Ja.... jammer dat Meerhoerman en Berney DGK niet volgen.quote:
Who knows.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:29 schreef tukkera het volgende:
Misschien toch één van de nieuwe bewoners,maar mag ze dat nog niet zeggen?
ze is hetro volgens de link onder het berichtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:04 schreef Cungy het volgende:
Een nicht in de kooi..lachen man
Mja, als je homo bent en je om laat bouwen, dan ben je daarna hetero.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ze is hetro volgens de link onder het bericht
ik snap niet dat ze dat niet meteen hebben gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef zaadjuh het volgende:
ja dat zou mooi zijn palma als nieuwe bewoonster whahaha...dan worden ze gek hoor
Zou het niet weten, maar vind haar wel leuk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef Gigageil het volgende:
FF voor de duidelijkheid.
Is Palma nou een man of een vrouw ?
Een omgebouwde ?
Een Travestiet-Homo.?
Een Travestiet Hetero ?
Ben de tel ff kwijt.....![]()
Alleen personeel aangenomen door de bewoners kunnen ze ontslaan, Palma is aangenomen door Tienquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Natasia is nu door haar opgefokt, maar ze kunnen Palma toch ook gewoon ontslaan??
ze kunnen lurken, net zoals ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.... jammer dat Meerhoerman en Berney DGK niet volgen.![]()
komt door het roken... en Palma heeft een poliepje..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef jakees het volgende:
Volgens mij is het Big Brother Hilde hoor die Palma. Zelfde Amandel Hilde achtige kraakstem...
Ben benieuwd....
Lol. Pwnedquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma: ik ga roken , ik wil jullie even niet horen.
Huub: niet te lang ? !
Amanda: mag ik een Mango?
Palma: alsjeblieft.
Amanda: dit is geen Mango, maar een Advocado ?![]()
Palma: ja, die moeten ook op.
.
En toch: zij is samen met Huub zo'n beetje de enige die nog iets van tegengas geeft aan Natasia. Dus zo suf kan ze niet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is echt een faghag...ik mag haar niet zo..ze doet altijd TE gezellig..suffe kut is het.
proef ik hier een duidelijke jalozie???quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kunnen mij nog meer vertellen, maar die Palma is gewoon een hoerenmem die met haar meiden gewoon probeert om exposure te krijgen op tv. Welke dienstmeid kan zich een Merc Cabrio van ¤ 120.000+ permiteren?![]()
Ik ben er nog niet achter maar ik vind Palma vreselijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef Gigageil het volgende:
FF voor de duidelijkheid.
Is Palma nou een man of een vrouw ?
Een omgebouwde ?
Een Travestiet-Homo.?
Een Travestiet Hetero ?
Ben de tel ff kwijt.....![]()
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef GoldenGuy het volgende:
Het is uiteraard een typo, maar ja een topictitel kan ik niet wijzigen![]()
Zo. Hoe mis kon ik het hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Bagheera het volgende:
Palma is cool. In het kader van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend''.![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Palma voegt absoluut NIETS toe aan den Gouden Kooi. NIETS.
Het haalt het niveau inderdaad (nog verder?) omlaag.
Ik vond haar in het begin ook ok.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Zo. Hoe mis kon ik het hebben.![]()
![]()
Gisteren en eergisteren weer es gekeken (nadat ik hoorde dat Nicolaaser weer in zit) en WAT een draak van een wijf is die Palma. Niet normaal. Dit is geen 'leidinggeven', dit is intimideren. Als iemand het niet met haar eens is luistert ze niet maar zet ze haar grove grafstem gewoon voluit in de volumestand, en bulldozert over elke discussie heen. Compleet met de intimidatiehouding (dicht tegen iemand aanstaan, liefst boven iemand staan, lawaai maken met pannen, etc). Ze kan NIET communiceren. Ze wil zooooo graag respect dat ze vergeet dat ze het ook moet geven, wil je het krijgen.
AF-GRIJ-SE-LIJK wijf.
Maar het belangrijkste is dat Saffa helemaal niet onder Palma valt. Palma was in staking, en Huub huurde Saffa in als freelancer, die dus niet onder haar hierarchie valt. Helaas PLM
, je bent niet de 'leidinggevende' van Saffa, ze is zelfstandige.
Stompzinnig wijf die Palma,dat ze dat niet doorheeft. Maar goed, ziek als ze is, wil ze natuurlijk 'leidinggeven' over iedereen.
dat meen je niet ???quote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Lieve het volgende:
Wat doet de maffe Palma? Jaap sodemietert het hele huishouden aan puin, madamme helpt hem door lekker saampjes op te ruimen en gaat nog ff tekeer tegen HUUB![]()
want hij is begonnen met die ...en dan een raar woord dat ik niet ken, iets met gein.
Wat een verkeerd uit de trommel gekropen maf wijf!![]()
![]()
![]()
![]()
oh mijn god dit wijf heeft leeft echt in een fantasie wereld ....... gehaat in de buitenwereld ? je bedoeld fok forum een paar gasten ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hé palma als je dit leest.......
geef natasia, brian en amanda is even een reality push up en zeg ze even stiekum hoe gehaat ze zijn in de buiten wereld, enne........... als je toch bezig bent zeg even tegen Bart dat ie een slappe meeloper is zonder ruggegraat......]
alvast bedankt![]()
Ze is niet bepaald een rocket scientist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef m-materazzi het volgende:
Lieke : Ik heb van derden moeten horen dat ik ontslagen was
Palma : Hebben 3 mensen je dat verteld ?
Ze zei dat Safaa geen sop in haar emmertje had.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef Casahvcc het volgende:
Gister zei ze ook weer zoiets achterlijks.
Iets met "nat water" !
Trouwens wat een dom figuur is dat. Die wil gewoon aandacht (iets wat ze volgens mij vroeger niet heeft gehad).
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:38 schreef Casahvcc het volgende:
Ohja dat was het, droog water. Net zo dom!
Welnee, ze heeft vannacht zitten streamen, met 10 flessen wijn en 4 pakkies sigaretten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Fargo het volgende:
Gelukkig is ze ziek...
mag palma van mij iedere dag doen tot aan 4 mei... (daarna kijk ik niet meer)...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:31 schreef Elounda het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft vannacht zitten streamen, met 10 flessen wijn en 4 pakkies sigaretten..
ja idd , hoe dom ben jequote:Op woensdag 25 april 2007 01:12 schreef KoosKooiloos het volgende:
Lieke : Ik heb van derden moeten horen dat ik ontslagen was
Palma : Hebben 3 mensen je dat verteld ?
lol
Mooiste zou zijn als dat bij de live-show gaat gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2007 17:59 schreef Redux het volgende:
Ik hoop dat ze haar bij de volgende stemronde eruit stemmen!
lag palma erbij....quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef tuinfluiter het volgende:
(Veel meer tussen Huub en Amanda)
Natasia: Palma vertelde mij dat er veel meer is gebeurd dan likken,
want Palma zegt dat er ook gevingerd is.
Opnieuw informatie die wordt doorverteld door het personeel.![]()
Ik dacht er gisteren juist weer even te zien...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
is palma dood ofso?
Hersendood maar meer nietquote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
is palma dood ofso?
Was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef easysatellite het volgende:
is palma dood ofso?
Nee hoor!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Heldenaar het volgende:
Palma die gaf Lieke toch duidelijk een tik? Moet die dan niet gewoon vertrekken nu?
Maar ook alleen maar tussen miljonairs onderling toch? In dat geval mogen ze dat gedrocht best een beuk verkopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Nee hoor!!
Het verbod op lichamelijk geweld geldt alleen voor de miljonairs, en niet voor het personeel...![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Palma van haar zijn beste kant
[afbeelding]
Als het nu nog steeds niet duidelijk is dat ze erg veel seks tekort komt ? ( het zijn nog lelijke billen ookquote:
Als ik Palma was geweest dan had ik die lekkende Lieke door de hele keuken gerost en haar uiteindelijk in de vriezer gedumpt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Heldenaar het volgende:
Palma die gaf Lieke toch duidelijk een tik? Moet die dan niet gewoon vertrekken nu?
Wat een kwaliteitsvragen worden er ook gesteldquote:Stel nou dat je opeens wereldberoemd in Nederland wordt,
Nah, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef Djep het volgende:
Ik moet zo lachen om Palma, die moesten ze opnemen onder de kandidaten!
Meer dan genoeg, als je het mij vraagt.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, als je het mij vraagt.
En die Palma is gek op een uiterst irritante manier.
Ik haat dat wijf die gozer.
VERACHTELIJKE REACTIE op een miskraam. Het absolute dieptepunt van DGK.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
De bewoners worden gewekt door Palma. Lieke krijgt de nodige sneren van Palma. Oa. hou haar goed vast Huub, voor je het weet ben je zo'n soort meisje kwijt. Lieke heeft vannacht een miskraam gehad, beter voor het kind.
Ik was nog veel verder gegaan en veel irritanter geweest om die Palma op haar zenuwen te werken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ik Palma was geweest dan had ik die lekkende Lieke door de hele keuken gerost en haar uiteindelijk in de vriezer gedumpt.Dat wijf is net een zuignap, ze zuigt zich letterlijk vast aan een persoon en geeft met dat vierkantige lijf van haar (waar niks vrouwelijks aan te vinden is) geen enkele ruimte aan een ander. Ze acteert slecht en is nodig toe aan een balsemstickje, want dat eeuwige lippen likken van haar is al reden genoeg om haar die vriezer in te pleuren. Dus Likke, Opzouten.
![]()
Ja, maar het verschil is dat Palma denkt dat het haar huis is en dat ze beter is dan iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik snap het nog niet dat mens moet daar toch schoonmaken?
Waarom is ze dan zo gek ruzie te maken met de bewoners? De bewoners zijn toch de eigenaren van die villa ? Zij werkt er toch ? Dus bij wijze van spreken als jaap zegt maak mijn kont schoon moet die stink hoer dat toch doen ?
oh God...quote:
Is ze vervangenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef maril het volgende:
Jammer dat er een nieuwe hh is, Palma vond ik leuk.
Nou, nou, dat "hoer" kan ook wel minder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Canisfire het volgende:
Maar voor wie werkt die hoer nou??
En als ik die op zo lees ze is de Yvonne van gay.nl ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |