ik zou toch voor een Core2Duo gaan horquote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef GLY het volgende:
hoeft geen state of the art pc te zijn, ben geen fanatieke gamer. Maar zo nu en dan wil ik best leuke fps of race game spelen.
Waarom AMD64, omdat ik altijd al AMD heb gehad en me prima bevalt. Wat is een goeie chipset dan?
nvidiaquote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef GLY het volgende:
hoeft geen state of the art pc te zijn, ben geen fanatieke gamer. Maar zo nu en dan wil ik best leuke fps of race game spelen.
Waarom AMD64, omdat ik altijd al AMD heb gehad en me prima bevalt. Wat is een goeie chipset dan?
Ja, gewoon geen AMD nemen op dit moment. Die X2 kan dan wel goedkoop zijn, als je 20 euro meer betaalt, kun je een C2D E6300 halen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef GLY het volgende:
Niemand meer met advies?
AMD is een stuk slechter dan Intel en in verhouding nog duurder ook als ik tweakers mag geloven.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:32 schreef GLY het volgende:
Niemand meer met advies?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom vraag je om advies als je het vervolgens toch negeert?
niet dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:22 schreef GLY het volgende:
Ben het ook wel met jullie eens dat Core2Duo beter zal zijn, maarja er is altijd wel wat beterz te krijgen. Als ik een top FX of operton cpu erin zal zetten van AMD heb ik nog betere prestaties. Ik blijf gewoon bij AMD, heb jullie alleen om advies gevraagd wat ik dan het beste kan nemen om hier een leuk systeem van te maken.
hehe, toch AMD.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef GLY het volgende:
Dit word hem:
* Kingston HyperX 1 GB DDR2-800,
* XFX GeForce 7900GT(sli uitvoering),
* AMD Athlon™ 64 X2 4200+,
* DVD Brander LiteOn LH-18A1H,
* Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser,
* DVD speler LG GDR-8164B,
* Behuizing Sunbeam Trio,
* NEC Floppydrive,
* CoolerMaster Extreme Power 450W,
* HDD Western Digital Caviar SE16 Sata205GB,