quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef Miss_S het volgende:
dagelijks sporten is heel ongezond en slecht
dat zal er dan wel op staan. Ik kan hem op 'slow' of 'fast' zetten en de optie 'slow' is geloof ik zwaarder, maar ik stepte wel al vanaf het begin op 'slow', want ik vond 'fast' te licht (ik vind het prettig om kracht te zetten met mijn benen).quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik step al 5 weken elke dag en heb het idee dat het niet helpt.Het zal wel door mijn eetgedrag komen zeker.
Weet iemand misschien of je op zo'n stepapparaat van de Blokker ook de stand kan verzetten? Zodat je zwaarder moet steppen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef heaven7 het volgende:
Is het nou wel of niet beter om te steppen op zo'n apparaatje die ook zijwaards gaat? En waarom wel of niet?
het schijnt dat je hiermee je dijen verstevigt en ook je buikspieren traint. Ik vind het een beetje een sterk verhaal, want ik voel m'n buikspieren helemaal niet tijdens het steppen en de zijwaartse beweging is m.i. onvoldoende om echt effect te kunnen sorteren. Heb zelf alleen een zijwaartse stepper en geen ervaring met een gewone.quote:
Hey bedoel je die wave dingen? Dan maak je zo'n ski of schaats beweging. Ze staan bij ons bij de sportschool. Zijn heel erg zwaar, maar ze zijn goed voor de bovenbenen en billen. Vooral je billen. Ik krijg al pijn in mijn billen als ik mijn eerste 'slide' maak. Als ze in de thuis versie komen, dan ga ik ze echt wel halen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef heaven7 het volgende:
Is het nou wel of niet beter om te steppen op zo'n apparaatje die ook zijwaards gaat? En waarom wel of niet?
ja zo'n stepapparaat voor thuis vind ik echt niks, maar steppen ind e sportschool tijdens een les Bodystep ofzo vind ik echt leuk en een uur zo'n les volgen is toch wat effectiever dan thuis een half uurtje op zo'n ding staan, je gebruikt veel meer spieren, is afwisseler, dus minder saai en idd ook nog een stuk gezelligerquote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Keroppi het volgende:
Ik dacht aan deze step:
[afbeelding]
Leuker (want meer variatie), efficienter (een les duurt langer en je gebruikt ook andere spieren) en gezelliger (want met meer mensen)
Ik vind het echt jammer dat ze bij ons niet zo'n buikspierklasje hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Keroppi het volgende:
Ik ga vanavond weer naar Step&Buikmooi ook omdat zelfstandig buikspieroefeningen doen, daar heb ik nooit zin in. Maar in zo'n lesje, ja dan moet je wel.
Bij die van mij staat er een kruisje en een minnetje op een knop maar ik heb het idee dat die knop niks helpt. Ik heb die knop net pas ontdekt en hij staat nu helemaal naar het kruisje gedraait, hij is gedraait nadat ik gestept had maar ik heb hem al wel getest en het lijkt helemaal geen verschil. Volgens mij heb ik geen goede stepper.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat zal er dan wel op staan. Ik kan hem op 'slow' of 'fast' zetten en de optie 'slow' is geloof ik zwaarder, maar ik stepte wel al vanaf het begin op 'slow', want ik vond 'fast' te licht (ik vind het prettig om kracht te zetten met mijn benen).
Ja die bedoel ik, die zijn er wel hoor.. van die ministeppers zoals dat dan heet met zijwaardse bewegingen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef Hopey het volgende:
[..]
Hey bedoel je die wave dingen? Dan maak je zo'n ski of schaats beweging. Ze staan bij ons bij de sportschool. Zijn heel erg zwaar, maar ze zijn goed voor de bovenbenen en billen. Vooral je billen. Ik krijg al pijn in mijn billen als ik mijn eerste 'slide' maak. Als ze in de thuis versie komen, dan ga ik ze echt wel halen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |