Van mij hoeft hij niet weg. Afgelopen zondag vond ik hem ook redelijk invallen. Ik vind het een prima speler voor de breedte, maar helaas ziet hij zelf die rol niet zo zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:45 schreef Messenga het volgende:
Exclusief: Lindenbergh wil nog steeds weg 6 februari 2007
Idd, we hadden gelijk wat meer houvast achterin.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:10 schreef twi het volgende:
Ben maar wat blij dat hij de dramatische Emanuelson kon vervangen.
Gezellig, samen met Mauro Rosales de rest van het seizoen in het tweede.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:07 schreef Riro het volgende:
Lindenbergh lekker in het tweede laten ballen. In het eerste hoeft ie van mij niet meer te spelen.
Precies, is alleen wel zonde van Perezquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
Het middenveld moet gewoon bestaan uit Davids en Gabri met daarvoor Sneijder.
Sneijder heeft aangegeven dat hij dat fijn vind voetballen, je moet van sneijder ook de belangrijkste speler van het team maken, die acties mag maken/schieten/steekballen. Zo'n type speler is hij namelijk en als je daarachter 2 puinruimers hebt staan is dat geweldig voetballen.
Je kan niet alles hebben, je hebt gewoon een brede selectie nodig. Perez op de bank, dat is de ideale invaller op links/rechtsbuiten en op de plek van Sneijder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, is alleen wel zonde van Perez
Maar dan heb je wellicht weer problemen met dat je te weinig snelheid hebt voorin. En een openstaande flank natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef twi het volgende:
Waarom zonde van Perez? Dat kan toch prima samen? Toen Perez er in de 2e helft in kwam ging het ineens ook weer geweldig lopen voorin. Er is altijd ruimte te maken voor Perez. Rechtervleugel, linkervleuge. Ik dacht dat Sneijder en Perez samen elkaar in de weg zouden lopen, maar tegen Feyenoord ging dat prima.
Beter zo dan dat Vurnon Anita weer van stal moet worden gehaald. Niks ten nadele van die jongen, maar gewoon om het een en ander even in perspectief te plaatsen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef koningdavid het volgende:
We hebben in ieder geval een luxe-probleem, dat is duidelijk.![]()
Met een huur van 450 euro per maand zit dat er niet in, Jasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
Neem je nu wel een seizoenskaart Roeney?
Sparen jood Sparen is de oplossingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met een huur van 450 euro per maand zit dat er niet in, Jas; kom nu al tekort qua begroting
. De trainingen komen wel dichterbij in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |