wat voor opdracht was het?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooooooooo klaar met die nare monsterlijke opdracht
kennelijk nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij mogen we ook best jonge dame tegen Wonderer zeggen![]()
Daar wil ik samen met Eef ook heenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar de Blue Man Group vanavond
Als je graag blauwe ballen wil, surequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij mogen we ook best jonge dame tegen Wonderer zeggen![]()
Dag mupkequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je graag blauwe ballen wil, sure
quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Waxx, G_E, stelletje sarcastische kutnichten
![]()
Dag vlindertjequote:
dit was het voor jou,quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:39 schreef NathaN het volgende:
Komt die sneeuwstorm nou nog, of was dit het?
Toen pas? Bij ons op werk mochten de mensen die verder weg woonden om 11:45 al weg. Alleen er dan wel ff heel fijntjes bij geschreven dat de te kort gewerkte uren van je verlof afgetrokken zouden wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... lees ik net dat ze op m'n werk om 14:00 uur naar huis mochten wegens sneeuw..
Dus eigenlijk heb ik gewoon zitten overwerken!
Uhuh, ik was zo over eigenlijk. Vergeleken met de K700i (had ik ook) is ie niet heel anders, alleen smssen gaat veel lekkerder omdat ik de knopjes lekkerder in te drukken vindquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:34 schreef DennisMoore het volgende:
'k Weet niet, maar als ze in 't vervolg bij ieder beetje sneeuw vrij gaan geven...
Heb wel een goed gevoel bij die foon. Komt ook omdat de menuutjes etc nogal lijken op m'n vertrouwde K700.
En volgens mij kan ie ook wel tegen een stootje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |