Dit hoofd huishouding wordt mede mogelijk gemaakt door het etentje in Lepels????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:20 schreef Reza-impreza het volgende:
Op maandagochtend stapt er opeens een vervanger van Palma de villa binnen.
eerste wake-up call
Het is Karima de 32 jarige retail-manager uit de regio Rotterdam . En dat is te horen ook aan haar accent.
[afbeelding]
De eerste dag houdt Karima zich nog een beetje p de achtergrond voor zo ver dat mogelijk is . De
tweede dag laat ze haar aanwezigheid al meer merken aan de miljonairs.
En natuurlijk ben ik trots op mijn zussie .
Laat 1 ding duidelijk zijn , het Lepels etentje en de functie Hofd Huishouding hebben niets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dit hoofd huishouding wordt mede mogelijk gemaakt door het etentje in Lepels????
Je begrijpt hopelijk dat er nu commentaar gaat komen op Karima en dat dat in dit geval dus terecht is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Laat 1 ding duidelijk zijn , het Lepels etentje en de functie Hofd Huishouding hebben niets met elkaar te maken
integendeel....
Ik vond het wat al te toevallig en het was eerlijk gezegd ook een "wild guess".....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Laat 1 ding duidelijk zijn , het Lepels etentje en de functie Hofd Huishouding hebben niets met elkaar te maken
integendeel....
Ze staat lelijk op de fotoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat er nu commentaar gaat komen op Karima en dat dat in dit geval dus terecht is?
volgens mij is ze lesbischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je begrijpt hopelijk dat er nu commentaar gaat komen op Karima en dat dat in dit geval dus terecht is?
quote:
quote:
Ik erger me nu al ergerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Waarom is Palma weg. Ik ergerde me zo lekker aan haar
Dit is nog maar het begin, ik krijg al zin om haar huis te bekladdenquote:
die ligt nu ergens tussen de gevonden voorwerpen achter het CSquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Waarom is Palma weg. Ik ergerde me zo lekker aan haar
Anderequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Polonium-120 het volgende:
andere bekende Karima's
De nieuwe Lare Croft Karima Adebibe
[afbeelding]
... en
Karima i la natura morta
[afbeelding]
Karima (Zaripova) is lekker lenig...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] = [afbeelding]![]()
Die valt tenminste niet door de mandquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Karima (Zaripova) is lekker lenig...![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |