Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik snap je, Wat ik gedaan had als bewoners, was in het begin ( nu is het te laat en komt niemand mer ) de buren en de burgermeester een keer uitnodigen voor een borrel ofzo.. Maar de wannabe miljonairs zijn zo met zichzelf bezig. Ik heb ze nog nooit één plan horen of zien maken dat niet over hunzelf gaat en wat toont van sociaal gevoel, groepsgevoel of ander wenselijk gedrag,
Gemiste kans.
Ze verlult zich om de 5 minutenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef Kaya.nl het volgende:
hoe kan ze dat nou zien ze keek toch nooit
Amoebe-uitspraak zeker?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
"Hoeveel weegde je?"
Haha, en dan hij zeker de enige die de verkooprechten heeft, die gast ziet de flappen al binnenrollen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:19 schreef Xenia het volgende:
Van tien uit het telefoongesprek van Amanda met haar vriend:
"Het is duidelijk dat de twee tortelduifjes elkaar missen. “Ik kan je zien, maar ik kan je niet aanraken. Weet je wat, als jij nou keihard je best doet en je wordt zo populair dat ze een opblaaspop maken van Amanda, dan ben ik blij” Een aparte wens, maar Amanda kan er wel om lachen."
Lekker niveautje![]()
Lijkt me wel duidelijk dat die vriend Amanda maar voor 1 reden heeft. En dat is niet omdat ze zo lief lacht![]()
Je denkt toch niet dat iemand die pop koopt??????????????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Haha, en dan hij zeker de enige die de verkooprechten heeft, die gast ziet de flappen al binnenrollen.
Zouden ze dan ook die kapster van Nasty stopzetten, lijkt me dat die extensions van haar behoorlijk wat geld kosten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...ik begrijp al die bezuinigingen niet, ze hebben het concept toch aan ABC verkocht? Als ze nu ook de rijlessen van Sylvia stopgezet hebben dan zijn ze toch echt aan het doorslaan, want zoveel geld kost dat nou ook weer niet.
Als ze Natasia uit het programma halen bezuinigen ze genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook die kapster van Nasty stopzetten, lijkt me dat die extensions van haar behoorlijk wat geld kosten.
Op zich denk ik wel dat die vriend doorheeft waar ze geschikt voor isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Je denkt toch niet dat iemand die pop koopt??????????????![]()
![]()
![]()
In Eemnes heb je weinig last van de buren, zeer landelijk gelegen, erg mooi, wel een beetje de dicht bij die grevo's van spakenburg en co in de buurt.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij zijn er weinig buren, erachter ligt een golfbaan en er naast staat geloof ik een schuur, googlemaps, kijken.
effe allemaal reageren misschien helpt het !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bizar, het zou wat zijn. Hoop dat het waar is.
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19590&roddels=51010
Genoeg Tokkie volk dat er wel voor gaat. Ze zal haar mond niet gebruiken om te praten dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand die pop koopt??????????????![]()
![]()
![]()
Voor 1 kappers beurt met extentions heb je al 4 rijlessen. Tel al die cosmetica bij elkaar op, dan zit je al vrij snel aan een bedrag waar 10 mensen hun rijbewijs mee kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Lunaflame het volgende:
Zouden ze dan ook die kapster van Nasty stopzetten, lijkt me dat die extensions van haar behoorlijk wat geld kosten.
En moet Nasi dan ook stoppen met de rijlessenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...ik begrijp al die bezuinigingen niet, ze hebben het concept toch aan ABC verkocht? Als ze nu ook de rijlessen van Sylvia stopgezet hebben dan zijn ze toch echt aan het doorslaan, want zoveel geld kost dat nou ook weer niet.
Ik zie er geen nieuwe reacties bij komen na die van ene bart en Brom (anti huub)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
effe allemaal reageren misschien helpt het !!!!!!!!!
ja ja ik weet het heb ik al een keer gevraagd maar ik vraag het gewoon nog een keer![]()
Toch niet DE Gabyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
1 van hun buren is Tim coronel. die gaat daar wonen samen met zijn vriendin Gaby Uljee. (voor de nOObs in de autowereld) beide zijn bekend in de racerij.
Hear Hear.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:34 schreef tipsch het volgende:
Einde DGK, ik geloof erin. Dank u Satanael herr SS-er. Dank voor de smerigste voeding "fysiek geweld".![]()
ziet er niet naar uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Kaya.nl het volgende:
komen er vanavond nog nieuw volk in de kooi?
dat zou ik leuk vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Als Carlos niet meer mag komen worden ze nog gekker in het huis. Zijn sportlessen en aanwezigheid hebben ze echt wel nodig!
Carlos zou toch vanaf nu 1 dag in de week komen? Dan zal dat wel vrijdag zijn, normaal kwam ie altijd op dinsdag en vrijdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Als Carlos niet meer mag komen worden ze nog gekker in het huis. Zijn sportlessen en aanwezigheid hebben ze echt wel nodig!
Nog 23 minuten!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef BONG4002 het volgende:
Erg vreemd bericht dat ze maar 2 streams draaien voortaan (nouja alleen alle 4 streams tussen 16:00-02:00uur) maar het slaat zo nergens op enzo
De redactie van DGK is druk aan het selecteren in het Pieter Baan Centrum.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Kaya.nl het volgende:
komt er vanavond nog nieuw volk in de kooi?
Het begon met een populariteitspoll die naar iemands hoofd is gestegen.........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:34 schreef tipsch het volgende:
Einde DGK, ik geloof erin. Dank u Satanael herr SS-er. Dank voor de smerigste voeding "fysiek geweld".![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nog 23 minuten!!![]()
( En hebben we weer 4 streams met waardeloze beelden..)
Dat van die streams is gewoon omdat ze er veel minder zin in hebben en misschien (maar die kans is klein) ook omdat wij de redactie afvielen zegmaar, daarom komen ze ws. ook niet meer reageren of gaan ze eromheen draaien, denk dat het gewoon een verkapte straf is voor de streamers (en dat zijn meest FOK!kers)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het begon met een populariteitspoll die naar iemands hoofd is gestegen.........
Nu ze ook nog maar twee van de vier streams aanhouden wordt het zeker irritant om naar te kijken.
Haha, nee absoluut niet!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
De redactie van DGK is druk aan het selecteren in het Pieter Baan Centrum.
Gistermiddag 2 berichtjes, dat was het (nu inmiddels dik 24uur geleden)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef anno-i-mus het volgende:
hoe lang is het inmiddels geleden dat DGK_REDACTIE hier gepost heeft ????
als ze niet meer posten, zegt dat genoeg
Zou het ook niet kunnen dat er mensen achter zijn ontslagen, lijkt me dat er nu ook minder te doen is. Misschien wel die gast die hier postte?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat van die streams is gewoon omdat ze er veel minder zin in hebben en misschien (maar die kans is klein) ook omdat wij de redactie afvielen zegmaar, daarom komen ze ws. ook niet meer reageren of gaan ze eromheen draaien, denk dat het gewoon een verkapte straf is voor de streamers (en dat zijn meest FOK!kers)
bah. Ik gun het ze niet. geen afleidingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Als je het over de duivel hebt..
Dat kan je ze op dit moment niet echt kwalijk nemen, er is momenteel veel woede over het vertrek van Nena en Huub dus dan krijg je allemaal onzinnige discussies. Als er nieuwe bewoners inzitten en de rust op de fora terug is zullen ze misschien wel weer actief worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef anno-i-mus het volgende:
Ik dacht al, Huub heeft wel erg lang onder de zonnenbank gelegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
Zie je wel, had ik toch gelijkCarlos komt dus alleen nog op dinsdag kennelijk ipv vrijdag
Laatste bezoek: 4 uur, 18 minuten geleden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef anno-i-mus het volgende:
Nee dat is het niet, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze met opzet gewoon 3+4 dicht houden, een streamlock (wat wij zien) geldt alleen voor ons als kijkers, de regie draait gewoon door, dus stel Bart en Sylvia zitten op kantoor en op 1+2 zijn Natasia en Amanda bijv. in de sauna wordt dat beide gefilmt, alléén wij zien wat de regie plaatst op 1+2 dus zou je in dit voorbeeld missen wat er zou gebeuren op de stream met Bart en Sylvia(als voorbeeld)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen dat er mensen achter zijn ontslagen, lijkt me dat er nu ook minder te doen is. Misschien wel die gast die hier postte?
En als het niet zo is, reageer dan eens!!!!!!!
Hebben ze dan ook gepost of alleen meegelurkt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 uur, 18 minuten geleden.
Ben blij dat de fokkers ook opleven als de poort beweegt...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
Zie je wel, had ik toch gelijkCarlos komt dus alleen nog op dinsdag kennelijk ipv vrijdag
Hoezo? (de streams staan uit)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
Het lijkt wel de allochtonen-show......![]()
Dat kan ik me ook voorstellen ondertussen..... een aantal users weet kennelijk het verschil niet meer tussen de redactie en de user DGK_REDACTIE.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
Ze posten trouwens hier ook al een poos niet meer DGK redaktie.
Oke thanxquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze met opzet gewoon 3+4 dicht houden, een streamlock (wat wij zien) geldt alleen voor ons als kijkers, de regie draait gewoon door, dus stel Bart en Sylvia zitten op kantoor en op 1+2 zijn Natasia en Amanda bijv. in de sauna wordt dat beide gefilmt, alléén wij zien wat de regie plaatst op 1+2 dus zou je in dit voorbeeld missen wat er zou gebeuren op de stream met Bart en Sylvia(als voorbeeld)
dat verschil maakt mij geen reet uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook gepost of alleen meegelurkt?
Mij ook niet maar was ff nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat verschil maakt mij geen reet uit
lurkmodusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook gepost of alleen meegelurkt?
Ik denk dat ze gewoon geen tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef RSie het volgende:
En dat de redactie minder vaak hier post kan ik ze eerlijk gezegd niet kwalijk nemen. zouden jullie blijven reageren als meerdere mensen non-stop bezig zijn om je in de grond te stampen en je uit te schelden? ik zou dan ook lekker wegblijven.
Ik heb al een tip gegeven voor een aantal goeie kandidaten, selecteren in het Pieter Baan Centrum.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef RSie het volgende:
Het is best wel een behoorlijke taak om juiste keuzes te maken zodat er weer een aantal spraakmakende nieuwe bewoners in gaan komen. en dat ze niet weer de fout maken om bijv. een Bart te casten die helemaal niks toevoegt aan het programma (behalve dat ie een stabiele factor is).
Oh heerlijk, ik hoop toch zo dat steeds meer mensen zich tegen Nasty en haar clubje gaan keren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
Carlos kan het zich wel voorstellen dat Huub zo uit zijn slof schoot door het gedrag van NL
Zij zijn een DEEL van de redactie. Als zij door mee te posten denken dat iedereen maar in een jubelstemming moet verkeren en niet kritisch mag zijn dan hebben ze verkeerd gedacht natuurlijk. Het leuk dat ze af en toe meeposten, maar we hoeven niet op onze knieën. Het zijn gewoon lui die hun werk uitvoeren, net zoals de bakker om de hoek. Niks bijzonders aan verder wmb. Sterker nog; zij hebben meer aan ons dan andersom, alleen beseffen ze dat nog niet helemaal. Zonder ons - de kijkers - zouden zij geen werk hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef RSie het volgende:
En dat de redactie minder vaak hier post kan ik ze eerlijk gezegd niet kwalijk nemen. zouden jullie blijven reageren als meerdere mensen non-stop bezig zijn om je in de grond te stampen en je uit te schelden? ik zou dan ook lekker wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |