quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Thnx iedereen! Ik ben even langs een collega gegaan en daarvan de 4de cd geript.. dat 98% probleem kwam om dat ik tbc wilde installeren terwijl wow nog open stond![]()
Sorry man, geen internet toen ik thuis kwam. Ofja, eventjes en daarna was het over.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef WyriHaximus het volgende:
@magge: 8 uur at your realm it is! (Please confirm otherwise your all along there.)
Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb Oblivion Pants gewonnen gisteren, dag Nemesis 3-piece set bonus
Shadowmoon of Netherstorm is veel leuker om in te questenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:21 schreef magge het volgende:
Trouwens, ik vond Blade Edge Mountains echt een kut gebied om te levelen, nu ben ik zo duo aan het levelen. En dat is best gezelligDe quests worden wel leuker hoeverder je in 't gebied komt. Maar er zitten er een paar tussen, tjonge jonge. ^^
![]()
OMG NINJA WTF NERF !!111oneelevenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:22 schreef magge het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Daar ging m'n netherwind <3
..Hahahaha! Ik was de enigste Clothy <3quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
OMG NINJA WTF NERF !!111oneeleven
Ik heb het nu ook wel een beetje, in elke instance run dropt er wel wat voor mij eigenlijk en niet dat ik het erg vind, maar onze priests mogen ook wel wat upgrades krijgen. Ik ga de hele tijd meer dmg doen, terwijl onze healers op hetzelfde niveau blijven doordat er bijna niks voor ze droptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:56 schreef magge het volgende:
Ik had ze ook kunne hebben op mijn hunter
Ik deed SH en alles wat een hunter needs dropte daar. >_< en dr was geen mail by
2dr00ds,2mages, en z'n wanna b Cat druid man.oh w8, rogue
Veel zieke + healing gear als je aan het questen ben in Outland hoor. Echt veel. ^^quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook wel een beetje, in elke instance run dropt er wel wat voor mij eigenlijk en niet dat ik het erg vind, maar onze priests mogen ook wel wat upgrades krijgen. Ik ga de hele tijd meer dmg doen, terwijl onze healers op hetzelfde niveau blijven doordat er bijna niks voor ze dropt
Yup, alleen als je zo'n beetje de meeste quests wel gedaan hebt waar je leuke items van krijgt moet je wel instances doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef magge het volgende:
[..]
Veel zieke + healing gear als je aan het questen ben in Outland hoor. Echt veel. ^^![]()
Aspect of the monkeyquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:12 schreef mini-lellan het volgende:
Iemand tips om een Dire Condor te tamen? Steeds als ie op driekwart zit doet ie knock back en kan ik opnieuw beginne!![]()
Nee ken vanavond niet, me opa is jarig en die woont net als me ouders op texel dus ken savonds laat niet meer terug. Lekker is dat, en @homo zegt zeker nog steeds dat het aan je router ligt? Dus zaterdags ken ik op ze vroegstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:21 schreef magge het volgende:
[..]
Sorry man, geen internet toen ik thuis kwam. Ofja, eventjes en daarna was het over.
Dus ik wil graagn een re-dateVanavond misschien?
Ik zal waarschijnlijk wel online zijn en add me maar bij "friends" -Flareon- ^_^
Nee gewoon gesummond worden door een warlockquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:50 schreef Elikian het volgende:
Cool! Gaat dat? Als lvl 54 de portal in?
het ligt zeker aan mijn router. Want ik heb hem gistere bewerkt met een Hamer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee ken vanavond niet, me opa is jarig en die woont net als me ouders op texel dus ken savonds laat niet meer terug. Lekker is dat, en @homo zegt zeker nog steeds dat het aan je router ligt? Dus zaterdags ken ik op ze vroegst.
Ganking newbies in IronForge is even more fun and challengingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:02 schreef -Muse- het volgende:
Ganking lowbies in outlands is fun!!
Cool, wel braaf dat ze het zo snel doen dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:10 schreef magge het volgende:
[..]
het ligt zeker aan mijn router. Want ik heb hem gistere bewerkt met een Hamer.![]()
![]()
Dus die doet het niet meer![]()
Een van mijn mede-wow-addicts-en-vrijdagavond-lanner neemt zijn router mee, die wij gebruiker als we ergens anders gaan lannen. Die doet het zeker. +@SL[H]OMO hebben nú een nieuwe modem geinstalleerd.
(mana lief belde net op)
DUS MOET WERKEN!!!!!!!
Anders kom ik naar een van jullie toe om te levelen, gesnopen?
Welke server? De naam komt me wel bekent voor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ik heb me ook maar ff aan de lijst toegevoed
Sylvanas, Horde, UD mage
Sylvanas is de serverquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:45 schreef magge het volgende:
[..]
Welke server? De naam komt me wel bekent voor!![]()
UD naab bedoel je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Zo, ik heb me ook maar ff aan de lijst toegevoed
Sylvanas, Horde, UD mage
Waar zit die boss precies?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow rag er dan gewoon een fixed IP in intern en extern hoort dat niet vaak gerefreshed te worden (hoort alleen te gebeuren als je modem/router restart). Vreemd heel vreemd, ik zit thuis met meer dan 8 PC's achter een linsys routertje maar dat probleem ben ik nog nooit tegen gekomen.
[..]
Terug naar silvermoon in de kamer achter de boss zit een portal naar de UC, neem die en stap op de zepp richting ogri vanaf UC.
ze kan tegenwoordig nog zingen ook...mét achtergrond koorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:53 schreef magge het volgende:
oooh, ik was er net achtergekomen dat 't die bitch is uit UC
http://www.youtube.com/watch?v=ipQBFDb_SFIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:09 schreef magge het volgende:
Hoezo? ^^
De zeppelin pakken in Tirisfal Glades.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:22 schreef Rubbish11 het volgende:
Damn ik ben echt de grootste horde noob ever:P
Hoe kom ik vanuit undercity in Ogrimmar
Geil.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ipQBFDb_SFI
wees lief voor jezelf, en je weet die komt oooit nog wel een keer langsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:27 schreef McGilles het volgende:
Vandaag nog een mooi iets, hier het verhaaltje:
Ik ging lekker naar Ironforge om mijn nieuwe skills te halen (lvl69) maar liep eerst even langs het auction house!
Klik even op dagger, >65 en rare, zie ik daar een lvl70 blue dagger met 1.80 speed voor 150g. Toevallig zei precies hetzelfde moment een guildy dat hij hem ook had gevonden, dus ik whisper gelijk wat hij ervoor wil hebben. Na wat gepraat waren we het erover eens dat het 100g zal worden. Hij was in Shattrath en mijn HS is daar dus ik HS er gelijk heen, zegt ie ineens dat een andere guildy 110g heeft geboden, ik erover heen, hij weer over mij heen enz. Tot de 150g natuurlijk, ik balen en gelijk snel naar IF terug om het AH te checken, kom ik daar aan, is die dagger weg.......
Uiteindelijk heb ik er 310g voor neer moeten tellen, hoezo mezelf genaaid..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |