Ik begreep dat NOhhhhhhhhhhHhh!quote:
Edit.quote:HahaMaar je geeft wel wel
![]()
quote:
quote:
Kudtquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hiermee wordt een bepaald imago weer eens bevestigd.![]()
Het waren overigens lieve honden, alleen de eerste keer dat je binnenkomt zijn ze zo enthousiast dat ze met je willen spelen. Zit je op de bank, krijg je binnen een fractie van een seconde een lik in je nek.
![]()
Echt onnavolgbaar snel die dieren.
Verder hoge kroelfactor voor kinderen.![]()
Alleen bij een bal op straat gingen alle remmen los bij de ene.![]()
En zij was niet uit op hondenbezit, gewoon wegens omstandigheden/schenking/dierenopvang.![]()
Adonisquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik begreep dat NOhhhhhhhhhhHhh!![]()
dus niet goed.
![]()
Het is gewoon een ontkenning na de comming out.![]()
Van schaamte.. omdat ik een adonis ben.![]()
![]()
[..]
quote:Edit.![]()
Jij laat een verklote(of is het kut) post gewoon staan.![]()
![]()
[..]
quote:Haha!! ben je mal! Zoiets ga ik niet editten!
Gewoon een nieuwe proberen!![]()
Hahaaaaaa die honden zijn idd lief!quote:![]()
[..]
![]()
Hiermee wordt een bepaald imago weer eens bevestigd.![]()
Het waren overigens lieve honden, alleen de eerste keer dat je binnenkomt zijn ze zo enthousiast dat ze met je willen spelen. Zit je op de bank, krijg je binnen een fractie van een seconde een lik in je nek.
![]()
Echt onnavolgbaar snel die dieren.
Verder hoge kroelfactor voor kinderen.![]()
Alleen bij een bal op straat gingen alle remmen los bij de ene.![]()
En zij was niet uit op hondenbezit, gewoon wegens omstandigheden/schenking/dierenopvang.![]()
quote:
De ene was een kruising tussen een Stafford en een Pitbull. En erg intelligent.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef -XX- het volgende:
Hahaaaaaa die honden zijn idd lief!![]()
Staffords![]()
![]()
Nee, dit is een staffordquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar de fysologische eigenschappen van de dieren zijn inderdaad goed te misbruiken door verkeerde lieden.
De honden zijn van zichzelf totaal niet aggresief. Dat wordt er letterlijk ingeramd en getraind.![]()
[..]
De ene was een kruising tussen een Stafford en een Pitbull. En erg intelligent.
Lieve dropogen. Urenlang kon ze je aankijken.. ze keek van: vind je mij nog wel lief?
![]()
Over Staffords gesproken.. is dat die dikke?![]()
Near hit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef -XX- het volgende:
AdonisEhhh
Nog nooit van dat woord gehoord!
*Googled:
[afbeelding]!!! Noh![]()
Belgische taal.quote:Adonis was volgens de Grieksche sagenleer een buitengewoon schoon jongeling, die door Aphrodite werd bemind. Vandaar dat wij spottend een mooien jongen of een jonkman wel eens een Adonis noemen; ook wordt het gezegd van ‘een pronker, die zich op zijn schoonheid laat voorstaan en overdreven werk maakt van kleeding en opschik’; Ndl. Wdb. I, 819. C. Wildsch. II, 73: Met zoo een gek is niets te beginnen; al waart gij de Godin der liefde zelve geweest, van hem is nooit een Adonis te maken. Ook in het Fr., Hd. en Eng. Van hier het wkw. zich adoniseeren, zich opschikken, mooi maken.
Die van de Wheelie Posse ja. Je praat er omheen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:20 schreef -XX- het volgende:
Nee, dit is een stafford![]()
[afbeelding]
Sterke hond!!
Niet dik!
![]()
Owww ja zechhhh, waarom zecht ge da niet gelijk zooo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Near hit.![]()
[..]
Belgische taal.![]()
[..]
Die van de Wheelie Posse ja. je praat er omheen.![]()
Rond 14.00 is trouwens bijna afgelopenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Near hit.![]()
[..]
Belgische taal.![]()
[..]
Die van de Wheelie Posse ja. Je praat er omheen.![]()
Vanwege die ontstoken plasbuisquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owww ja zechhhh, waarom zecht ge da niet gelijk zooo!![]()
![]()
Haha! Neeee dat was bigggg vin! !
Staffie was die op die gevlekte bike!![]()
nicknames uiteraard![]()
Arghh...! Me aim is helemaal verkreuktIk schiet alles mis!
Zelfs met UT !!!![]()
![]()
![]()
Die bui die hier over trok is nu vast daarquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rond 14.00 is trouwens bijna afgelopen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vanwege die ontstoken plasbuis
Dat leek mij wel vrij duidelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef -XX- het volgende:
Owww ja zechhhh, waarom zecht ge da niet gelijk zooo!![]()
![]()
Aha, dat klopt dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef -XX- het volgende:
Haha! Neeee dat was bigggg vin! !
Die was mij niet opgevallen.quote:Staffie was die op die gevlekte bike!![]()
No shit!quote:nicknames uiteraard![]()
Ja, rotzakken, dit kost mij m'n dag. Maar ik zit nu te happen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:28 schreef koffiekoekje het volgende:
Rond 14.00 is trouwens bijna afgelopen
Met dank aan Stafford.quote:
Hier een strakke zon vanaf dat ik wakker was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef -XX- het volgende:
Die bui die hier over trok is nu vast daar![]()
![]()
5 cm is nog geen probleem als je een beetje een normale maat pot hebt .... of doe jij aan kampioenschappen vierkante-millimeter-zeiken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Wel
Waar denk je wel niet aan waarmee ik schiet
![]()
Ik weet niet! Ik schiet gewoon 5 cm er naast ofzotelkens.
Komt vast door de pindakaas ofzo..![]()
Omg, Hahaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat leek mij wel vrij duidelijk.![]()
[..]
Aha, dat klopt dan.![]()
[..]
Die was mij niet opgevallen.Piccie?
![]()
[..]
No shit!![]()
Ik kon ze al niet vinden in het telefoonboek.nl![]()
[..]
Ja, rotzakken, dit kost mij m'n dag. Maar ik zit nu te happen.
Mag ik smakken tijdens het fokken?![]()
Na de lunch snel douchen en wegwezen. 15.00 nieuwe schema for take off.
[..]
Met dank aan Stafford.![]()
[..]
Hier een strakke zon vanaf dat ik wakker was.![]()
UT is toch een Urine Trechtertjequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Wel
Waar denk je wel niet aan waarmee ik schiet
![]()
Ik weet niet! Ik schiet gewoon 5 cm er naast ofzotelkens.
Komt vast door de pindakaas ofzo..![]()
I do not talk about disgusting stuff like that!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
5 cm is nog geen probleem als je een beetje een normale maat pot hebt .... of doe jij aan kampioenschappen vierkante-millimeter-zeiken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
UT is toch een Urine Trechtertje
quote:
Je komt op internet slim overquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En wel even nadenken, een bui kan met de huidige wind nooit van Winkel naar Hoogvliet komen.![]()
![]()
[afbeelding]
De wind gaat van west naar noord oost.![]()
Overigens is dit de route van mijn huis naar de stuntplek. Niet ver he.![]()
[afbeelding]
Later. [afbeelding]
Ondergoedenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.shewee.com/ [afbeelding]
Stand up, take control!
OMGquote:
No shit! had je het over Unreal, dat had ik nou nooooooit gedachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
OMG![]()
Een plastuit!!!
![]()
![]()
Gatver!
Ik had het over Unreal tournament.
En dit is voor jullie gewoon een fetish om over vrouwenkwalen te praten mennn!Ik probeer dit onderwerp allang al te annuleren
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
No shit! had je het over Unreal, dat had ik nou nooooooit gedacht![]()
We hebben hier geen vrouwenkwalen fetisch, we leggen enkel connecties tussen verschillende zaken [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
[[url=http://www.geocities.com/dirkjancomics/dirkjan.jpg]afbeelding][/url]
We zien je kwaliteitsposts graag weer tegemoet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Dat h**rige KPN heeft eindelijk onze internetstoring opgelost ..
Ben benieuwdquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We zien je kwaliteitsposts graag weer tegemoet.![]()
Eerst even bijkomen.Heb het koud.
![]()
49 kilometer is niet veel, maar met een rotte avondspits van 13 kilometer, en ouders die niet thuis waren
voor een gegarandeerdlekker warm bakkie ongeveer in het midden van de trip..
![]()
Zo een verslagje op -XX-'s verzoek. Als ik zin heb en niet in de koffie verdrink..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Worldbeater op 07-02-2007 17:59:20 ]![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Dat h**rige KPN heeft eindelijk onze internetstoring opgelost ..Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Ja dat dacht ik net ook... --->quote:quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:52 schreef -XX- het volgende:
Je komt op internet slim over![]()
Het is dat ik geen praatje met je gemaakt heb. Maar dat kan irl alleen maar minder zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
Niet op klikken!!!!!![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.![]()
AHHHHHHHHHHH Nog schattiger!!!!!!111!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik net ook... --->
[..]
[afbeelding]![]()
De volgende reactie is aangepast aan het niveau van de KPN service:quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Dat h**rige KPN heeft eindelijk onze internetstoring opgelost ..
Waarom heb je het ons niet gemeld, dat je geen internet meer had!![]()
[/kpn]![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:51 schreef Worldbeater het volgende:
Niet op klikken!!!!!![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft haar op zijn schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De schoenen cq. laarzen zitten onderaan schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allo
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De schoenen cq. laarzen zitten onderaan schat
OMFG OMFG OMFG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIJ ZEI SCHAT
Tegen mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!11!
!1!
![]()
![]()
quote:![]()
wat u daar zo mooi zegt ....
Pax & Pry Free download![]()
Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Uwe
Jahahaaaaaaa![]()
![]()
Zonder BazzieK geen fok mc hoor
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedenavond!
Voor het eerst dat ik hier post, maar als bijna-motorrijder mag dat vast wel.
Het was weer lekker afniften op de lesmotor vandaag, aan het begin van de les scheen de zon nog maar aan het eind was het mistig en 0 graden volgens het dashboard van m'n instructeur.
Kwam onderweg nog wel een aantal andere motorrijders tegen overigens, waaronder een allroad die vriendelijk zwaaide en een ouwe Kawa ZX?R die alleen oog had voor zijn eigen rijbaan.
Gaat er hier nog iemand naar de motorbeurs in Utrecht?"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."![]()
Welkomquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:13 schreef MaartenGrendel het volgende:
Goedenavond!
Voor het eerst dat ik hier post, maar als bijna-motorrijder mag dat vast wel.
Het was weer lekker afniften op de lesmotor vandaag, aan het begin van de les scheen de zon nog maar aan het eind was het mistig en 0 graden volgens het dashboard van m'n instructeur.
Kwam onderweg nog wel een aantal andere motorrijders tegen overigens, waaronder een allroad die vriendelijk zwaaide en een ouwe Kawa ZX?R die alleen oog had voor zijn eigen rijbaan.
Gaat er hier nog iemand naar de motorbeurs in Utrecht?Ik ga misschien naar DE motorbeurs. dan wel niet met lichte dwang van Rib-i
![]()
Pax & Pry Free download
Forum Opties Forumhop: Hop naar: