nee ik krijg uitslag en jeuk van die stomme liaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt een vaste relatie met Tarzan?
Waaromquote:
De Joop Wijn van Homo. Echt zo jammer dat hij gaat. We hadden hem nog wel aangeboden om Vlarps rol over te nemen als H-manager, of Waxxers functie als meest populaire Homo. Zelfs CDP had zijn blauwe kleur aan hem over willen dragen. Maar nee. Hij wilde niet. Hij wil weg. Het is ingeslagen als een bom en overschaduwd deel 1859, maar we moeten verder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Samjustme is toch wel een van DE notabelen van dit topic... De huidige waanzin is ook gewoon de grootste oorzaak van zijn vertrek...
okquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neu joh, natuurlijk niet. Maar watik hier zeg en wat ik daadwerkelijk doe zijn twee verschillende dingen
.
Om te gaan wel, maar of dat ook met jou is moet nog duidelijk wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok
ben je er mentaal al op voorbereid om naar het Gala te gaan?
met mij?![]()
![]()
Waarom moet je dan volgens jou de moeite nemen om iemand beter te leren kennen, als je bij virtuele kennismaking op honderden kilometers afstand al door hebt dat iemand ehm.... iemands karakter jou niet ligt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jij doet echt een gooi naar de stomste opmerking van het jaar
De Joop Wijn van Homo!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De Joop Wijn van Homo. Echt zo jammer dat hij gaat. We hadden hem nog wel aangeboden om Vlarps rol over te nemen als H-manager, of Waxxers functie als meest populaire Homo. Zelfs CDP had zijn blauwe kleur aan hem over willen dragen. Maar nee. Hij wilde niet. Hij wil weg. Het is ingeslagen als een bom en overschaduwd deel 1859, maar we moeten verder.
Oei, gebruik dan ook komkommerhoezen!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik krijg uitslag en jeuk van die stomme liaan![]()
wie is de Willem Oltmans van het Forum , als niemand daar voor opteert wil ik dat wel zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De Joop Wijn van Homo. Echt zo jammer dat hij gaat. We hadden hem nog wel aangeboden om Vlarps rol over te nemen als H-manager, of Waxxers functie als meest populaire Homo. Zelfs CDP had zijn blauwe kleur aan hem over willen dragen. Maar nee. Hij wilde niet. Hij wil weg. Het is ingeslagen als een bom en overschaduwd deel 1859, maar we moeten verder.
Met jou? Of met een meisje dat hij dan min of meer vrijwillig zoent zodat Jelm... oh, wacht evenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok
ben je er mentaal al op voorbereid om naar het Gala te gaan?
met mij?![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met jou? Of met een meisje dat hij dan min of meer vrijwillig zoent zodat Jelm... oh, wacht even
Ik werk gewoon op werkdagen hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja he??Zo.... zo... speciaal!
!
En wanneer gaan we dan eindelijk eens rondrennen?Morgen durf ik niet, qua risico om weer eens ergens te stranden...
Alhoewel ik dan misschien wel mijn E of zelfs A mag proberen als ik lief kijk
Maaarrrr misschien was het allemaal wel zo erg dat ik pas van de zomer weer die kant op mag komen
Maar we moeten verder, Waxxer, we moeten verder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De Joop Wijn van Homo!!![]()
Ow...
Ja.... de Joop Wijn van Homo... hij mocht mijn titel, hij mocht de wisselbeker (een leeg Pal-blik) overnemen, ik wilde luisteren naar zijn speech, hem interviewen en dat hier publiceren. Hij wil inderdaad weg. Verdwijnen. Eigenlijk kortweg, ja, vertrekken. Dit deel zal me altijd bij blijven staan. 7 februari zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat rest, is leegte.
Is vanished eigenlijk alweer begonnen? Of is dat compleet verdwenen na de winterstop?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rel over? Mooi, dan kan ik weer verder met Entourage en CSI.
Nee, jij laat gewoon een heel rijtje topicgenoten janken, wenen, ja, schreien. Morgen zal het sneeuwen, en weet dan dat elke vlok die uit de lucht naar beneden dwarrelt, een traan is die over mijn wang naar beneden rolt. En jouw trap na, CrazyDutchPunk, voelt als een dolksteek in mijn hart, die nu bloedt als een rund. De warmte, genegenheid en betrokkenheid van Samjustme zijn nu definitief geschiedenis. En dat gevoel is een dermate groot gemis, dat het eigenlijk niet te beschrijven is. Ik vind het dan ook zeer, en ik zeg zeer ongepast om dan nu Entourage te kijken.... Daar kan ik op dit moment echt niet bij, CrazyDutchPunk....quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rel over? Mooi, dan kan ik weer verder met Entourage en CSI.
FOX will make the final four episodes of VANISHED available online on FOX On Demand at MySpace.com (www.myspace.com/fox) and on MyFoxLocal station sites in 24 markets beginning Friday, Nov. 17. Viewers will see the mystery unfold as the remaining clues in the disappearance of Sara Collins (Joanne Kelly) are uncovered in the episodes to be posted on four consecutive Fridays: Nov. 17, Nov. 24, Dec. 1 and the Warm Springs series finale on Dec. 8. Streaming begins at 12:01 AM PT each Fridayquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is vanished eigenlijk alweer begonnen? Of is dat compleet verdwenen na de winterstop?
Ik vond het een vreselijke man, echt een rellerige draak, maar hij hem is onvoorstelbaar veel onrecht aangedaan door de Nederlandse regering. Jammer voor 'm dat hij maar zo kort van z'n schadevergoeding heeft kunnen genieten. Maar wat een irritante kwal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie is de Willem Oltmans van het Forum , als niemand daar voor opteert wil ik dat wel zijn
[afbeelding]
altijd een aangename man gevonden
Hier is in de buurt alleen maar de courgette variant verkrijgbaar maar daar ben ik geen fan vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oei, gebruik dan ook komkommerhoezen!!
Mja ik moet morgen ook werken hoor...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op werkdagen hoor..
Doen we binnenkort.. eerst slapen nu
Mja, maar ik hoop dat ook jij mij (en misschien meerderen hier) de tijd kunt geven om, ja, dit toch allemaal even te verwerken. Even een stukje bezinning, om het een plekje te geven...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar we moeten verder, Waxxer, we moeten verder.
.........vind je zelf ook niet dat je hiermee behoorlijk de radicale kant op gaat...?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FOX will make the final four episodes of VANISHED available online on FOX On Demand at MySpace.com (www.myspace.com/fox) and on MyFoxLocal station sites in 24 markets beginning Friday, Nov. 17. Viewers will see the mystery unfold as the remaining clues in the disappearance of Sara Collins (Joanne Kelly) are uncovered in the episodes to be posted on four consecutive Fridays: Nov. 17, Nov. 24, Dec. 1 and the Warm Springs series finale on Dec. 8. Streaming begins at 12:01 AM PT each Friday
Wat een armoequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FOX will make the final four episodes of VANISHED available online on FOX On Demand at MySpace.com (www.myspace.com/fox) and on MyFoxLocal station sites in 24 markets beginning Friday, Nov. 17. Viewers will see the mystery unfold as the remaining clues in the disappearance of Sara Collins (Joanne Kelly) are uncovered in the episodes to be posted on four consecutive Fridays: Nov. 17, Nov. 24, Dec. 1 and the Warm Springs series finale on Dec. 8. Streaming begins at 12:01 AM PT each Friday
Een tweede "H" van alle mensen die hier niet meer posten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef het maar een mooi plekje. Zoek de vrede maar.
Boo-fucking-Hoo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, jij laat gewoon een heel rijtje topicgenoten janken, wenen, ja, schreien. Morgen zal het sneeuwen, en weet dan dat elke vlok die uit de lucht naar beneden dwarrelt, een traan is die over mijn wang naar beneden rolt. En jouw trap na, CrazyDutchPunk, voelt als een dolksteek in mijn hart, die nu bloedt als een rund. De warmte, genegenheid en betrokkenheid van Samjustme zijn nu definitief geschiedenis. En dat gevoel is een dermate groot gemis, dat het eigenlijk niet te beschrijven is. Ik vind het dan ook zeer, en ik zeg zeer ongepast om dan nu Entourage te kijken.... Daar kan ik op dit moment echt niet bij, CrazyDutchPunk....
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Een tweede "H" van alle mensen die hier niet meer posten?.
Als mijn hart een begroting was, werd ik onder curatele gesteld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Geef het maar een mooi plekje. Zoek de vrede maar.
dat zou mooi zijn....quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, met daarachter de datum van wanneer tot wanneer ze gepost hebben. Als laatste eerbetoon.
Denk er maar eens bij na, wat er nu door die jongen heen gaat, hoe wij ons voelen, wat hij nu doet.... Hoe voelt hij zich vannacht, en kunnen wij de slaap nog vatten, vannacht...?quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De Joop Wijn van Homo!!![]()
Ow...
Ja.... de Joop Wijn van Homo... hij mocht mijn titel, hij mocht de wisselbeker (een leeg Pal-blik) overnemen, ik wilde luisteren naar zijn speech, hem interviewen en dat hier publiceren. Hij wil inderdaad weg. Verdwijnen. Eigenlijk kortweg, ja, vertrekken. Dit deel zal me altijd bij blijven staan. 7 februari zal nooit meer hetzelfde zijn. Wat rest, is leegte.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef samjustme het volgende:
Mensen ik ga vandoor. Ik wil me een tijdje distantiëren van homo gedoe. Heb msn verwijdert, een aantal nummers van homo's verwijdert en ga ook hier weg. Het was leuk geweest voor eff maar ben het allemaal zat. Veel plezier nog![]()
De perfecte definitie van ramptoerisme.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe dit land vol met weekdieren ontwricht gaat raken. Aan de ene kant om te janken, maar aan de andere kant enorm fascinerend.
Daar heb je wel gelijk in, ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
De perfecte definitie van ramptoerisme.
Allemaal mietjes, die Nederlanders!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ja.
Maar dan nog: Ik vind het een fascinerend fenomeen. Al die paniekzaaierij over een normaal weersverschijnsel. Zijn we dan echt niets meer gewend?
Nou ja, we zijn in ieder geval niet de enige...quote:Chaos
Het sneeuwfront bereikte Groot-Brittannië al in de vroege ochtend en veroorzaakte een chaotische ochtendspits. Veel treindiensten zijn uitgevallen en vliegvelden gesloten. Honderden scholen in verschillende delen van het land blijven dicht en mensen wordt afgeraden te reizen tenzij strikt noodzakelijk.
In Nederland waarschuwt de Verkeersinformatiedienst voor een zware tot zeer zware avondspits. Automobilisten moeten rekening houden met gladheid op de snelwegen. Vooral in het zuiden is er later op de dag kans op ijzel. De NS zetten op de drukste trajecten minder treinen in 'om de doorstroom te verbeteren'.
Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Sunjammer het volgende:
Zijn we dan echt niets meer gewend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |