vrijdag 2 maart it is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Rabrynil het volgende:
2/3 maart ben ik beide avonden volgeboekt.
Overdag is te bespreken.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vrijdagmiddag vrij geregeldI'll be there
Tofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vrijdagmiddag vrij geregeldI'll be there
gooi die van mij maar als eerste tegenaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
NEE!!!!! Tenzij die van jou als eerste magIk heb ze al wel gesorteerd, maar ik moet ze nog bewerken
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef fraubitch het volgende:
PICS!!!
Moet ze eerst fotoshoppenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gooi die van mij maar als eerste tegenaan![]()
oequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ze eerst fotoshoppenEr zitten teveel haartjes in de weg
Ik heb wel wat leuke foto'squote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:17 schreef Xilantof het volgende:
Is men beetje blij met het resultaat? Of gewoon de eerste inschatting?
Zitten er wat leuke foto's bij?
een lokatie maar hoor, die parkeerplaats bij de bacinol,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:31 schreef Xilantof het volgende:
Welke locaties hebben jullie allemaal bezocht?
whehe
Toffe foto al!![]()
Muts! En jij bent van de mutsenclub? Met muts op had ik alleen last van frisse handjes...quote:
Nou...die staan nog veilig op mijn PCquote:
Ben het er wel een beetje mee eens eik. Ik zie geinige groepsfoto's waar een paar mensen toevallig ook nog een instrument vasthouden. Leuke middag gehad, foto's zijn scherp en netjes belicht, maar ik zie ze 1, 2, 3 niet als promo-materiaal voor een band.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mooi, alleen ja jullie lijken wel heel schattig met z'n allen jammer dat ik dat gevoel erbij krijg, wan ik wil het gevoel hebben van STOERRRRRRRRRR RUIGGGGGGGGGGGGGG RAAAAAAAAAAAAAAH.
of mocht ik dat niet zeggen
Hoe zou je het dan willen zienquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ben het er wel een beetje mee eens eik. Ik zie geinige groepsfoto's waar een paar mensen toevallig ook nog een instrument vasthouden. Leuke middag gehad, foto's zijn scherp en netjes belicht, maar ik zie ze 1, 2, 3 niet als promo-materiaal voor een band.
Meer als een concept- of themashoot. De fotograaf zou naar de muziek van de band moeten luisteren en daar een thema of concept uit destilleren. Vandaaruit op zoek naar een locatie en een insteek voor de styling. Logischerwijs sluit je aan bij de bands die vergelijkbare muziek maken, want cliché's zijn goed voor de herkenbaarheid.quote:
Was idd een idee geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Meer als een concept- of themashoot. De fotograaf zou naar de muziek van de band moeten luisteren en daar een thema of concept uit destilleren. Vandaaruit op zoek naar een locatie en een insteek voor de styling. Logischerwijs sluit je aan bij de bands die vergelijkbare muziek maken, want cliché's zijn goed voor de herkenbaarheid.
Hallo!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:12 schreef Doodmetaal het volgende:
Hoi,
Wij, Worldpeace (www.myspace.com/worldpeacerock) zijn op zoek naar een fotograaf voor onze band en vragen ons af of iemand hier interesse heeft of iemand anders kent? We hebben niet veel geld, maar kunnen zeker wel wat spenderen.. Dus laat die portfolio's, ideeën maar horen..
Ow, ik dacht juist aardig te zijn door niet een nieuw topic te openen, maar dan doe ik dat wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hallo!
Op zich mag je best een eigen topic openen of nog beter: kijk even in het onderstaande topic naar een fotograaf die bij jou in de buurt woont!
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IX)
Dan kunnen we dit topic even voor deze shoot houden.
Normaal was dit inderdaad een prima oplossing geweest. Maar omdat er ook foto's van de shoot in staan is het ook een soort showcase geworden. Daardoor een nieuwe shoot/meet maar in een nieuw topic.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ow, ik dacht juist aardig te zijn door niet een nieuw topic te openen, maar dan doe ik dat wel.
joh? Ik had op hun website gekeken, en de voorbeelden die ze noemen zijn allemaal rockbands. De naam van de band is ook aan de stoere kant.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef fraubitch het volgende:
mja, elkaar napraten is erg makkelijk![]()
het is geen rockband
Wie probeer je eigenlijk te overtuigen? Let's face it, als je als band aan de bak wilt, zal je ofwel briljant moeten zijn, ofwel je moeten commiteren aan cliches. Herkenbaarheid is goud waard in de muziek, zeker voor startende bands. Zelfs het cliche-doorbreken van bands als Tool en The Mars Volta is een cliche, precies gericht op de doelgroep.quote:het is gewoon een gezellige band die het doet voor de muziek en niet hun stoere uiterlijkdan hadden ze maar hardcore moeten gaan spelen
![]()
huh?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:44 schreef pirke het volgende:
Fraubitch: heb jij bij nummer 4 dat hoedje express zo gepositioneerd?
Ik zag die foto en dacht: wat heeft hij een rare heksenhoed op, dr zit links in z'n hoed ook een uitstulping, maar toen ik goed keek was het de achtergrondschaduw die bijna perfect aansluit op z'n hoedjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
huh?
vanwege de schaduw of wat?
?
slechte dag vandaag?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
joh? Ik had op hun website gekeken, en de voorbeelden die ze noemen zijn allemaal rockbands. De naam van de band is ook aan de stoere kant.
[..]
Wie probeer je eigenlijk te overtuigen? Let's face it, als je als band aan de bak wilt, zal je ofwel briljant moeten zijn, ofwel je moeten commiteren aan cliches. Herkenbaarheid is goud waard in de muziek, zeker voor startende bands. Zelfs het cliche-doorbreken van bands als Tool en The Mars Volta is een cliche, precies gericht op de doelgroep.
Deze foto's -hoe goed verder ook gemaakt- trekken niet het publiek dat past bij de voorbeelden die deze jongens op hun site noemen. In dat opzicht zijn de foto's niet geslaagd. Kun je lang en breed over lullen, maar dat is de feedback die je van meerdere mensen krijgt. En als meerdere mensen hetzelfde vinden, is dat niet hetzelfde als elkaar napratenomdat het je toevallig niet zo goed uitkomt. Als je niet tegen kritiek kunt, stop je foto's dan in een mapje en laat ze alleen zien aan mensen die alles prachtig vinden wat jij doet.
ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:51 schreef pirke het volgende:
[..]
Ik zag die foto en dacht: wat heeft hij een rare heksenhoed op, dr zit links in z'n hoed ook een uitstulping, maar toen ik goed keek was het de achtergrondschaduw die bijna perfect aansluit op z'n hoedje
Nope, maar ook op mijn goede dagen kan ik er slecht tegen als mensen op kritiek reageren door in de aanval te gaan. De mensen die iets zeggen over je foto's praten elkaar niet na en zijn niet achterlijk. Je hoeft het niet met kritiek eens te zijjn, maar ga nou niet bijdehand lopen doen.quote:
Als dat zo is, denk ik dat deze band een imagoprobleem heeft. Of een repertoireprobleem.quote:ik blijf erbij en dat heb ik al vanafhet begin gezegd; ik wou geen standaard "kijk ons eens stoer zijn bandfoto's"
en eerlijk gezegd denk ik niet, dat het als ik het wou, het me met deze band ook gelukt was.
Yeah right, alsof jij geen foto's op Fok! zou plaatsen omdat ik dat zou willen. Was je altijd al zo volgzaam?quote:maar wat jij wilt.
ik plaats wel geen foto's meer op fok.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |