Denk 't wel, ik woon hier nog wel ffquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:20 schreef soylent het volgende:
[..]
Denk 't wel, ik woon hier nog wel ff![]()
Whehehe je kan toch wel tegen een btje bierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dubbele kick
*burp* teveel bier is niet leuk!@#E#E@D#@
En wrom ben je niet op msnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe je kan toch wel tegen een btje bier![]()
Ja, 10e jaarsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
GezelligBen je student zeker net als de meesten hier?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe je kan toch wel tegen een btje bier![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:51 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, 10e jaarsMaar 't is een beetje een pijnlijke vraag, want ik denk erover om er misschien mee te stoppen
Ik heb al een jaar of vijf m'n eigen bedrijf wat steeds drukker wordt en doe het studeren eigenlijk 'erbij', maar nadat ik -eindelijk- m'n bachelor heb behaald, vraag ik me echt af of ik nou nog 2 jaar zo door moet voor een master waar ik verder weinig meer mee heb...
Jij wil altijd bovenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Alleen als ik nu een keer bovenop mag![]()
![]()
kunnen het ook afwisselen met doggystyle enzo....ik heb energie voor tien dus ik kan wel ff doorwippenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij wil altijd boven![]()
...zucht oke nog 1 keer dan maar daarna mag ik boven oke![]()
Afzuigkap duuuusquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kunnen het ook afwisselen met doggystyle enzo....ik heb energie voor tien dus ik kan wel ff doorwippen![]()
Ghehequote:
Kan je maar op 1 manier achterkomenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hoeveel keer kan jij dan in 1 n8je?![]()
Internet shizzlequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat schiet dus niet echt op.
Zeker als je bedrijfje lekker loopt zullen je gedachten en energie niet zo zeer meer bij je studie liggen.
Wat voor bedrijfje heb je dan eigenlijk?
dus dan moet ik je niet in het logeerbed laten slapenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je maar op 1 manier achterkomen
Psiesquote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dus dan moet ik je niet in het logeerbed laten slapen![]()
Eigenlijk is iedereen van de regelmatige posters in het Delft-topic hier student op Mirelia, Ienepien, Admiraal_Anaal en ikke na. En ookal heeft het ff geduurd we hebben ons plekje tussen de studenten inmiddels gevondenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Internet shizzle![]()
Om een of andere reden doet iedereen dat, maar kan je er toch geld mee verdienen.
Wat doen jij en de rest van de Duftenaren allemaal om de dagen door te komen?
En ik ben niet eens een Delftenaarquote:Op zondag 11 februari 2007 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Eigenlijk is iedereen van de regelmatige posters in het Delft-topic hier student op Mirelia, Ienepien, Admiraal_Anaal en ikke na. En ookal heeft het ff geduurd we hebben ons plekje tussen de studenten inmiddels gevonden.
Ikke ietsjes meer dan de rest denk ik![]()
quote:
Komt door mij .....omdat ik allemaal lieve dingen over je zeg tolereren ze jequote:Op zondag 11 februari 2007 01:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En ik ben niet eens een Delftenaarik ben Hagenees
en ik word lekker wel in de groep opgenomen (denk ik
)
met mijquote:Op zondag 11 februari 2007 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
niet
ik kwam je toevallig hier tegen
en ik was eens in delft
jaquote:
Aufgesaltzt!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Komt door mij .....omdat ik allemaal lieve dingen over je zeg tolereren ze je![]()
Ook wakkerquote:Op zondag 11 februari 2007 01:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
grrrr studenten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |