dat laatste stukje heb ik bijna meteen weggehaaldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:08 schreef Vliegvrager het volgende:
Yeah right, alsof jij geen foto's op Fok! zou plaatsen omdat ik dat zou willen. Was je altijd al zo volgzaam?
Sinds ik mijn monitor goed heb gekalibreerd zijn heel veel foto's hier op Fot nogal aan de donkere kantquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef veldmuis het volgende:
De helft is nogal erg donker?
Ja, ik heb m'n monitor een paar dagen geleden nog gekalibreerd, dus daar zal het niet aan liggen.
mijn foto's zijn niet bewerkt. zoals ik al aangafquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:13 schreef ACT-F het volgende:
Mooie foto's PdeHoog. Zo zie je maar weer dat elke fotograaf zijn eigen manier van fotograferen en fotobewerking heeft. Als er meer fotografen zijn geweest dan ben ik benieuwd naar hun foto's. En eerlijk is eerlijk, je kunt met z'n allen hetzelfde onderwerp fotograferen, maar elke fotograaf brengt dit weer op z'n eigen manier in beeld. Ieder z'n stijl zeg ik maar. De uitstraling van de laatste foto's vind ik tot nu toe veruit het beste.
Wow prachtige foto's!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
Relax allemaal een beetje zegIk zou bijna een neiging krijgen om mijn foto's niet meer te posten
Maar goed...hierbij een selectie uit mijn set. De rest is voor de band interessanter dan voor jullie denk ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's mijn favo idd ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |