quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef samjustme het volgende:
Mensen ik ga vandoor. Ik wil me een tijdje distantiëren van homo gedoe. Heb msn verwijdert, een aantal nummers van homo's verwijdert en ga ook hier weg. Het was leuk geweest voor eff maar ben het allemaal zat. Veel plezier nog![]()
Succes en ik wens je alle geluk toe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef samjustme het volgende:
Mensen ik ga vandoor. Ik wil me een tijdje distantiëren van homo gedoe. Heb msn verwijdert, een aantal nummers van homo's verwijdert en ga ook hier weg. Het was leuk geweest voor eff maar ben het allemaal zat. Veel plezier nog![]()
Maar ons niet helemaal vergeten hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef samjustme het volgende:
In de magnetron of in een leeg Grolsch flesje? Anders geef ik het op.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, in gedachten zie ik dat bluetooth-dongletje overal liggen... maar in de realiteit, nee.
Damn, hoe klein moet je wonen, en hoe weinig meubels moet je hebben, wil je nog wat terug kunnen vinden.
't Ligt vast ergens ónder ofzo... *dingen optil*.
E...en nu??quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
In de magnetron of in een leeg Grolsch flesje? Anders geef ik het op..
En je komt over 3 maanden terug om te melden dat je hetero bent geworden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef samjustme het volgende:
Ik had het (hai trouwens!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En je komt over 3 maanden terug om te melden dat je hetero bent geworden?![]()
Mais ouiquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zeg Waxxer, werk jij eigenlijk nog steeds voor een lokaal nieuwsblad?.
Oooohhh maar dat moet je zeker doen hoor...!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Beroepsmatige belangstelling.. Misschien stuur ik je één dezer dagen een mailtje.
Namen voor wat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik had het (hai trouwens!) met mijn moeder over namen om de een of andere reden en mijn ouders hebben uiteindelijk gekozen uit twee 'overgebleven' namen.
Raad eens welke twee.
Mwoah, morgen, tijdens de spits op de snelweg...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Komt er nou een volgende rel?.
Nou, het had maar *dit* gescheeld (wel/niet vernoemen) of ik had een andere naam gehad die dan ook met een H begintquote:
ja morgenavond gaan we het weer over sletten hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
dit vind ik wel jamerquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef samjustme het volgende:
Vertel, je hebt een date vanavond??quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja morgenavond gaan we het weer over sletten hebben![]()
Sorry maar nu ben je een eikel !quote:
Met een beetje pech/geluk onstaat die blijkbaar nu?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
I learned from the best, I learned from youquote:
Herbert?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het had maar *dit* gescheeld (wel/niet vernoemen) of ik had een andere naam gehad die dan ook met een H begintJa naja uiteindelijk is het dus niet zo, maar wel grappig op de een of andere manier
Het was voor hem ook een moeilijke, en zeker drastische beslissing... Komt idd hard aan... Keihard....quote:
ik ben het ook wel met je eensquote:
oh nee zo'n een lullige opmerking zou ik nooit maken, sorry maar als dat mijn lessen waren dan ben je gezaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I learned from the best, I learned from you[/whitney]
Nee, een zak ben jij. Ik was een eikel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh nee zo'n een lullige opmerking zou ik nooit maken, sorry maar als dat mijn lessen waren dan ben je gezakt
Hoi Herbertquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja
Zal ik het alsnog laten veranderen?
Zeg dat nog eens...?![]()
Em als een van jullie de moeite had genomen omm hem als persoon beter te leren kennen dan .. maar ja ik ga wel weer gewoon rellenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben het ook wel met je eens
niet iedereen moet hetzelfde, danwel genuanceerd zijn![]()
ik kan toch heulemaal niet slettenbakkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vertel, je hebt een date vanavond??
wat een zelfkennis je ben inderdaad een eikel en nog veel meer maar dan dat maar dat hou ik even voor me ... Sam is een schat en blijft dat en jij dan daar een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, een zak ben jij. Ik was een eikel.
Je moet ze ook niet bakken, maar gewoon rauw verslindenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan toch heulemaal niet slettenbakken![]()
Samjustme is toch wel een van DE notabelen van dit topic... De huidige waanzin is ook gewoon de grootste oorzaak van zijn vertrek...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als iemand zich hier al op een bepaalde manier neerzet dan heb ik soms toch niet direct de neiging om nóg meer aandacht aan die persoon te geven dan het strikt noodzakelijke?
al uren geledenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[HOMO] #1859 En wie mocht er weer afsluiten!?
heeft iedereen al op mijn pol gestemd?
Ik eet toch ook geen poep om te kijken hoe dat smaakt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Em als een van jullie de moeite had genomen omm hem als persoon beter te leren kennen dan .. maar ja ik ga wel weer gewoon rellen![]()
En de SCHREEUW om aandacht van jou andere topics danquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als iemand zich hier al op een bepaalde manier neerzet dan heb ik soms toch niet direct de neiging om nóg meer aandacht aan die persoon te geven dan het strikt noodzakelijke?
Je hebt een vaste relatie met Tarzan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan toch heulemaal niet slettenbakken![]()
Lijkt op jou..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En de SCHREEUW om aandacht van jou andere topics danlaat me niet lachen
CDP, zo heb jij niet geleerd te debaterenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, een zak ben jij. Ik was een eikel.
Pardonquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En de SCHREEUW om aandacht van jou andere topics danlaat me niet lachen
Oh, heb ik daar die bijtspijkers voor gekregenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bakken, maar gewoon rauw verslinden.
dat zeg je nu welquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet bakken, maar gewoon rauw verslinden.
jij doet echt een gooi naar de stomste opmerking van het jaarquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik eet toch ook geen poep om te kijken hoe dat smaakt?.
Ja he??quote:
Neu joh, natuurlijk nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel
maar zou jij dat in de praktijk ook durven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |