Ik dacht er gisteren juist weer even te zien...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
is palma dood ofso?
Hersendood maar meer nietquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
is palma dood ofso?
Was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
is palma dood ofso?
Nee hoor!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Heldenaar het volgende:
Palma die gaf Lieke toch duidelijk een tik? Moet die dan niet gewoon vertrekken nu?
Maar ook alleen maar tussen miljonairs onderling toch? In dat geval mogen ze dat gedrocht best een beuk verkopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Nee hoor!!
Het verbod op lichamelijk geweld geldt alleen voor de miljonairs, en niet voor het personeel...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Palma van haar zijn beste kant
[afbeelding]
Als het nu nog steeds niet duidelijk is dat ze erg veel seks tekort komt ? ( het zijn nog lelijke billen ookquote:
Als ik Palma was geweest dan had ik die lekkende Lieke door de hele keuken gerost en haar uiteindelijk in de vriezer gedumpt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Heldenaar het volgende:
Palma die gaf Lieke toch duidelijk een tik? Moet die dan niet gewoon vertrekken nu?
Wat een kwaliteitsvragen worden er ook gesteldquote:Stel nou dat je opeens wereldberoemd in Nederland wordt,
Nah, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef Djep het volgende:
Ik moet zo lachen om Palma, die moesten ze opnemen onder de kandidaten!
Meer dan genoeg, als je het mij vraagt.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, als je het mij vraagt.
En die Palma is gek op een uiterst irritante manier.
Ik haat dat wijf die gozer.
VERACHTELIJKE REACTIE op een miskraam. Het absolute dieptepunt van DGK.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
De bewoners worden gewekt door Palma. Lieke krijgt de nodige sneren van Palma. Oa. hou haar goed vast Huub, voor je het weet ben je zo'n soort meisje kwijt. Lieke heeft vannacht een miskraam gehad, beter voor het kind.
Ik was nog veel verder gegaan en veel irritanter geweest om die Palma op haar zenuwen te werken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik Palma was geweest dan had ik die lekkende Lieke door de hele keuken gerost en haar uiteindelijk in de vriezer gedumpt.Dat wijf is net een zuignap, ze zuigt zich letterlijk vast aan een persoon en geeft met dat vierkantige lijf van haar (waar niks vrouwelijks aan te vinden is) geen enkele ruimte aan een ander. Ze acteert slecht en is nodig toe aan een balsemstickje, want dat eeuwige lippen likken van haar is al reden genoeg om haar die vriezer in te pleuren. Dus Likke, Opzouten.
![]()
Ja, maar het verschil is dat Palma denkt dat het haar huis is en dat ze beter is dan iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik snap het nog niet dat mens moet daar toch schoonmaken?
Waarom is ze dan zo gek ruzie te maken met de bewoners? De bewoners zijn toch de eigenaren van die villa ? Zij werkt er toch ? Dus bij wijze van spreken als jaap zegt maak mijn kont schoon moet die stink hoer dat toch doen ?
oh God...quote:
Is ze vervangenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef maril het volgende:
Jammer dat er een nieuwe hh is, Palma vond ik leuk.
Nou, nou, dat "hoer" kan ook wel minder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Canisfire het volgende:
Maar voor wie werkt die hoer nou??
En als ik die op zo lees ze is de Yvonne van gay.nl ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |