Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik snap je, Wat ik gedaan had als bewoners, was in het begin ( nu is het te laat en komt niemand mer ) de buren en de burgermeester een keer uitnodigen voor een borrel ofzo.. Maar de wannabe miljonairs zijn zo met zichzelf bezig. Ik heb ze nog nooit één plan horen of zien maken dat niet over hunzelf gaat en wat toont van sociaal gevoel, groepsgevoel of ander wenselijk gedrag,
Gemiste kans.
Ze verlult zich om de 5 minutenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef Kaya.nl het volgende:
hoe kan ze dat nou zien ze keek toch nooit
Amoebe-uitspraak zeker?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
"Hoeveel weegde je?"
Haha, en dan hij zeker de enige die de verkooprechten heeft, die gast ziet de flappen al binnenrollen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:19 schreef Xenia het volgende:
Van tien uit het telefoongesprek van Amanda met haar vriend:
"Het is duidelijk dat de twee tortelduifjes elkaar missen. “Ik kan je zien, maar ik kan je niet aanraken. Weet je wat, als jij nou keihard je best doet en je wordt zo populair dat ze een opblaaspop maken van Amanda, dan ben ik blij” Een aparte wens, maar Amanda kan er wel om lachen."
Lekker niveautje![]()
Lijkt me wel duidelijk dat die vriend Amanda maar voor 1 reden heeft. En dat is niet omdat ze zo lief lacht![]()
Je denkt toch niet dat iemand die pop koopt??????????????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Haha, en dan hij zeker de enige die de verkooprechten heeft, die gast ziet de flappen al binnenrollen.
Zouden ze dan ook die kapster van Nasty stopzetten, lijkt me dat die extensions van haar behoorlijk wat geld kosten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...ik begrijp al die bezuinigingen niet, ze hebben het concept toch aan ABC verkocht? Als ze nu ook de rijlessen van Sylvia stopgezet hebben dan zijn ze toch echt aan het doorslaan, want zoveel geld kost dat nou ook weer niet.
Als ze Natasia uit het programma halen bezuinigen ze genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zouden ze dan ook die kapster van Nasty stopzetten, lijkt me dat die extensions van haar behoorlijk wat geld kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |