ja sorry je hebt gelijk.....quote:Op zondag 11 februari 2007 01:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook wakkerMoet ook eens vaker meeposten jij, kan al die studenten niet in mijn eentje aan hoor
![]()
Dealquote:Op zondag 11 februari 2007 01:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vlieg maar een keertje mee dan, plek zat achterin:
[afbeelding]
![]()
ik ben lief....zoiets zal ik nooit doenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja sorry je hebt gelijk.....
zullen we ff naar de stad gaan en er een paar in t water gooien
zo laat nogquote:Op zondag 11 februari 2007 01:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nou dan ga ik wel alleen doeiiii
Wanneer is die meet danquote:Op zondag 11 februari 2007 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zo laat nog![]()
je komt toch wel op diner-meet he
Dude Duddinquote:Op zondag 11 februari 2007 03:19 schreef juonjacket het volgende:
[..]
jullie kunnen ook op msn...is meer bedoeld voor de chat....
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude
Dit is Delft SCDus lullen tot je erbij neervalt
We gaan het gezelligste en best lopende topic in STA worden
Hoppa, ambities, die moeten we zien, geen gezeur over msn gechat, want dat doen we er gewoon naast.
Je hebt zo erg gelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 03:19 schreef juonjacket het volgende:
[..]
jullie kunnen ook op msn...is meer bedoeld voor de chat....
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 03:56 schreef juonjacket het volgende:
[..]
hahahahahahaahahahhahahahah!!!!![]()
Ja maar, neequote:
Wie ben je eigenlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 03:56 schreef juonjacket het volgende:
[..]
hahahahahahaahahahhahahahah!!!!![]()
juonjacket.....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wie ben je eigenlijk
We moeten ff een regel in de OP dat iederen zich voor moet stellen die nieuw isMaakt het allemaal wat overzichtelijker.
Oja johquote:
vrouw...34..nijmegen.....lang bruin krullend haar....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja joh
Het hoeft geen hele biografie te zijn, maar gewoon iets van leeftijd, werk/school, en bij vrouwen natuurlijk cupmaat en tieten posten.![]()
-edit- Kan wel merken dat het 4 uur 's nachts is
Cupmaatquote:Op zondag 11 februari 2007 04:10 schreef juonjacket het volgende:
[..]
vrouw...34..nijmegen.....lang bruin krullend haar....![]()
Tuurlijk of je hoert gewoon op uit dit topicquote:Op zondag 11 februari 2007 04:10 schreef juonjacket het volgende:
[..]
vrouw...34..nijmegen.....lang bruin krullend haar....![]()
Damn, wat heb jijquote:Op zondag 11 februari 2007 04:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk of je hoert gewoon op uit dit topic![]()
Checkquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk of je hoert gewoon op uit dit topic![]()
je denk toch niet dat ik nu uit mijn bed kom, in mijn blotje, om foto te kunnen maken en posten....quote:Op zondag 11 februari 2007 04:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eerst foto's posten dan zal ik je inwijden in het topic
Niet zo hard als je mij hebt ingewijd, beebquote:Op zondag 11 februari 2007 04:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eerst foto's posten dan zal ik je inwijden in het topic
Nee, mag morgen ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 04:20 schreef juonjacket het volgende:
[..]
je denk toch niet dat ik nu uit mijn bed kom, in mijn blotje, om foto te kunnen maken en posten....![]()
![]()
Wanneer je bloot bent doe je het wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:20 schreef juonjacket het volgende:
[..]
je denk toch niet dat ik nu uit mijn bed kom, in mijn blotje, om foto te kunnen maken en posten....![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanneer je bloot bent doe je het wel?
Wat doe jij hierquote:Op zondag 11 februari 2007 04:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
tuurlijk....crisis jij bent wel 1 van mijn betere kloontjesquote:Op zondag 11 februari 2007 04:24 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
quote:
Delft roeleertt.....anders poste jij ook wel wat actiever in DH-topicquote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
AAAAAAhhhh jij mag hier helemaal niet zijn, jij moet in dat boerentopic zijn
Ik leer dan ook van the masterquote:Op zondag 11 februari 2007 04:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tuurlijk....crisis jij bent wel 1 van mijn betere kloontjes![]()
Grapjas, alsof je me kutn missenquote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
AAAAAAhhhh jij mag hier helemaal niet zijn, jij moet in dat boerentopic zijn
DH is kut, posten alleen maar hoeren inquote:Op zondag 11 februari 2007 04:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Delft roeleertt.....anders poste jij ook wel wat actiever in DH-topic![]()
Ok, dus ik moet van een paar maanden geleden nu kunnen reproduceren wat je cupmaat wasquote:Op zondag 11 februari 2007 04:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je zelf gezien...ik ben klein, fijn, en redelijk strak....behalve mijn buikje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |