Mijn mail-adres werd niet geaccepteerd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga jij dan posten onder Hawaii-Tim?
Volgens mij waren er twee, maar weet niet allebei de namen. Ook even Bottom kijkendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Berkery het volgende:
Holly geloof ik.
Klopt!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Berkery het volgende:
Holly geloof ik.
quote:
Dan dient het punt al uitgedeeld te wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zoek eigenlijk zijn allerbekendste. Zowel Hawaii_Tim als PhysicsRules hebben er één goed.
Maar ik vroeg er tweequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
Dan dient het punt al uitgedeeld te worden
De volledige naam graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:56 schreef ScottTracy het volgende:
Pardon Lul ken ik nog. Dat is ook mega smerig
Tssssquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Normaal krijgt degene die nummer 2 post het punt, tenzij er bij de vraag gemeld wordt dat het in een post moet
Is altijd gedoe. Het is ook wel gebeurd dat als alles in één post moet er eentje antwoorden van anderen gaat verzamelen en met de eer opstrijkt. Gewoon naar beste eer en geweten de punten uitdelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
TssssWist ik veel.
Dus PhysicsRules krijgt het puntHelp me even ajb.
Een zeer bekende Nederlandse computerwetenschapper! Hij heeft onder andere een algoritme bedacht dat het kortste pad tussen twee punten vindt in een graaf waarvan de kanten een niet negatief gewicht hebben.quote:Openstaande vraag:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:28 schreef PMI84 het volgende:
Wie is Edsger Dijkstra en wat heeft hij bedacht?
Zie boven jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat wat trouwens die zeer bekende die je hoopte te horen?
In bijna 600 delen zijn er best al wat vragen geweest denk ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vraag si al een geweest, maar inderdaad Mosiac
Inderdaad Mosaic,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mosaic
Behalve dat: dat ze eerder zijn betekent nog niet dat ze een basis zijn voor IE of FFquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Inderdaad Mosaic,
Er is blijkbaar nog een eerder PC Browser volgens wiki, maar ik betwijfel of iemand die zou kennen.
Yurithemaster +1quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
3 biggetjes?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
K3 - NSFW?
Die is er.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Waar blijft Yurithemaster? Is er niet een tienminutenregel
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Barbara de Loor?
Ga jij de OP eens lezen geen 2 posts achterelkaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Friesinger?
Ik was eve onder de indruk dat WickedAngel de vragensteller wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Ga jij de OP eens lezen geen 2 posts achterelkaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Friesinger?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was eve onder de indruk dat WickedAngel de vragensteller was
Ik was de akq een beetje vergeten en ik was in het slowchat topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Waar blijft Yurithemaster? Is er niet een tienminutenregel
Geen probleemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik was de akq een beetje vergeten en ik was in het slowchat topic![]()
Ferarari made out of cakequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Een cake ferrari?
Ja ik zie hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Er mist een woordje, Nem?
Ok, Yuri.
Jeejquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik zie het
Maar
Yurithemaster +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |