HAHAHAHA die is MEESTERLIJKquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Apple-fans: http://www.youtube.com/watch?v=p01RjigiYF0
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Treffend...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Iets wat nooit naar behoren werdquote:
Alles werkt primaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:16 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Iets wat nooit naar behoren werd
Iets wat je elke 10 maanden moet formatteren omdat er zo veel T opstaat
Een besturings systeem waarbij de ''nieuwe'' dingen gewoon leuke namaak dingen zijn
Zune
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
aanhangers van producten zijn sowieso allemaal slaven. Of het nou Apple is of HAK-appelmoes...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles werkt prima
mijn XP draait al vanaf 2003 zonder herinstall
bij Apple is het nt zo goed allemaal gejat
iPod is dan net zo goedtis een Mp3 speler..
Grow up.
Maar een iPod is wel goed bedacht en niet slecht gestolenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles werkt prima
mijn XP draait al vanaf 2003 zonder herinstall
bij Apple is het nt zo goed allemaal gejat
iPod is dan net zo goedtis een Mp3 speler..
Grow up.
Ach ja, de look wel, het afspelen van een Mp3 kon al jaren ervoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar een iPod is wel goed bedacht en niet slecht gestolenzoals vista
Noem eens iets orginieel wat Windows opquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, de look wel, het afspelen van een Mp3 kon al jaren ervoor.
Dus zo origineel is het niet natuurlijk.
Waarom? IK beweer niet dat alles van Windows zo uniek en bijzonder is.. volgens de Appleaars heeft Apple alles uitgevonden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Noem eens iets orginieel wat Windows op
Is toch zoquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? IK beweer niet dat alles van Windows zo uniek en bijzonder is.. volgens de Appleaars heeft Apple alles uitgevonden.
Hoor je mij ook niet zeggen. Ik had nog nooit van BSOD gehoord, totdat MS ermee kwam....quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? IK beweer niet dat alles van Windows zo uniek en bijzonder is.. volgens de Appleaars heeft Apple alles uitgevonden.
Die zatquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of Ctrl+Alt+Delete
For NT-logon.....![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Mja, link dan ook gewoon naar de pagina waarvan je dit gecopy paste hebt.
Beetje jammer voor de persoon die het schrijft/vertaald/whatever anders...
Origineel...
nee, aanloggen in OSX is logisch, tik je je password verkeerd in, gaat ie een beetje lopen schudden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of Ctrl+Alt+Delete
For NT-logon.....![]()
jaja, apple logica.quote:
Doet ie hier ook hoor als ik een verkeerd passwd gebruik. Trill, trill, trill.. Wachtwoord is incorrect. Zo'n visuele bell is best ok.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, aanloggen in OSX is logisch, tik je je password verkeerd in, gaat ie een beetje lopen schudden.
Wel eens van een DUIDELIJKE melding gehoord? (your password is incorrect)
over intuitief gesproken....
Tja...qua meldingen kan OSX niet aan Windows tippen. Zelfs niet aan Vista. Ik kan me voorstellen dat je daaraan gehecht raakt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, aanloggen in OSX is logisch, tik je je password verkeerd in, gaat ie een beetje lopen schudden.
Wel eens van een DUIDELIJKE melding gehoord? (your password is incorrect)
over intuitief gesproken....
Whaha kan je niks meer over OS X bedenkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, apple logica.
Os 9. doe je een USB stick in je PC sleep je een bestand van je HD naar je desktop, stick eruit, weg bestand, want je USB stick heeft een eigen desktop.... jaja HEEEEEEEl logisch.....
Het is "HET sapje"quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:56 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Whaha kan je niks meer over OS X bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |