?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Maduro en Schilder speelden prima vanavond.
Jong-Oranje.quote:
Zag je ook hoe slecht Rusland was?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Maduro en Schilder speelden prima vanavond.
Jong oranje, maar dat kijk je zeker niet meer want "HUNTELAARRRR" mag niet meer meedoen.quote:
Nee, ik had training vanavond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
[..]
Jong oranje, maar dat kijk je zeker niet meer want "HUNTELAARRRR" mag niet meer meedoen.
Waarom verwijder je reacties?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd de laatste twee dagen zo.
Waar heb je het echt over?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Is er weer zo'n newbie aangesteld als mod die ff wil laten zien dat ie de 'baas' is?![]()
Kuijt zal wel weer geen bruikbare bal schenken aan Huntelaar. Huichelaartje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Black-Death het volgende:
Ik verwacht worden een voorhoede met Babel, Huntelaar en Kuijt. Zal wel niets worden
Kan je niet meer lopen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk kaart te koop Werder - AFCA, iemand interesse?
Te hard gevallen in de kelder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik misschien.Ik had hier al gemeld dat ik mn gabber niet vertrouw met zn kaarten voor Bremen.Zegt ie vanavond dat ze voor het thuisvak zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha mafkees, geen tijd om naar de Arena te gaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik betaal de helft meer..quote:
Normale prijs?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Op vak410.nl staan nog wel is foto's van "The Making Of"quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe maken jullie altijd van die grote mooie doeken joh ? hebben jullie daar een fabriekje voor
Nja, ik wel, maar maat van me niet, en ik kan hier voorlopig nog niemand vinden... Dus waarschijnlijk 1 of misschien zelfs 2 kaarten te koop normale prijs als ik besluit niet naar Amsterdam af te reizen. Het is toch godver ook het meest domme systeem ever...quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha mafkees, geen tijd om naar de Arena te gaan?![]()
Is het nou Werder-Ajax of Ajax-Werder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, ik wel, maar maat van me niet, en ik kan hier voorlopig nog niemand vinden... Dus waarschijnlijk 1 of misschien zelfs 2 kaarten te koop normale prijs als ik besluit niet naar Amsterdam af te reizen. Het is toch godver ook het meest domme systeem ever...
PM maar als het zeker is dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Werder - Ajax. Heb zelf geen uitkaart, dus ik word verplicht naar Amsterdam af te reizen om die kaart op mijn naam te zetten. Belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |