quote:
Geen topic, maar je bent wel de derde die er over begint.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Ik heb trouwens ook het "rechtenprobleem" van de Talpasite nu.....
Mijn IP-adres is niet goed.....? Is hier al een topic over ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet het anders even in het DGK_REDACTIE topic !
Noem het dat meteen "getuigenissen", we heten immers niet allemaal Brianquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
Testimonials dan lieverd![]()
Het komt van testimony
Dan zal het mogelijk bij iedereen zijn vermoed ik (heb zelf nog niet getest btw)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Geen topic, maar je bent wel de derde die er over begint.![]()
Maar het kan wel even duren, want ze zijn al 10 uur offline.quote:
Yvonne zou volgens dat stuk vervangen worden door Palma... das kennelijk een Amsterdamse faghag, dus dat kan wel gezellig worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, hoop niet dat Yvette de nieuwe bewoner wordt, Brian had het al over een bekende. En woensdag wordt Yvette vervangen last ik net...
"testimonuels" <===== gelukkig ik had dus maar 2 letters fout.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Das dus niet teste mo nails
maar testimonials![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
"testimonuels" <===== gelukkig ik had dus maar 2 letters fout.......![]()
En blijft "time goes by so slowly..." neuriënquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met Mark... hij ziet er al een uur verveeld uit.
Rattenplaagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
Brian wil graag kinderen.
Zou de rest van de mensheid dat ook vinden.....![]()
Sorry, die jongen haalt het echt het slechtste in me boven....
Die moet toch ook met een papieren zak over zijn hoofd over straat. Wat een nare, domme, ordinaire Amoebe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef Prospera het volgende:
Die Amandel heeft toch een vriendje Rogier op het Leidse Plein?
Ik hoop dat hij gezellig meeleest hierHallo Rogier
waar is de tijd dat ze ons even inseinden als er actie op komst was..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |