Looks over het algemeenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef magge het volgende:
Wat is er zo belangrijk aan die glow ?Ik heb liever een goede enchant en geen glow dan een ...paars wapen?
Idd zie vaak genoeg inj trade: WTB red glow!quote:
Glow is gewoon stoer. Op mijn Mug'O'Hurt zit zelfs een glow, al zie je die nauwelijksquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef magge het volgende:
Wat is er zo belangrijk aan die glow ?Ik heb liever een goede enchant en geen glow dan een ...paars wapen?
Race/Class combi boeit niet super gewoon doen wat jij leuk/mooi/grappig vind. Die paar racials die je mist zijn toch niet echt super.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Glow is gewoon stoer. Op mijn Mug'O'Hurt zit zelfs een glow, al zie je die nauwelijks.
-edit-
ff screentje:
[afbeelding]
Mijn eerste char, ik ben echt een n00b nog. Het mooie was dat men mij pas toen ik lvl 20 was vertelde dat een Gnome Warrior ongeveer de slechtste race/class combi was. Maar ik
mijn gnome dus ik ga écht geen andere beginnen
.
gratzquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:09 schreef Rann het volgende:
Ding 70 gister, flying mount, en enchant major spellpower (+40!)
Ped? Jij neemt voetgangers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:08 schreef vogelkooi het volgende:
kloteik me zo verheugd op een mooie grote ped maar nee ze krimpen als je ze hebt gevangen.
![]()
lol goeie, wist dat MS traag was maar 2 jaar na dato nog met dat aan komenquote:
Welkom. Nog een gnome. Meer food voor de Taurens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Sloavink het volgende:
Ik meldt me. Gister level 50 gedinged. Heb een Gnome mage.En TBC gekocht! Ik ben er klaar voor.
ja ja petquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:39 schreef Elikian het volgende:
[..]
Ped? Jij neemt voetgangers?.. als ze krimpen was het een gnome
En Feli Rann
Whehehe, da's irritant.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Elikian het volgende:
[..]
De idioot activeerde mijn evocation, terwijl onze druid mij aan het slaan was. Kreeg dus helemal geen mana voor de rest van het gevecht
Maar inderdaad, een super instance!
Muahahah! Hij maakt mij altijd zo aan het lachen! Maak je geen zorge kleine gnomish vriend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Elikian het volgende:
[..]
Welkom. Nog een gnome. Meer food voor de Taurens.
Blijf je eens ff van mijn eten af! Ga jij maar fijn dwarfs eten ofzo, daar heb je veel maar een dan een gnome. Die eten wij trolls al, wij genieten tenminste van de het aroma van de gnome ipv te bunkeren zoals jullie tauren. Dwarfs zijn om te bunkeren, gnomes niet die moet je met beleid opeten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Elikian het volgende:
[..]
Welkom. Nog een gnome. Meer food voor de Taurens.
Lijkt me strak plan ik help wel mee dat die haar ballen jullie niet opeten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef magge het volgende:
[..]
Muahahah! Hij maakt mij altijd zo aan het lachen! Maak je geen zorge kleine gnomish vriend.Ik zal je beschermen tegen al de enge taurenmeneertjes! <3
![]()
Heh hoe kom jij een NL reclame? Ik heb de EN versie er opstaan en ik krijg DE reclame :/.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:22 schreef Elikian het volgende:
[..]
Het klopt wel!!
Mijn msn window!
[afbeelding]
De steaks van Thunderbluff zijn anders wel de beste in heel Azeroth!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:57 schreef vogelkooi het volgende:
uhm taurens eten bij uitstek gras en brood en ander vegetairiche rommel .
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef magge het volgende:
[..]
Muahahah! Hij maakt mij altijd zo aan het lachen! Maak je geen zorge kleine gnomish vriend.Ik zal je beschermen tegen al de enge taurenmeneertjes! <3
![]()
Denkt ie.. Gnomeragan Meatloafs! <3quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De steaks van Thunderbluff zijn anders wel de beste in heel Azeroth!
Paladin voor PVP...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:56 schreef magge het volgende:
Trouwens, ik zit me constant te bedenken;
Loop ik was te googlen over een paladin, wil ik een Dreanei paladin maken/spelen. Google ik ekkes naar een druid, wil ik ook wel een druid maken. Man! What to do what to do.. Ik vind het niet erg om te healen, maar het zal denk ik mijn pvp char worden, of iets. Kan ik mooi mijn mage PVEFIRE specen voor het raiden. Hmm, hmm, hmmm... Heeft er iemand een oplossing?
Of een 60(60+) druid/paladin die ik een dagje ken lenen? Muahahhahahah.. ^___^
Titan Panel en dan heb je een durability pluginquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Sloavink het volgende:
Ik heb trouwens een mod nodig maar weet hem niet te vinden, had eerst zo dat ik makkelijk kon zien hoeveel durribility me items nog hadden in %'en. Maar nu ik allemaal nieuwe addons erbij heb ben ik die kwijt geraakt. Iemand enig idee?
Is dat een uitnodiging voor een date?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:04 schreef magge het volgende:
[..]
Denkt ie.. Gnomeragan Meatloafs! <3![]()
Jazeker!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor een date?
Dat is magge protector of Gnomes hier op Fok!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
How do you know? En wie ben jij dan?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is magge protector of Gnomes hier op Fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |