Welkom in het land van de watjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ja.
Maar dan nog: Ik vind het een fascinerend fenomeen. Al die paniekzaaierij over een normaal weersverschijnsel. Zijn we dan echt niets meer gewend?
Dan ga je er vanuit dat we überhaupt collectief verstand hebben om te verduisteren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:34 schreef Stroekie het volgende:
gewoon collectieve verstandsverduistering
Nou kan je ook overdrijven natuurlijk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Welkom in het land van de watjes
maar het is inderdaad erg bij de eerste vlokken sneeuw of een zuchtje wind is heel het land direct in paniek, en is logisch nadenken niet meer mogelijk
gewoon collectieve verstandsverduistering
ik blijf positief ingesteld, al moet ik tegen de stroom in en tegen de klippen opquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat we überhaupt collectief verstand hebben om te verduisteren.
Ik ga vanavond gewoon sporten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, laten we er van genieten. Lekker warmpjes op de bank, al dan niet met z'n tweetjes, een goede CD (of DVD, of boek, of whatever), en alles wat daar zoal bij hoort.
op de bank?????quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Sunjammer het volgende:
Ach, laten we er van genieten. Lekker warmpjes op de bank, al dan niet met z'n tweetjes, een goede CD (of DVD, of boek, of whatever), en alles wat daar zoal bij hoort.
Nee, ik kom vanavond pas toe aan op de bank liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op de bank?????
moet jij vandaag dan niet werken ?
of benut je de mogelijkheidheden die VPN te bieden heeft ?
poor youquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, ik kom vanavond pas toe aan op de bank liggen.![]()
Er vanuitgaand dat je voor het vallen van de nacht thuis arriveert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
Nee, ik kom vanavond pas toe aan op de bank liggen.![]()
Dat gaat me lukken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er vanuitgaand dat je voor het vallen van de nacht thuis arriveert.
Laten we het bij deze op eigen handje doen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef Sunjammer het volgende:
Is de noodtoestand al afgekondigd?
Aléé da's generaliseren hè...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Moet dat?
Of ZIJN alle homo's mutsen.
"De meeste mensen generaliseren!"quote:
http://www.carrieretijger(...)ieproblemen-oplossenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:55 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"De meeste mensen generaliseren!"
Generaliseren? Ik?
*verveel*
Gefeliciflapstaart, en hoe oud is Erik geworden?quote:
Je bent te aardig voor me!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef Lightyear het volgende:
http://www.carrieretijger(...)ieproblemen-oplossen
[..]
http://www.carrieretijger(...)ieproblemen-oplossen
Same here...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je bent te aardig voor me!
Nah, echt vervelen doe ik niet. Zit te wachten op installaties...
Gefelicidinges @ De Erik.
Exactly the same here!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:16 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Same here...
Zit te wachten op een cd1 van Windows2003r2x64 van microsoft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |