Dus jij vindt dierenmishandeling niet belangrijk? Dan begrijp je toch ook wel dat ik er niet wakker van zal liggen als jij mishandeld wordt. Deze vragen zijn puur algemeen en gaan niet alleen over deze zaak.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:20 schreef nonzz het volgende:
Gelukkig weet de PVV ook kamervragen te stellen over echt belangrijke onderwerpen:
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=678&Itemid=1
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef Fetai het volgende:
Deze vragen zijn puur algemeen...
Algemeen?quote:Kent U het bericht (*) dat een 31 jarige verwarde man een 4 maanden oude pup in elkaar heeft getrapt waar deze inwendige bloedingen en zes gebroken ribben aan over heeft gehouden?
Algemeen?quote:Is het juist dat de dader na het opmaken van een proces-verbaal weer op straat is gezet?
Algemeen?quote:Zo ja, is het U bekend of het hier om een recidivist gaat?
Algemeen?quote:Is het U bekend of de dader vervolgd gaat worden? Zo ja, ter zake van welke strafbaarstelling(en)?
Rot fruit natuurlijk hè.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:35 schreef Lithion het volgende:
...Nou ja, met dat haar is het natuurlijk makkelijk richten..
Tuurlijk ben ik sarcastisch. De PVV grijpt gewoon een incident aan om op onderbuikgevoelens in te spelen. Dit heeft niets te maken met serieus politiek bedrijven. Dat dierenmishandeling verkeerd staat daar helemaal los van. Het gaat mij in dit geval over de manier waarop. Waarom moeten ze hierover beginnen na zo'n incident? Gaan ze straks ook kamervragen stellen als er een muis in een muizenval is gelopen? Of als er een mug is doodgeslagen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dus jij vindt dierenmishandeling niet belangrijk? Dan begrijp je toch ook wel dat ik er niet wakker van zal liggen als jij mishandeld wordt. Deze vragen zijn puur algemeen en gaan niet alleen over deze zaak.
Uitgaande van het feit dat je sarcastisch bent in je bericht. Als dit niet het geval is, mijn excuses.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:35 schreef Lithion het volgende:
[..]![]()
![]()
.
[..]
Algemeen?
[..]
Algemeen?
[..]
Algemeen?
[..]
Algemeen?
Het is incidentenpolitiek van het gevaarlijkste soort. Wat een paljas. Nou ja, met dat haar is het natuurlijk makkelijk richten..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:45 schreef Fetai het volgende:![]()
![]()
Een beetje nadenken mag ook wel soms he, hiermee bedoelde ik dat er een statement gemaakt wordt. Beunhaas![]()
Ach dierenmishandeling is overrated.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dus jij vindt dierenmishandeling niet belangrijk? Dan begrijp je toch ook wel dat ik er niet wakker van zal liggen als jij mishandeld wordt. Deze vragen zijn puur algemeen en gaan niet alleen over deze zaak.
Uitgaande van het feit dat je sarcastisch bent in je bericht. Als dit niet het geval is, mijn excuses.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |