quote:Jan Smit wordt presentator bij de TROS: All You Need Is Jan
Jan Smit heeft een contract voor twee jaar gesloten met de TROS. Hij gaat vier programma's maken: een derde reallifesoap, een reisprogramma, een serie pleinfeesten en een amusementsprogramma voor de zaterdagavond.
Lees verder >>
Smit is verheugd over de samenwerking. Ik ben blij dat ze het vertrouwen in me hebben en ik heb er zin in. De zanger moet hiervoor wel het aantal optredens in het land verminderen. Liedjes maken en optreden blijven toch mijn grootste passie. Maar nu moet ik mensen zien te boeien zonder dat ik zing. Ik heb er vertrouwen in dat dat me lukt.
In het reisprogramma, dat per september te zien is, is Smit gastheer in Spanje. Hij laat er vanuit een vakantiepark de omgeving zien aan muzikale vrienden en Nederlandse jongeren. Een beetje à la Villa Felderhof. De zaterdagavondshow staat nog in de steigers, maar het is de bedoeling dat hij dromen van mensen probeert te verwezenlijken. Werktitel: All You Need Is Jan. Smit zegt het meeste zin te hebben in Spanje. Ik ben natuurlijk jong, dus ik ga er lekker de hort op. 's Avonds heb ik vrij. (ANP/Medialog)
Lekker vlinders vangenquote:Ik ben natuurlijk jong, dus ik ga er lekker de hort op. 's Avonds heb ik vrij.
Daar kan je wel vanuit gaan ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ik durf wel te gokken dat het dikke kijkcijferhits worden!
Toch zou ik de eerste aflevering opnemenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, ik zit er niet op te wachten![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Toch zou ik de eerste aflevering opnemen![]()
ik denk dat ik er niet naar kijken !!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ik durf wel te gokken dat het dikke kijkcijferhits worden!
Dat hoef ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verplicht jij mij om naar Jan Smit te kijken![]()
Ik kijk niet manquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet
Jij kijkt toch wel naar Jan![]()
Alsof er nog niet genoeg Jan Smit-overkill was.quote:een derde reallifesoap, een reisprogramma, een serie pleinfeesten en een amusementsprogramma voor de zaterdagavond.
Jan Smit kan er nooit genoeg zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg Jan Smit-overkill was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |