ik heb er zelfs kaarsjes voor aangestoken in de kerk en een hoopgebed opgezegdquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat letterlijk niemand er om zou rouwen als zo iemand ter plekke dood neer zou vallen. Zelfs voor d'r kinderen zou t niet erg zijn![]()
ze heeft geen kinderen die zijn van een ander.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
Moet ze wel begraven worden in een open kist.Zien haar kinderen d'r ook een keertje.
Ik blijf het zeggen: ze lijkt echt vet veel op Rick James.quote:
Het is al een dik vet monster. Ze beweerd dat ze maat 36/38 heeft ..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef fredfik het volgende:
het word weer een dik vet monster
En dat op bevrijdingsdag.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:40 schreef DiDijo het volgende:
die heeft echt wel maat 40/45.....ze mag van mij naar huis....
Da's de vuist van Godquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef sushiwausi het volgende:
zodeju, die foto is op het juiste moment afgedrukt hihi !!!
lijkt wel of er een onzichtbare vuist in die wang staat....
Omdat ze dat geld na een jaar terug krijgt en het dus gratis was?quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:18 schreef sushiwausi het volgende:
kan iemand me aub nog 1 keer uitleggen dan:
-wrom iemand 10.000 euro betaalt voor
--------rijbewijs
--------new boobs
--------afvallen.
in een jaar tijd ?!
da kan ik voor de helft minder !!
inschrijven bij A. wessels
jutmemut
te sodejuutje
Het feit dat die kinderen braaf "U" tegen haar zeggen vind ik niet zo bewonderenswaardig, ik zal gelijk toegeven dat het idd schatten van kinderen zijn, maar je ziet ze telkens schreeuwen om aandacht en dat vind ik wel verwerpelijk, zeker de paar keer dat ze hun moeder zien zou Natasia even de moeite kunnen nemen echt aandacht aan haar kinderen te schenken, dit is alle quality time die ze heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee, mensen zeggen altijd over Natasia: Flut moeder , of iets die richting. Die 'klote moeder' heeft wel 2 kinderen keurig opgevoed! En iedereen ziet toch ook dat ze WEL van haar kinderen houd? Of is dat allemaal acteer werk volgens jullie?
PS: Ik weet dat de meeste het niet met me eens zijn , maar er moet toch iemand opkomen voor haar?!
Ik trek ook een aantal goede eigenschappen niet in twijfel, maar die liggen niet op het vlak van moederschap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:04 schreef RSie het volgende:
haar moederschap is zeer zeker te betwijfelen.
maar om DutchTVCentral.nl enigzins bij te staan,... Ondanks dat ze al dan niet een slechte moeder zou zijn heeft ze wel degelijk haar goede eigenschappen.
p.s. over 5 maanden zit ze er nog,. als het programma niet gecancelled is. aldus bronnen rondom DGK
Het moment dat ze terugkwam uit de studio na het opnemen van dat nummer met Cheyenne, toen vertelde ze dat ze onder het zingen opeens volschoot omdat ze opeens dacht dat ze Cheyenne achter moest laten. Toen ze dit ook vertelde was ze ook heel emotioneel. Dat is eigenlijk de enige keer dat ik haar even als een echte moeder zag. Triest eigenlijk dat ik het maar één keer heb gezien mi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik trek ook een aantal goede eigenschappen niet in twijfel, maar die liggen niet op het vlak van moederschap.
Dat gebruikte ze aan de ene kant als excuus, aan de andere kant loopt ze net zo hard te liegen dat ze daar niet voor het geld zit.... en weg zal gaan als haar jaar om is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef basicsaint het volgende:
Feit: objectiviteit is bij de Huubclan ver te zoeken
Feit: er zijn een heleboel moeders die hun kinderen in de steek (moeten) laten om centjes te vedienen. Daar is niks mis mee. Natasia heeft nu de kans om een heleboel centjes voor haar kindertjes te verdienen. Centjes die ze anders nooit bij elkaar had kunnen sparen. Er zijn miljoenen moeders die graag een zelfde keus hadden willen hebben.
De rest is alleen maar vuilspuiterij.
Idd erg triest, ze had namelijk wel begrip voor deze vrijwel onbegrijpelijke keuze kunnen krijgen als wat meer en duidelijker was overgekomen dat dit haar once in a lifetime opportunity was om in 1 keer zoveel geld binnen te slepen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Het moment dat ze terugkwam uit de studio na het opnemen van dat nummer met Cheyenne, toen vertelde ze dat ze onder het zingen opeens volschoot omdat ze opeens dacht dat ze Cheyenne achter moest laten. Toen ze dit ook vertelde was ze ook heel emotioneel. Dat is eigenlijk de enige keer dat ik haar even als een echte moeder zag. Triest eigenlijk dat ik het maar één keer heb gezien mi.
Dat idee begin ik nou ook steeds meer te krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik overigens wel op het punt dat ze die hele fucking kutvilla van mij mag winnen omdat de rest van de bewoners het ook niet verdienen... als zij wint hebben haar kinderen er nog een voordeeltje aan... tot mama de centjes en de villa verbrast heeft.
je moet niet te veel conspiracie filmpies kijken jijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar komt het vermoeden nou vandaan dat dit gestoorde monster DGK gaat winnen, wat er ook gebeurd
Ik zie het nog echt gebeuren ook, misschien heeft het iets te maken met haar criminele ex-vriendjes of is het voor haar eigen veiligheid te gevaarlijk om haar naar huis te sturen
Die kickboksleraar (Hans?) die Huub opzettelijk een gekneusde rib trapte had toch ook iets te maken met bedreigingen in de Endstra-zaak?
Arme kids, dit is geen moeder...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:08 schreef navigator het volgende:
Duidelijk gevalletje onderbelichting. Met een kilootje magnesiumpoeder is ze misschien te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |