Die Echo video is brilliant, heel leuk om deze nog eens terug tezien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef GuillaumeM het volgende:
Mooi topic!
Echo and the Bunnymen, The Cutter
Television Personalities, Painted Word
This Mortal Coil, Song To The Siren
Felt, Stained-Glass Windows In The Sky
Blijft lekker, Gang of Four. En 25 jaar later klinken ze nog steeds net zo goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Blue Murder - Talk Talk Talk
Wire - Eardrum Buzz
Gang Of Four - To Hell With Poverty
Shriekback - Nemesis
Jebus, spelen The Fall nog steeds?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef bartrid het volgende:
Ik ga The Fall binnenkort weer eens live bekijkenDAF is ook erg fijn.
LOL die Japan clipquote:
Ja hoor nog steeds. Het blijft een moeilijke band vind ik, of het is heel erg sterk of heel slecht. Laatste album is trouwens wel weer goed vind ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Jebus, spelen The Fall nog steeds?
Heb toch heel wat platen van ze, maar na de cd "The Frenz Experiment" ben ik afgehaakt.
Ik vond het echt bagger geworden.
Is het nieuwe matriaal nog de moeite van het luisteren waard?
Idd een zeer moeilijke band.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja hoor nog steeds. Het blijft een moeilijke band vind ik, of het is heel erg sterk of heel slecht. Laatste album is trouwens wel weer goed vind ik.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef Berkery het volgende:
Not The Nine O'Clock News - Nice Video, Shame About The Song
Ik las gisteren op de engelse teletekst dat er weer een nieuw album uit is, maar erg positief waren ze er niet over....quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd een zeer moeilijke band.
De albums "Perverted by Language" en "The Wonderful and Frightening World of..." zijn nog steeds mijn favo Fall albums.![]()
Ach... Mark E Smith blijft geniaal, als is zijn stem toch wel monotoom.
Ik zocht Sleeper in Metropolis maar daar staat alleen maar een dance-remix en fragmenten van op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat van mijn favorieten:
Anne Clark - Our Darkness
http://www.youtube.com/watch?v=TrI715zi5YQ
Ja klopt, maar de clip van Our Darkness is ook wel erg leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zocht Sleeper in Metropolis maar daar staat alleen maar een dance-remix en fragmenten van op.
Heb een waslijst aan youtube clips staan, vind het prachtig om die oude clips terug te zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat een fantastische lijst Ceased2Be![]()
Coil met Tainted Love![]()
Skinny Puppy helemaal vergeten, geweldige clip
![]()
Klopt, die staat daar helaas niet op, terwijl ie wel erg goed isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb een waslijst aan youtube clips staan, vind het prachtig om die oude clips terug te zien.
Die van Ministry is ook een juweeltje. Ze hebben die niet eens opgenomen in hun videoclip collectie op dvd.
Van Fad Gadget is de laatste box ook een aanrader, 2 dvd's met al het beeldmateriaal wat er is van Fad / Frank Tovey echt geweldig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef bartrid het volgende:
Coil, Puppy, Test Dept, Ministry, Front 242, Fad Gadget, geweldig
Het gaat lekker hier, wat een hele leuke clips (lees jeugd sentiment) hierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:34 schreef Berkery het volgende:
Dit vond ik vroeger geweldig:
An Emotional Fish - Celebrate
Nog steeds eigenlijk
Deze ook:
B - Movie - Nowhere Girl![]()
Een van de mooiste eendagsvliegen ooit:
Ficton Factory - (Feels Like) Heaven
En vergeet Divine niet ;-)quote:
Hij stond in een playlist van een new wave party die ik had gedownload, vandaar dat ik eraan dacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef Mr_Memory het volgende:
Divine...![]()
dat is echt wel GOED fout
![]()
Of het New Wave is of niet, het blijft wel leuk om te zien![]()
1 van de eerste artiesten op Wax Trax trouwens.quote:
Zoeken op songtitels wil wel eens helpen:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jammer dat ik nergens op internet (behalve youtube) muziek van the jam kan vinden, ik kom alleen uit op pearl jam ()
Mwa..quote:Op zondag 11 februari 2007 08:09 schreef cafca het volgende:
Nog een paar vergeten bandjes:
Medium Medium-Hungry So Angry
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Medium Medium - Hungry So Angry
http://www.youtube.com/watch?v=i45YjaVuDeY
dank, dank, ik zal eens kijken of ik er ergens goedkope elpees van kan vindenquote:Op zondag 11 februari 2007 07:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoeken op songtitels wil wel eens helpen:
The Jam-Going Underground
The Jam- Town Called Malice
The Jam-That's Entertaintment
The Jam-Start!
The Jam-In the City
The Jam-Absolute Beginners
The Jam-Eton Rifles
The Jam-Strange Town
The Jam-When You're Young
The Jam-David Watts
The Jam-News of the Wordl
The Jam-All over the world
The Jam-Pretty Green
Niet allemaal 80's, ook niet echt New Wave, maar wel
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:54 schreef cafca het volgende:
Kirsty MacColl - A New England (die eigenlijk beter is dan het origineel...)
Nee was het maar waar maar ik had meer dat van Paul Young toendertijd ook al zoiets van je fohn is ontploftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |