Huur het onder van de vader van een vriendin van me, dus dat gaat niet werkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Suijk het volgende:
En harder werken.
Bovendien kun je makkelijk een maandje achterlopen met je huur, dan heb je dus 450 euro uit te geven.
Jij durftquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
montana is z'n frustratie aan het botvieren in de sportschool.
Als ik voor mezelf spreek lig ik er niet wakker van. Ik hou wel van wat actie en vind toch dat we al te lang onder de plak van Ajax zitten. Laten we maar back 2 basic gaan. Met eigen middelen af en toe iets doen. Stewards het vak afmeppen en een beetje pyro af en toe.
akkaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Badmoos het volgende:
Heeft iemand beelden van die geweldige akka v an ogararu van afgelopen zondag? Was helaas niet te zien in de samenvatting op talpa..
quote:Leonardo zakt voor naturalisatietoets, moet half jaar wachten
Sportweek meldt dat Leonardo is gezakt voor de naturalisatietoets. Hij zal daardoor minimaal nog een half jaar moeten wachten op een Nederlands paspoort. Met de nederlandse nationaliteit zou hij ook voor Oranje uit kunnen komen. Leonardo zegt de keuze tussen Brazilie en Nederland overigens nog niet gemaakt te hebben.
En zo is het!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als hij op het veld maar presteert!
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker te lui om te leren.
Volgens mij is dat altijd de laatste twee dagen zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef Sandersson het volgende:
Komen de kaartjes van ajax - bremen niet in de vrije verkoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |