jawel hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:53 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik en er is niet eens een mod om het topic de plaats te geven die het verdient!
In het middelpunt.
Aaaaaahquote:
quote:
Tell me something, ik woon in Amerikaquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:04 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Hoezo? Er zijn meer mensen met mijn omvang hoor...
Niet veel maar toch![]()
Zal ik dan maar een kudde vredesduiven hier loslatenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:36 schreef Sunjammer het volgende:
Ruziemakertjes van me!
En weer een dag vol nieuwe kansen!
doen we vandaag die vredelievende tortelduifjes welquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
Vredelievende tortelduiven. Of tortelende vredesduiven.
Alles is mogelijk.
dat jij je leent als boodschappen jongenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef FamFarmerFan het volgende:Een hartelijk goedenmiddag toegewenst iedereen, namens de grote goeroe.
Sneeuwstormlooptopic, als ik zo naar buiten kijk...quote:
ook eindhoven is nog geen vlokje te bekennenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:18 schreef Sunjammer het volgende:
Niets te zien hier. Qua sneeuw dan.
Eigen barnevelders eerst!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
Vredelievende tortelduiven. Of tortelende vredesduiven.
Alles is mogelijk.
ja die dingen die je dus als meerderjarige kan/mag/moet gaan doen zoals stemmen voor de provinciale statenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarvoor? Verjaardag? Eerste rijlessen? Toetsweek? Examens? Studeren?
*noteer: machtiging regelen*quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:57 schreef Stroekie het volgende:
ja die dingen die je dus als meerderjarige kan/mag/moet gaan doen zoals stemmen voor de provinciale staten![]()
Ja, van de Subwayquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:27 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, brood op de plank en dergelijke.
Die worden veelal gratis aangeboden voor risicogroepen (en ja, dus ook homo's; wij zijn gevaarlijk!!). Informeer bij de plaatselijke GGD.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet iemand of je hepatitis B vaccinatie vergoed krijgt?
Hier in Utrecht is het gratis. Althans, was het; campagne liep officieel tot eind 2006. Geen idee of die nog verlengd wordt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
ben al bij de GGD geweest (2e vaccinatie nu).. die zeiden dat het van m'n ziekenfonds afhangt.. maar is in totaal toch ruim 60 euro
is 't nou een orange abo geworden en zo ja met welke telefoon?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, in gedachten zie ik dat bluetooth-dongletje overal liggen... maar in de realiteit, nee.
Damn, hoe klein moet je wonen, en hoe weinig meubels moet je hebben, wil je nog wat terug kunnen vinden.
't Ligt vast ergens ónder ofzo... *dingen optil*.
Laat die maar wegblijvenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou waar blijft die zware sneeuwval?
Oh ja, fitnessen... moet ik ook nog doen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah vanmiddag al gefitnessed en nu MOET ik mee hardlopen.. het leven is zwaar
Yep, ik bleek al iets van 260 euro beltegoed te hebben, whehehe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:05 schreef Adelante het volgende:
is 't nou een orange abo geworden en zo ja met welke telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |