Ik vind het stom dat als ik gebeld ben en ik hem niet open geschoven heb, dat ie dan niet meer op toetsenblokkering staatquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, dat dat pookje slecht was, hoor je veel. Mijne doet 't nog prima, en toch de foon altijd in de stoffige broekzak.
't Is wel wennen als ik deze slider uit m'n broekzak haal, dan schuift ie telkens open. Een 'candybar' is eigenlijk wel practischer wat dat betreft. En de bedieningsknopjes voor de mp3-speler moet ik nog op de tast leren vinden..
Oh, raar. Nouja, zo zullen er nog wel meer vage dingetjes zijn... Geen apart voornaam- en achternaam-veld ook he? Tzt wel 's kijken of je zelf de themes en menu's makkelijk kunt aanpassen, flash ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind het stom dat als ik gebeld ben en ik hem niet open geschoven heb, dat ie dan niet meer op toetsenblokkering staat
Dat heb ik ook niet gevonden nog. Daar erger ik me ook enorm aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, raar. Nouja, zo zullen er nog wel meer vage dingetjes zijn... Geen apart voornaam- en achternaam-veld ook he? Tzt wel 's kijken of je zelf de themes en menu's makkelijk kunt aanpassen, flash ofzo.
Oja, en ik vind het niet handig dat dat scherm zo snel dimt. Kun je dat ergens instellen?
Uhm nee, dat is vanuit het raam van de kantine van Alternatequote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef Sunjammer het volgende:
Ehm Vlarpske... dat is toch niet in de straat waar jij woont?
Jij wilt geen mail door mij beantwoord hebben. Ik haal het bloed onder je nagels vandaan zonder de regels te breken en zonder ook maar één verkeerd woord te zeggen, kortom: ik ben de ideale servicemedewerker, en daarom ben ik er dus mee gestoptquote:
Doe ik ook alleen als het nodig is. Klanten die denken mij uit te moeten leggen hoe de consumentenwet werkt enzo. Of zakelijke klanten die beweren dat de consumentenwet ook ver hen geldt. En klanten die bij hoog en bij laag blijven beweren dat hun product toch echt stuk is omdat het bij hen niet werkt, en bij ons in alle testsystemen wel enzo..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon een kwestie van een regel toevoegen: "Haal een klant niet het bloed onder de nagels vandaan.".
Eehh de klant is koning en zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe ik ook alleen als het nodig is. Klanten die denken mij uit te moeten leggen hoe de consumentenwet werkt enzo. Of zakelijke klanten die beweren dat de consumentenwet ook ver hen geldt. En klanten die bij hoog en bij laag blijven beweren dat hun product toch echt stuk is omdat het bij hen niet werkt, en bij ons in alle testsystemen wel enzo..
Zeg.. we moeten niet de Ikea worden waar je je aan stukken gezaagde Benny kunt retourneren onder het mom van "zo zat ie echt in de doos hóór!" en vervolgens gewoon een nieuwe Benny krijgt, met ook nog eens een korting voor het ongemak...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, als klanten kwijtraken minder kost dan service leveren, vooral doorgaan!.
En toch heeft het de Ikea blijkbaar geen windeieren gelegd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Vlarp het volgende:
Zeg.. we moeten niet de Ikea worden waar je je aan stukken gezaagde Benny kunt retourneren onder het mom van "zo zat ie echt in de doos hóór!" en vervolgens gewoon een nieuwe Benny krijgt, met ook nog eens een korting voor het ongemak...
Klantenservice draait op een bezetting tussen de 50 en 60%quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Druk zeker Vlarp.
Neuh, die hoort mij blij te maken..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je Sinterklaas wel eens blij gemaakt, Vlarp?
Bij Ikea komt ook een lager percentage aan goederen terug bij een hogere omzetmarge = meer geld voor service..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En toch heeft het de Ikea blijkbaar geen windeieren gelegd..
Gelijk vandaag m'n grootste ergernis.. toezeggingen die gedaan zijn door collega's die echt nergens over gaan. Garantie geweigerd terwijl dat niet moest enzo.. gelukkig val ik even in en heb ik verder niks meer te maken met de service..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, bij ons worden veel klanten ook genaaid helaas, door onkunde en geblunder.
Daarom zit ik gelukkig ook niet meer op een operationele afdeling..
Alleen de mooie onder de 20 zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef Vlarp het volgende:
Trouwens, ik maak ook klanten blij hoor.
Schat, ze voegen geen foto bij hun mails. Hooguit een foto waarop ze dreigend met een mes of pistool op het Alternate logo richten..quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef GLY het volgende:
Hallo,
Ik wil binnenkort een nieuwe computer aanschaffen. Mijn budget ligt rond de 6 a 700 euro.
Liefste een AMD processor (64 bit), videokaart PCIe die goed genoeg is voor de laatste games.
Wie kan mij vertellen wat ik het beste voor systeem kan aanschafen, liefste koop ik alles bij alternate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |