Haha, maar het lettertype lijkt ook anders, en het feit dat ze guildloos zijn lijkt me ook sterk op dat level. Tenzij ze chinese farmers zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent blind ze zijn PvP enabled.
Guild of geen guild zegt absoluut niks. Ik ken zat mensen die 60+ en guildloos zijn omdat ze niet de hele zooi aan hun hoofd willen hebben de heletijd (hun main staat wel in een guild thoquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, maar het lettertype lijkt ook anders, en het feit dat ze guildloos zijn lijkt me ook sterk op dat level. Tenzij ze chinese farmers zijn
Zijn allemaal guildies van me.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, maar het lettertype lijkt ook anders, en het feit dat ze guildloos zijn lijkt me ook sterk op dat level. Tenzij ze chinese farmers zijn
En hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
En het klopt dat het een ander lettertype is. Heb ik namelijk veranderd.
Mijne heet Uffiequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:54 schreef magge het volgende:
Great! Privebericht on his way!
Edit:
Trouwens! Ik moet een vette naam hebben voor mijn Shaman! Ik dacht zelf aan "Phoks" maar hebben jullie nog ideeën? Female Dreanei!![]()
Dit schiet me hoofd heen: Paalsdanseres or Paaldanserquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne heet Uffieheb ook een Meek gezien
http://myspace.com/uffiequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dit schiet me hoofd heen: Paalsdanseres or Paaldanser![]()
En kun je die lettertypes niet in 1 van de config bestandjes aanpassen?
niet bekend, blauwe posts>patchnotes die soms niet helemaal kloppenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef Elikian het volgende:
ZIjn er al nieuwe patchnotes dan?
De gratis leveling guide is trouwens te vinden op www.wow-pro.com ....quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef Jimbo het volgende:
ik zoek nogsteeds een guide voor 1-70 voor de huntar
Zit een mapje fonts in mijn addonpack.quote:
Ik zit veel in de DM de laatste paar dagen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:13 schreef Elikian het volgende:
Wat bedoel je met nixen? questen? Ga dan instances doen. Deathmines (in Westfall) is ideaal voor lvl 19.
Geen idee, gewoon elk beest wat je tegenkomt skinnen en de mats die je niet nodig hebt zet je op AHquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef mini-lellan het volgende:
Vanad welk level geven dieren medium en/of hard leather?
Je link klopt nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:59 schreef Ipho het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-(...)rametricSearch-Start
Welk boek is hier wel leuk uit voor mij als blood elf, wil graag een strategy boek..vind gewoon leuk om er bij te hebben...
Die Master Guide heb ik daar wat aan?
Kan niet wachten op lvl 70 voor het derde deel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:25 schreef Elikian het volgende:
Zou op lvl 19 inderdaad Duskwood nog niet aanraden
Lakeshire vind ik altijd wel mooi:) ... alleen die foodquest in het begin duurt eeuwen.
Shadow Labyrinth gecleared! ..eerste deel van de key voor Karazhan
Hoe zo te moeilijk? Is je quest oranje? Zo ja gewoon doen als hij rood is zou ik nog ff wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:19 schreef mini-lellan het volgende:
Zo, heb DM helemaal uitgemoord met een groepje. Heb nu die brief van VanCleefl ingeleverd. Moet ik nu voor die quest een instance in die té moeilijk is dus ga ik eerst Duskwood uitspitte.![]()
Waarom snap ik al die dingen niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:
RFC -> WC -> SFK -> RFK -> SM GY -> RFD -> SM Lib/Armor/Cath -> Maraudon -> BRD -> Scholo/Strat -> BRS For the Horde that is.
Ow dat is gewoon een lijstje met instances voor de Horde van laag naar hoogquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Waarom snap ik al die dingen niet?en speel ook horde zoeen bloodelf dus leek me wel intressant er uitzien verder.
Ik ken ze ook niet, en mijn chara is lvl 56quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow dat is gewoon een lijstje met instances voor de Horde van laag naar hoog. Komt wel, daarvoor moet je een tijdje spelen dan slijten dat soort afkortingen er gewoon in
.
Ebayersquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken ze ook niet, en mijn chara is lvl 56
Scholomance, Stratholme en Scarlet Monastary, dat zijn ze eigenlijk wel (ja en Maraudon natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ebayers. Lijkt me wel dat je er een paar kent
.
WC, SFK, RFK, RFD liggen ook allemaal in horde gebied. WC in het midden van the barrens RFK en RFD recht tegen over elkaar in het onderste puntje van the barrens en SFK ligt in silverpine forest waar ik eingelijk ook nog nooit een allie heb gezien. En BRS is de instance die LBRS en UBRS (lower en upperquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Scholomance, Stratholme en Scarlet Monastary, dat zijn ze eigenlijk wel (ja en Maraudon natuurlijk)
Naja, ik moet bekennen dat die lvl 56 mijn alliance chara is, mijn enige horde chara is slechts lvl 11quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
WC, SFK, RFK, RFD liggen ook allemaal in horde gebied. WC in het midden van the barrens RFK en RFD recht tegen over elkaar in het onderste puntje van the barrens en SFK ligt in silverpine forest waar ik eingelijk ook nog nooit een allie heb gezien. En BRS is de instance die LBRS en UBRS (lower en upper) huisvest
.
Gisteren ook Shadow Lab gedaan en die MC is idd te grappig. Ben alleen blij dat ik tijdens die MC niet onze priest heb geaimed shot, was bijna alleen maar melee eigenlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:38 schreef YPrue het volgende:
Gisteren Shadow Labyrinth gedaan. Die instance bevalt me wel.![]()
Echt, ik kwam niet meer bij van het lachen bij de boss Blackheart the Inciter. Hij doet om de zoveel tijd een aoe mindcontrol, dus je eigen partymembers zitten jou te meppen en andersom.(en deze mindcontrol is niet te voorkomen)
Bij mij activeerde hij tijdens de mc alleen Hellfire, Incinerate en ik zat tussendoor de priest met mijn staff te meppen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |