Die PPCs Macs liepen destijds ook allemaal nog. Wat een tegenstrijdig kulargument.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo? Het loopt toch allemaal? Ik zie het probleem niet?
Ja, en 640 KB is genoeg voor iedereen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoezo? Het loopt toch allemaal? Ik zie het probleem niet?
512MB voor OSX ook niet, maar dat krijg je standaardquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, en 640 KB is genoeg voor iedereen.
Een Gig is standaard bij de meeste Macs tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
512MB voor OSX ook niet, maar dat krijg je standaard.
De hardware is het probleem niet hoor voor gamers. de Mac pro en imacs hebben prima videokaarten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Apple maakt ook gewoon hele mooie machines hoor, dat hoor je me niet ontkennen. Maar de configuratie opties zijn wel heel magertjes vind ik.
Waarom niet OOK op gamers gokken bijv? Dat is juist een doelgroep die heel veel geld overheeft voor een PC..
Kloptquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De hardware is het probleem niet hoor voor gamers. de Mac pro en imacs hebben prima videokaarten.
Er worden alleen geen games uitgebracht ivm de te kleine doelgroep.
Eh ja dat doen ze wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb het niet over OSX he. Ik doel op hardware.
Jullie zijn toch wel met me eens dat Apple maar wat doet qua prijzen, want die Applehomeb0ys kopen die zooi toch wel.
Kijk, ik ben serieus van plan over te stappen op OSX (en ik ga het doen ook), maar ga aub niet bij hoog en laag mij/ons proberen wijs te maken dat de prijzen die ze hanteren overeenkomen met de prijzen voor Windows (Windhoos/M$ Mwhuhahah
![]()
![]()
![]()
;d) machine's.
De games worden nu door Aspyr geport, maar door de kleine markt zijn ze daarom duurder. En dus kiest de gamer voor Windows....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen lijkt het me dat Apple daar best iets aan zou kunnen doen. De meeste games worden ook zo geport naar bijv de Xbox of PS2/3 etc.
Lijkt me dat met je macbookje Pro aankomen op een Lanparty niet echt zou misstaan.
Is het bekend waarom Apple het niet voor elkaar kan krijgen spellen uit te brengen voor MAC's?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De hardware is het probleem niet hoor voor gamers. de Mac pro en imacs hebben prima videokaarten.
Er worden alleen geen games uitgebracht ivm de te kleine doelgroep.
Ik denk dat het voornaamste probleem is dat bedrijven die games maken er niet van overtuigd zijn dat de markt groot genoeg is om de moeite en kosten erin te steken een game naar de Mac te porten. Zeker niet nu er Intel chips in zitten en de gamers gewoon Windows kunnen draaien op de Macbook Pro die ze meenemen naar een Lan party.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen lijkt het me dat Apple daar best iets aan zou kunnen doen. De meeste games worden ook zo geport naar bijv de Xbox of PS2/3 etc.
Lijkt me dat met je macbookje Pro aankomen op een Lanparty niet echt zou misstaan.
Maar dan betaal je vaak voor uiterlijk en niet voor functionaliteit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja dat doen ze wel.
Zoek eens een laptop met een core2duo ,een gig geheugen en 802.11n wireless techniek op van een (gerenomeerd) ander merk zoals sony en dell en kijk wat die kost
Apple maakt sowieso geen games. Dat moeten gamesbedrijven zelf doen. En dat doen ze niet, omdat ze het de moeite niet waard vinden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het bekend waarom Apple het niet voor elkaar kan krijgen spellen uit te brengen voor MAC's?
Zo kun je toch je doelgroep vergroten?![]()
Ik koop ook een MAC![]()
![]()
Opzich toch jammer, maar idd met een macbook+XP/Vista kan je wel gamen natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornaamste probleem is dat bedrijven die games maken er niet van overtuigd zijn dat de markt groot genoeg is om de moeite en kosten erin te steken een game naar de Mac te porten. Zeker niet nu er Intel chips in zitten en de gamers gewoon Windows kunnen draaien op de Macbook Pro die ze meenemen naar een Lan party.
Ik zou er vierkant achter staan als Apple meer zou investeren in gaming, maar ik zie het vooralsnog somber in.
Gelukkig speel ik toch de meeste games nog op m'n Super Nintendo
No shitquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apple maakt sowieso geen games. Dat moeten gamesbedrijven zelf doen. En dat doen ze niet, omdat ze het de moeite niet waard vinden.
Tuurlijk, er zijn wel spellen voor MAC, ik heb Warcraft op mijn iBookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
No shit![]()
Samenwerkingsverband? Er zal toch wel één spelletjesboer zijn die in zee wil gaan met Apple?
Er zijn er ook wel een paar gamesbedrijven die games maken en porten naar de Mac. Maar ja, je loopt altijd achter de feiten aan natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
No shit![]()
Samenwerkingsverband? Er zal toch wel één spelletjesboer zijn die in zee wil gaan met Apple?
Dat is geen core2duo en geen 802.11nquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan betaal je vaak voor uiterlijk en niet voor functionaliteit.
Een laptop met een core duo met wifi, 120 gig schijf, en 1 gig ram koop je voor 5 a 600 Euro.
En voor dat geld krijg je zelfs een kekke versie van Windows erbij.
Die acer is met vergelijkbare specs niet de helft goedkoper....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Biogarde het volgende:
Kijk, een leek kijkt naar prijzen, niet naar functionaliteit.
Die staat in de Mediamarkt en wil een laptop aanschaffen..
Zet een MacBook en een Acer naast elkaar. Zelfde configuratie, maar die Windowsmachine is meer dan de helft goedkoper.
Wat denk je? Welke neemt ie mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |