staat genoteerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Delft weet ik wel te vinden, dus mits juiste dag, I'm in
quote:
aldus de hobbyistquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:33 schreef sanni het volgende:
Wat voor band is het? Wat staat er tegenover als er geen compensatie is
(zoals geld) voor de gemaakte diensten. Of wordt er gewoon verwacht dat
de fotografen foto's schieten voor noppes en deze later ergens plaatsen
m.a.w. zich laten lenen voor gratis diensten..![]()
Delftquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef fraubitch het volgende:
ik moet binnenkort dus een bandje in delft fotograferen. en nu dacht ik meteen aan jullie![]()
er zijn vast meer fotografen die zin hebben om hun creativiteit te uitten en hun apparatuur los te gooien op een kudde muzikanten.
jij iets te doen, zij meer leuke foto's, ik meer aandacht
iedereen blij
wie heeft er zin?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:49 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Jammer dat het in Delft is. Ga je zo tijdens een concert doen of worden het portretten?
Ik ben in elk geval benieuwd naar het resultaat!
je hoeft niet mee te doen hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:33 schreef sanni het volgende:
Wat voor band is het? Wat staat er tegenover als er geen compensatie is
(zoals geld) voor de gemaakte diensten. Of wordt er gewoon verwacht dat
de fotografen foto's schieten voor noppes en deze later ergens plaatsen
m.a.w. zich laten lenen voor gratis diensten..![]()
delft op een leuke lokatie. een dezer dagen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:01 schreef Rabrynil het volgende:
Wanneer en waar precies?
*noteertquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DelftDat plaatsje komt me bekend voor
![]()
Mits de juiste dag wil ik je natuurlijk altijd helpen aan meer aandacht
Cool, leuk, spring, etc. Lijkt me leuk. Als ik kan op de dag, dan ben ik er ook wel bij!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:40 schreef fraubitch het volgende:
ik moet binnenkort dus een bandje in delft fotograferen. en nu dacht ik meteen aan jullie![]()
er zijn vast meer fotografen die zin hebben om hun creativiteit te uitten en hun apparatuur los te gooien op een kudde muzikanten.
jij iets te doen, zij meer leuke foto's, ik meer aandacht
iedereen blij
wie heeft er zin?
quote:
Niks mis met zo een idee wel met de uitvoering. Komt een beetje onnozel over alsquote:Het is de band van Dribbel. Hij heeft me gevraagd en toen dacht ik dat er
vast meer fotografen zouden zijn die het leuk zouden vinden om mee te doen.
Nou....de foto's krijgen ze wat mij betreft sowiezo niet of het moet eenquote:Moeten ze nou bij elke foto de bron vermelden? Zorg maar gewoon dat je
naam oid in de foto staat en mocht er vraag naar de fotograaf zijn dan weten
ze je heus wel te vinden![]()
Anderen die voor jou werken en alle kosten oid op zich mogen nemen en erquote:dus ja. meneer de professionalhet is een gratis dienst. Voor hun leuke
plaatjes en voor jou een oefening. maar dat zal jij vast niet meer nodig hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:49 schreef sanni het volgende:
---boos gemurmel ---
Alles kost tegenwoordig hoe onschuldig ook geld, en dan staat het gewoon imo een beetje raar dat
je dan zo een post doet.
---nog meer boos gemurmel ---
Hey! Geef daar eens wat meer uitleg bij aub. Zijn er speciale zaken die komen kijken bij het fotograferen van een band, het vastleggen van een optreden? Misschien off-topic, maar het interesseert me wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
bandjes are my specialty
het is geen optreden. zijn gewoon bandfoto'squote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Xilantof het volgende:
Fraubitch:
Misschien even aangeven hoeveel fotografen je maximaal aanwezig wilt (of practischer: kunt) hebben. Ook vanuit het oogpunt van de band en overig publiek dat ze verwachten.
Ik heb zelf trouwens opzich ook wel intresse!
Vrijdag 2 maart heb ik een vrije dag.....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
wie kan er allemaal op een vrijdag? En zaterdag? dan heb ik het over maart.
vrij 2 maart
zat 3 maart
ofzo
Heb je al een idee hoe je gepresenteerd wil worden aan het publiek?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof dat er zoveel reacties zijn. Het gaat nu niet om een optreden zoals hier boven al staat maar om gewone band/promotie foto's waarschijnlijk in een maand weer een optreden of 2 dus als dan toevallig ook iemand zin heeft om foto's te maken zou ook tof zijn
link naar de site, maar die is net gemaakt, dus is nog niet helemaal klaar, demo's komen er binnen een week op als het goed is.
onder de spoorbrug bij het station is supermooie graffiti, verandert ook elke weekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef freud het volgende:
Oh Dribbel, ik ben behoorlijk bekend in Delft, dus weet ook wel coole shoot locaties, met graffiti bijvoorbeeld.
helaas helaas, dan heb ik een weekendje Romequote:Op maandag 19 februari 2007 18:58 schreef fraubitch het volgende:
wie kan er allemaal op een vrijdag? En zaterdag? dan heb ik het over maart.
vrij 2 maart
zat 3 maart
ofzo
Okee tofquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef freud het volgende:
Oh Dribbel, ik ben behoorlijk bekend in Delft, dus weet ook wel coole shoot locaties, met graffiti bijvoorbeeld.
Nou niet echt speciaal iets maar we zullen er nog over nadenken, we willen gewoon leuke foto's hebben, en het blijft poppunk, dus geen darkside duistere metalfoto's ofzo dus geen kerkhof ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vrijdag 2 maart heb ik een vrije dag.....
[..]
Heb je al een idee hoe je gepresenteerd wil worden aan het publiek?
2 Maart zit ik op school, helaas!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
net met de band overlegd en hun vorkeur gaat uit naar een vrijdag (2 maart)
ik heb nu Shark, peter en Rabrynil/cyberrobin/freudYoni* en ik dan. dus voorlopig ff genoeg. als een van deze 3 niet kent komt gwoon de volgende in aanmerking. (volgorde van aanmelding aanhouden? lijkt me wel eerlijk)
kleding die past bij de groep waar jullie muziek voor maken. Je ziet een heavy metal band ook niet in bloemetjesjurken ronddartelen op de heide op hun promo foto'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat denken jullie dat handig is qua kleding ?
Gewoon paarverschillende dingen ff meenemen ofzo, beetje net en wat gewoons ?
dat is wel een strak plan eigenlijk!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kleding die past bij de groep waar jullie muziek voor maken. Je ziet een heavy metal band ook niet in bloemetjesjurken ronddartelen op de heide op hun promo foto's
Bacinol is een toplocatie voor een fotoshoot. Niet zo zeer om de graffiti maar meer om de oude industriėle omgeving.:Met toestemming zou je misschien ook binnen wat plaatjes kunnen schieten. Binnen kun je in ieder geval een leuk feestje houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:26 schreef freud het volgende:
Bacinol parkeerplaats heeft ook een lange muur met graffiti, stuk rustiger, maar de graffiti is ook wel iets minder dan onder die brug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |