze heeft het nivo van een embryo.. dus ik denk dat het niet eens strafbaar zou zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:20 schreef Mika25 het volgende:
Amanda moet tegen zichzelf beschermd worden, die gaat echt geen leven meer hebben als ze het huis is.
En jij bentquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:21 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ..doe maar ...dit past wel bij jou geloof ik ....... kun je weer mee lullen over iets waar je totaal geen weet van hebt !!![]()
I'm in.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
Mwahh..![]()
Als je wilt weten hoe de nieuwste bewoner zich stomdronken gedraagt wél ja.![]()
Je hoort het idd op de toom waarop ze praat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:28 schreef Gert het volgende:
Natasia raakt langzaam geirriteerd....
hoe heet die geitsnol ook alweer ...wordt iets te heftig voor hemquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:28 schreef Gert het volgende:
Brian liep daarnet de hele tijd met een stijve pik rond, maar zo te zien voelt zélfs hij zich bezwaard om hier nog werk van te maken.
Natasia raakt langzaam geirriteerd....
Die geit gaat zometeen onbedaarlijk janken en vertellen dat ze zoveel van Natasia en Brian houdt...
Wat zeikt iedereen nou?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
Natasia vindt het niet zo leuk meer, die gaat straks ploffen.
Binnen welk tijdbestek?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat Brian die vriendin van Nena nog wel een keertje palen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |